I hate it when crying is the only way to feel better .
متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه .
آدم برای کسی که دوستش دارد ، جنگ به پا میکند.
جواب در همین سوال است : «آیا برایت جنگید؟»
نوشته بود :
"متوجه شدم که چقدر کم در بدنم زندگی میکنم و چه بسیار در ذهنم . . !"
چقدر منه این جمله . ؛
به نظر من آدمای عصبانی خیلی بینوا تر از بقیه آدمان چون خیلی بیشتر از آدمای دیگه ناتوانن.