انگار یسری خستگیا با خوابم از تنت در نمیره، خستگی حرفای نزدهی ته دلت، خستگی شنیده نشدن، خستگی همهی دوییدنایی که تهش نرسیدن بود.
آدم نهایتا یکی دو بار خودشو ثابت میکنه ، دفعه سوم میذاره هر جور دوست دارید فکر کنین .
من از آن دسته آدمهایی هستم که اگر چیزی ارزشش را داشته باشد میتوانم برایش بینهایت صبور باشم.