26.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ماجرای فریب خوردن شرحبیل توسط معاویه برای لشکرکشی و قیام علیه امیرالمؤمنین(ع)
🔺رهبر انقلاب: دشمن با شکست در میدان نظامی بر تابآوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد!
❗️این روزها باید مراقب نقش رسانهها در ایجاد خطای محاسباتی مسئولین و بزرگانمون باشیم.
پ.ن¹: وقتی رهبری میگن دشمن روی خطای محاسباتی مسئولین تمرکز داره یعنی براشون برنامه ریزی کرده و رسانههاشو به خط کرده!
پ.ن²: پیام رهبر انقلاب درباره تفاهمنامه رو ببینیم و بررسی کنیم که کدوم رسانهها باعث خطای محاسباتی شدن که نظر خیلیا با نظر ولی جامعه متفاوت بشه، اگر عذرخواهی نکردن و از مواضعشون برنگشتن ترکشون کنیم تا ما هم بعد از این دچار خطای محاسباتی توسط این کانالها نشیم!
✍م.ح وحیدی
📌 @andi_shak
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️گریه عزاداران حسینی بعد از پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون تفاهمنامه
❗️خیلی بيانيه امشب آقا تلخ بود، کاری که با آقای شهیدمان کردید را نمیگذاریم با امام حاضر انجام دهيد.
📌 @andi_shak
⭕️یه عده نگران بیاعتمادی مردم به مسئولین هستن، اما نگران بیاعتمادی مسئولین به رهبری نیستند!
❗️آقایون یه بار دیگه پیام رهبری رو بخونید: بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم!
✍م.ح وحیدی
📌 @andi_shak
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️#بدون_شرح |آقاجان خیلی منویات شما رو تفسیر به رأی میکنن میشه صریحتر صحبت کنید؟!
❗️رهبر شهید: اونایی که تفسیر به رأی میکنن حرف صریح رو هم تفسیر به رأی میکنن!
📌 @andi_shak
⭕️حداقل گزارههای غلطی که ترویج کردید رو اصلاح کنید!
❗️بعد از پیام رهبر معظم انقلاب نسبت به تفاهمنامه و بیان صریح نظرشون غلط بودن خیلی از گزارههایی که این روزها تکرار میشد آشکار شد که حالا وقت اصلاح آنها رسیده!
چند تا از این گزارهها :
1⃣. همه چیز با رهبری هماهنگه با این مضمون که همه چیز با رضایت رهبریه گزارهی غلطی بود.
2⃣. به مسئولین اعتماد داشته باشید با این مضمون که مسئولین قدمی برخلاف رضایت رهبری برنمیدارن گزارهی غلطی بود.
3⃣. مذاکرهی اخیر رو متشابه با صلح حدیبیه دونستن گزارهی غلطی بود.
4⃣. مذاکرهی اخیر رو مصداق آیهی و ان جنحو للسلم دونستن گزارهی غلطی بود.
و...
✍پ.ن: مجموع این گزارههای غلط و انتشارشون توسط برخی رسانهها موجب فاصله گرفتن نظرات بخشی از افکار عمومی با نظر ولی جامعه شد که حالا انتظار میره اصلاح بشه!
✍م.ح وحیدی
📌 @andi_shak
⭕️شهید امام موسی صدر: در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد، شِمر هم سینه می زند!
🔺آقایون محرمه، هیئتها همه عزاداریاشون به پاست ولی چرا صدایی از هیئتها برای شیعیان لبنان بلند نمیشه؟!
🔺به خدا این رسمش نیست، این همه سال هیئت و عزاداری الان وقتش نیست درسهایی که از محرمها و عاشورا گرفتیم رو عملی کنیم؟!
🔺سخنرانا و مداحای عزیزی که ما پای منبر و نوحههای شما درس عاشورا و همراهی امام رو گرفتیم امروز رهبر شیعیان لبنان گفت: "ما تصمیمی حسینی و کربلایی گرفتیم" ما قرار نیست توی این تصمیم عزیزان لبنانیمون شریک باشیم و تنهاشون نزاریم؟!
🔺مگه اولین شرط تفاهمنامه لبنان نبود؟! چرا مطالبه نمیکنیم؟ چرا هیئتهامون پرچمدار این مطالبهگری نمیشن؟!
✍م.ح وحیدی
📌 @andi_shak
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️روایت حسین پاک از وضعیت بسیار خطرناک جنوب لبنان
🔺اسرائیل بزرگترین عملیات خودش رو انجام داده و نزدیک است بانک اموال نظامی مقاومت از دست برود.
🔺حزبالله اسم عملیاتش را عاشورا گذاشته است و با شهدای بسیار بسیار بالا مشغول مقاومت است.
❗️گذشت ساعت هم در سرنوشت عملیات موثر است. باید سریعتر وارد شویم تا این عمق استراتژیک از دست نرود.
📌 @andi_shak
💡اندی شک | م.ح وحیدی
⭕️روایت حسین پاک از وضعیت بسیار خطرناک جنوب لبنان 🔺اسرائیل بزرگترین عملیات خودش رو انجام داده و نزد
⭕️بیش از ۲۰۰ شهید و زخمی در نتیجه حملات مداوم رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان در ۴۸ساعته گذشته!😔
📌 @andi_shak
بسمالله الرحمن الرحیم
پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.
ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.
محمدحسین وحیدی
۳۰ خرداد ۱۴۰۵
📌 @andi_shak
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️نبویان جزئیات جدید درباره نامههای رهبری ارائه کرد.
❗️افشاگری عبور از نظرات و دیدگاه های رهبری در مذاکرات در آنتن زنده توسط تیم مذاکره کننده
📌 @andi_shak
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سخنان مهم نبویان درباره مکاتبات رهبری و شعام که توسط صدا و سیما متوقف شد!
📌 @andi_shak
⭕️یه نکتهی دردناک!
🔺در حالی که کنار قاب صدا و سیما داره پخش زنده از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان میزاره
🔺زیرنویس صدا و سیما داره خبر از شهادت عزیزان لبنانی و حملات جدید رژیم صهیونیستی میده
❗️اگر کسی برخلاف تفاهمنامه صحبت کنه و در حال شفاف سازی باشه برنامش قطع میشه
✍م.ح وحیدی
📌 @andi_shak