eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
- ‏شد شد ، نشد بیا بشین برات چایی بریزم :)!﮼‌
هدایت شده از آندیا!
‹ خوب بخوابی عزیزِ روزهای سخت من ! 🌙 ›
به نظر من آدمای عصبانی خیلی بی‌نوا تر از بقیه آدمان چون خیلی بیشتر از آدمای دیگه ناتوانن.
نجات دهنده تو آینه گیر کرده و خودش به کمک نیاز داره
از روابط انسانی خسته‌م ؛ کاش نافلز بودم با پیوند کوالانسی.
اندکی در جلد یک دیوانه باید زیستن!
' دلم میخواد یه زندگی جدید ، یه جای جدید و بدون هیچ خاطره‌ای از گذشته رو شروع کنم .
باید یہ نفرو تويِ زندگیت داشتہ باشي ك وقتی باهاش حرف میزني تو دلت بگی؛ واي چقد میفهمہ من چي میگم .
«غربت!؟ یعنی هم‌صحبتیِ آنی را که دوست می‌داری، از دست بدهی…» • غسان كنفاني
و پس‌ از اندوه‌هايمان ، همچون‌ بهار زنده خواھيم شد ، انگار هرگز مزه تلخی‌را نچشیدھ‌ایم:)