باید یہ نفرو تويِ زندگیت داشتہ باشي ك وقتی باهاش حرف میزني تو دلت بگی؛ واي چقد میفهمہ من چي میگم .
و پس از اندوههايمان ،
همچون بهار زنده خواھيم شد ،
انگار هرگز مزه تلخیرا نچشیدھایم:)
آندیا!
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ شهاب تیام اون بخونه : ‹ کجا برم ك خندههات ك خا
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم
کنسرتِ هایده اون بخونه : :
‹ عزیزترین سوغاتیه ، غبارِ پیراهنِ تو ! ›
- منم این طرف با چشـٰای اشکی و بغض داد بزنم :
‹ عمرِ دوبارهی منه ، دیدنِ و بوییدنِ تو :)!›