زندگی مثل پیانوعه ؛
کلیدهای سفید خوشحالین و
کلیدهای مشکی ناراحتی
با گذر زمان یاد میگیری که به هردوتا برای ساختن یه موسیقی قشنگ نیاز داری !
انسان گاهی لحظههایی را پشت سر میگذارد که بعدها ، وقتی به یاد بیاورد ، از تاب آوریِ خودش تعجب میکند .
من انتقام جو و کینه ای نیستم ، اما حافظه ام در مورد جراحات و تحقیر ها با وجود بزرگواریام بسیار قوی است !
آندیا!
- کل سریال پوستشیر یه طرف . . ؛ این سه کلمه دیالوگ رضا پروانه یه طرف : ‹ مادر شناسنامهی آدمِ ! ›
یه دیالوگ تو سریال مستر ربات بود که میگفت :
کسایی که درد و رنج رو توی خودشون میریزن ،
کسایی که همه چیز رو پشت سر میزارن ،
اونارو نمیشه شکست داد
اونارو هیچکس نمیتونه شکست بده چون
از یه طوفان جون سالم به در میبری
و بعد از اون خودت تبدیل به طوفان میشی . .
اصلاً نیاز نیست کسی رو دودستی بچسبید؛ آدمی که دوستت داشته باشه تو همه شرایطی کنارت میمونه.
میگفت کاش آدما پیش نمایش داشتن،
میدیدی قراره با این آدم چیا رو تجربه کنی
و اگه خوشت نمیومد نمیرفتی سمتش. تجربه
آشنایی با بعضی آدما فقط تلف کردن عمره.
دقیقا وقتی منتظرش نیستی و سرت تو زندگی خودته همون چیزی که یه زمانی منتظرش بودی اتفاق میوفته، با این تفاوت که دیگه ذوقی براش نداری و نمیخوایش.