eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستت داشتم با وجود اینکه تو را به آغوش نکشیدم و تو را همیشه نمی‌بینم .
تو هیچ تصوری از اینکه چقد بهت فک میکنم نداری!
میگفت:سعی کن به کسی دل نبندی ک اگه دل ببندی و نرسی . . .
-غصه ها ، همان نمک ِ قصه ان...
تو می‌دانی حتی اگر درکنارم نشسته باشی، باز هم دلتنگ توام! حالا ببین نبودنت با من چکار می‌کند...!
‹ یه روز که واسه همیشه خواستی از پیشم بری ، منو بکار کف دست راستت ؛ وقتی ناراحت بودی ، موقعی که خواستی اشکاتو پاک کنی من از اونجا رشد کنم سبز شم ، و پیشت بمونم که موقع ناراحتیات احساس تنهایی نکنی !!
وقتی هر کاری میکنی بهش بفهمونی که چقدر برات مهمه و نمیفهمه، دیگه بحث نفهمیدن نیست، بحثِ نخواستنه… پس احتیاجی نیست بیخود برای کسی که نمیخواد بفهمه توضیح بدی براش چیکار کردی، گذر زمان بهش میفهمونه!
نمیدونم بار چندمه که میفهمم الویت هیچکس نیستم حتی اونایی که خودمو پاره کردم برای خوشحالیشون و تنها نبودنشون؛
دوری از تو هوس مرگ را به من انداخته است
من یاد گرفتم آدما میرن حتی اگه هزار بار قول داده باشن که میمونن.
دردناکترین چیز آن است که انسان؛حقش را آرزو کند.
اونی كه رفته ممکنه دوباره بياد، ولی اون روزایی كه بخاطرش هدر رفته ديگه هيچوقت نمياد. پس خیلیم مهم نیست اگه خودشم دیگه نیاد.