تو میدانی حتی اگر درکنارم نشسته باشی،
باز هم دلتنگ توام!
حالا ببین نبودنت با من چکار میکند...!
‹ یه روز که واسه همیشه
خواستی از پیشم بری ،
منو بکار کف دست راستت ؛
وقتی ناراحت بودی ،
موقعی که خواستی اشکاتو پاک کنی
من از اونجا رشد کنم سبز شم ، و
پیشت بمونم که موقع ناراحتیات احساس تنهایی نکنی !!
وقتی هر کاری میکنی بهش بفهمونی که چقدر برات مهمه و نمیفهمه، دیگه بحث نفهمیدن نیست، بحثِ نخواستنه…
پس احتیاجی نیست بیخود برای کسی که نمیخواد بفهمه توضیح بدی براش چیکار کردی، گذر زمان بهش میفهمونه!
نمیدونم بار چندمه که میفهمم الویت هیچکس نیستم
حتی اونایی که خودمو پاره کردم برای خوشحالیشون و تنها نبودنشون؛
اونی كه رفته ممکنه دوباره بياد،
ولی اون روزایی كه بخاطرش هدر رفته
ديگه هيچوقت نمياد.
پس خیلیم مهم نیست اگه خودشم دیگه نیاد.