eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
I hate it when crying is the only way to feel better . متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه .
آدم برای کسی که دوستش دارد ، جنگ به پا می‌کند. جواب در همین سوال است : «آیا برایت جنگید؟»
تو چی داری که نبودنت هم قشنگتر از بودن بقیست؟
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
- آدمیزاد با همه‌چیز خو میگیره ، حتی با رَنج . .
نوشته بود : "متوجه شدم که چقدر کم در بدنم زندگی میکنم و چه بسیار در ذهنم . . !" چقدر منه این جمله . ؛
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
- ‏شد شد ، نشد بیا بشین برات چایی بریزم :)!﮼‌
هدایت شده از آندیا!
‹ خوب بخوابی عزیزِ روزهای سخت من ! 🌙 ›
به نظر من آدمای عصبانی خیلی بی‌نوا تر از بقیه آدمان چون خیلی بیشتر از آدمای دیگه ناتوانن.
نجات دهنده تو آینه گیر کرده و خودش به کمک نیاز داره