eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
-
چرا انقدر تنهام؟
پس فقط دویدم. آنقدر که از نفس افتادم. بدون ریشه‌ای در گذشته ، بدون امیدی به آینده.
شادمانی در افراد باهوش کمیاب ترین چیزی است ک میشناسم.
باورش سخته ولی درون هر آدمی که میشناختم آدمی بود که اصلا نمیشناختم.
بیرون کشیدن یه آدم از بدنت کار سختیه ! اینکه سعی کنی دیگه تیکه کلام‌های اونو نگی ، شبیه اون رفتار نکنی ، شبیه اون نخندی .
انسان اندوهش را فراموش نمی‌کند ، بلکه خود را وادار می‌کند آن را تاب بیاورد .
‌مرا ببخش که اینگونه دلتنگ به تو می‌اندیشم… - ابتهاج
قشنگ تر از بودنت داریم مگه -شایع
ولی بعضی وقتا یسری از آدما میان تو زندگیت که تا قبل از اون معنی واقعی دوست داشتنو نمیدونستید؛) وجود اینسری آدما رو تو زندگیتون آرزو میکنم:)
قدر اونایی که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونید، اوناییکه برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون، برای داشتنتون ٬٬تلاش٬٬ میکنن! باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه ی نقص هاتون دوست داشته باشه‌؛ کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستتون داشته باشه. اگر یکی از اینارو دارید، قدرشو بدونید.(: