eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
' یکی میخنده ، یکی غمگینه ، یکی غر میزنه، یکی انرژیش کمه ، یکی با آدما حال میکنه ، یکی حوصله هیچکس رو نداره و همه‌ی اونا منم ‌.
روانم چیزی فراتر از کلمات دچار پاشیدگی شده.
آندیا!
؛
از ما چه مانده غیر از آرزو ؟
بی تو قشنگ نیست تهران دیگه -مهیاد
ما فرزندان اندوهیم. _جبران خلیل
آندیا!
ما فرزندان اندوهیم. _جبران خلیل
شایدم خلیل جبران نمیدونم 🚶🏻‍♀
راستش انقد تو بدترین شرایط وانمود به خوب بودن کردم که خودمم یه وقتایی واقعا باورم میشه که خوبم.
توهمه‌جون‌منی‌بی‌تو‌من‌مرده‌تنم؛ -یاسینی
ولی هر وقت ناراحت بودی بیا باهم غصه بخوریم؛
ولی من زود رنج نیستم شاید شما بد حرف میزنید