توصیه من به همه اینه همیشه حاضر بودن، همیشه در دسترس بودن، همیشه خوب و مهربون بودن، باعث میشه کلن دیده نشید. تمرین کنید که خوب، مهربون، حاضر و در دسترس نباشید
امروز از کنار یه غریبه رد شدم ،
اسمشو
تاریخ تولدشو
راز ها و ترساشو میدونستم
حتی دوسشم داشتم..
جالب بود :)
بعضی تموم شدنها مثل دورشدنِ تدریجی
میمونن؛ یا شاید خداحافظیای که هیچ
وقت گفته نشده. در سکوت، خاموش و بی
مقدمه همه چیز به پایان میرسه و تو هنوز
فکر میکنی داری خواب میبینی. بعداً که به
خودت میای میبینی از شروع داستان، همه
چیز شبیهِ یک خواب بوده، همه چیز جریان
آروم خودشو دنبالکرده و خیلی بیروح جلو
رفته؛ برای همینه که پایان رو حسنمیکنی،
چون این جور تموم شدنها اصلاً تمومشدن
نیستن، همون حس و حال قبلیان با این
تفاوت که دیگهتو از خواب بیدار شدی.