ولی بعضی وقتا با بعضی از حرفا و حرکات
متوجه میشی حتی اونیم که میگفت دوستت داره
دوستت نداره؛
من تو رو جوری که هستی دوستت دارم؛
ولی تو خودتو جوری که من میبینم ، نمیبینی؛
تو اصلا نباید تلاش کنی که "کامل" بشی!
کامل بودن باید تلاش کنه که "تو" بشه!
جان میدهم از حسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
چندان چو صبا بر تو گمارم دم همت
کز غنچه چو گل خرم و خندان به درآیی!
آندیا!
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به: [یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به:
[چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]
چنان یك کودك گریه کردم همانگونه خالی،
همانطور بی معنی و بیدلیل
زیرا که من، خیلی به ناحق
از "تو" دور هستم...