eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
____
___
خدایا بخدا دیگه ویس هارو ×2 گوش نمیدم توروخدا زندگی رو نرمال کن
- دیگه خودمو نمی‌شناسم و حس می‌کنم همین برای ادامه ندادن کافی باشه . .
یجوری میگید یروزی اکانتامو پاک میکنم سیم کارتمو میشکونم میرم ال میکنم پل میکنم که انگار ن انگار اینا تا چهار صبح با چشمای قرمز گوشی دستشونه
‏‌‏ولی به نظرم بدتر از همه اینه که عاشقه یه "عاشق" باشی
ولی میتونم بگم مودی بودن واقعا مزخرفه اینکه هم بخوای تنها باشی و هم بخوای تو ی جمع پر از جمعیت باشی
‌00:00+1
مردم به خدا زیپ دهانم شل نیست پیش همه زیراب دلم را نزنید
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت می‌كنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛ فقط خسته شده از جنگيدن! اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد، بدون روزِ رفتنش نزديكه! بعضی از آدما وقتی باهات می‌جنگن يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بی‌تفاوت می‌شن، يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد می‌دن. از هر جنگی نترس؛ بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناک‌ترن!
+مواظب قلبت باش -قلبم؟چرا؟ +هر زخمی رو بدن بیوفته دردش،حالش فراموش میشه ولی زخمی ک رو قلب بیوفته ذره ذره جونتو میگیره و روحت؟اوه چیزی ازش نمیمونه ک بخوابم راجع بش صحبت کنیم