مرز بین: نپرسیدن چون "به من ربطی نداره" و پرسیدن چون "به تو اهمیت میدم" ، خیلی نازکه.
ولي باور کنید بازم پیش میاد. بازم يكي میاد تو زندگیتون و تموم اون حس هايي که با اون آدم اشتباه تجربه کردین رو متفاوت تر و بهتر تجربه میکنید!فقط كافيه فرصت بديد به بقيه و گذشته رو فراموش كنيد...
اونجایی که با خودت میگی ؛
"نه بابا این بهش نمیاد اینجوری باشه"
بدون اتفاقا به اون بیشتر از همه میاد.
ولی خیلی تلخهها آدمایی که یه زمانی شب و روزت باهاشون میگذشت و کلی خاطره باهاشون ساختی، الان به بدترین شکل ازت فاصله گرفتن...
و شما الان دو تا آدم غریبهاید با خاطرات مشترک.
وقتی چشمت را باز میکنی
می بینی بزرگترین ضربه ها را همانهایی زده اند که زمانی با چشم بسته و از ته دل دوستشان داشته ای ..
بعضی وقتا دلم میخواد قلبمو از تو سینم در بیارم، بزارمش جلو روم و سرش فریاد بزنم؛ میشه تمومش کنی؟ میشه انقد ساده و احمق نباشی؟ میشه انقد دلت برای آدما و کاراشون نسوزه؟ میشه برات مهم نباشن؟ متوجه ای که داری به جفتمون آسیب میرسونی؟
بعدشم همو بغل کنیم و تا خود صب باهم اشک بریزیم.
گهگاهی که دلم میگرد پیش خود میگویم ..
آنکه جانم را سوخت یاد می آرد از این بنده هنوز (: