eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را او به سمتت دویده است..!
آندیا!
از لحاظ امروز . . . .
از لحاظ امروز . . . .
بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است"
بعضی وقتا یه‌جوری میشی که نه حوصله خودتو داری، نه حتی حوصله کارایی که از ته‌ دل بهشون علاقه داری نمیدونی دلتنگی، از چیزی ناراحتی، عصبی هستی، اصلا نمیدونی چته؛ دقیقا خود عالم برزخ نه میتونی خوب باشی، نه میتونی ناراحت باشی، فقط ناچار لحظه هارو میگذرونی
قشنگ تو مرز بین 1.2k و 1.3k گیر کردیم.
آشوبِ جهان و جَنگِ دنیا به کنار بُحرانِ ندیدنِ تو را من چه کنم؟
خواندم از درد گفت برایت درد چیست چشمانم را ندید؟
دلت را بِتکان، اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند! فقط از لابه لای اشتباه‌هايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت! "اشتباه کردن" اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است.
لطفاً از من انتظار نداشته باش که همیشه خوب و مهربون و با ملاحظه باشم یوقتایی هس ک سرد و خشک و عصبیم،
آنقدری با خیالت بوده ام ک یادم رفته بود "رفته ای"