خیلی جالبه ، فقط یکی میتونه از ته دل ناراحتمون کنه و فقط همون آدم میتونه از دلمون دراره ، و جوری حالتو خوب کنه انگار هیچی نشده .
عاقبت همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت ، ما که روی آن ، دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم .
هیچکس اندوهی را از دلم در نیاورد ؛
من همیشه تک و تنها در گوشه کناری ، همه را بخشیدم .
هدایت شده از خاکسترِسیاه"
درود عزیزانِ من، خاکستری تصمیم داره یک تقدیمی برگزار کنه. بدین ترتیب که شما از ۱ تا ۱۰۷ یک عدد رو انتخاب میکنید و بنده یک موسیقی از پلیلیستم و یک عکسِ ایرانیِ ناب و یک شاهبیت از حضرتِ سعدی تقدیمتون میکنم. به همین سادگی.
فقط لطفا این پیام رو فور کنید و لینک کانالتون رو یا اگر ممبر هستید اسمتون رو به همراه عددِ انتخابیتون اینجا برام بگذارید.
متشکرم، خاکسترِسیاه"