eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
الان دقیقا توی اون نقطه از زندگی ایستادم که کافکا میگه : از زندگی با مردم ، از حرف زدن ، عاجزم ! کاملا در خود فرو رفته‌ام ، به خودم فکر میکنم چیزی ندارم به کسی بگویم.. هرگز ؛ به هیچکس !
" خدایا یروز ردیف کن مام بخندیم
چه‌ روزها گذشت‌ و غمشان‌ در دل باقی ماند .
نوشته بود من با تو نه داستان قشنگی داشتم نه پایان قشنگی
-ما مهاجریم‌ ، از اندوهی‌ به اندوهِ دیگر؛
خیلی جالبه ، فقط یکی میتونه از ته دل ناراحتمون کنه و فقط همون آدم میتونه از دلمون دراره ، و جوری حالتو خوب کنه انگار هیچی نشده .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
روانم چیزی فراتر از کلمات ، دچارِ پاشیدگی شده .
لبریز از حرفو فارغ از میل به سُخن ؛
عاقبت همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت ، ما که روی آن ، دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم .