هدایت شده از 💡اندی شک | م.ح وحیدی
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️برخی مدعیان جهاد تبيين به دنبال آن هستند که انقلابیون فقط تصمیمات نهادهای بالادستی نظام را تأیید کنند و ساکت بار بيايند؛ به نحوی که حتی در مقابل تهدید رهبر انقلاب هم منفعلانه عمل کنند!
🎙استاد قنبریان
📌 @andi_shak
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️فتنه بعدی فتنه مسئولین است، اگر مقاومت کنید دیگه کشور سالها بیمه خواهد شد.
📌 @andi_shak
18.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️حرکت جنگ روانی دشمن در عرصه نظامی وقتی وارد میشه نتیجهاش ترسه، #عقب_نشینی است.
🔺قرآن این عقب نشینی(عقب نشینی غیرتاکتیکی) رو موجب #غصب_الهی بیان کرده
🔺سوره انفال : وَمَن يُوَلِّهِمْ يَوْمَئِذٍ دُبُرَهُ إِلَّا مُتَحَرِّفًا لِّقِتَالٍ أَوْ مُتَحَيِّزًا إِلَىٰ فِئَةٍ فَقَدْ بَاءَ بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ وَمَأْوَاهُ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ ﴿١٦﴾
📌 @andi_shak
💡اندی شک | م.ح وحیدی
⭕️حرکت جنگ روانی دشمن در عرصه نظامی وقتی وارد میشه نتیجهاش ترسه، #عقب_نشینی است. 🔺قرآن این عقب نشی
⭕️در اين آيه شریفه دو صورت از مسئله فرار یا #عقب_نشینی استثناء شده كه در ظاهر شكل فرار دارد اما در باطن شكل مبارزه و جهاد
1⃣نخست صورتى است كه از آن تعبير به " مُتَحَرِّفاً لِقِتٰالٍ "شده" متحرف" از ماده" تحرف "به معناى كناره گيرى از وسط به اطراف و كنارههاست، و منظور از اين جمله اين است كه جنگجويان به عنوان يك تاكتيك جنگى از برابر دشمن بگريزند و به كنارى بروند كه او را به دنبال خود بكشانند و ناگهان ضربه غافلگيرانه را بر پيكر او وارد سازند و يا به صورت جنگ و گريز دشمن را خسته كنند كه جنگ گاهى حمله و گاهى عقبنشينى به عنوان حمله مجدد است و به قول عربها" الحرب كر و فر"
2⃣ شكل دوم آن است كه جنگجويى خود را در ميدان تنها بيند و براى پيوستن به گروه جنگجويان عقبنشينى كند و پس از پيوستن به آنها حمله را آغاز نمايد. به هر حال دستور تحريم فرار از ميدان نبايد به شكل خشكى تفسير شود كه مانورها و تاكتيكهاى جنگى را از ميان ببرد همان مانورهايى كه سرچشمه بسيارى از پيروزيهاست.
📌 @andi_shak
⭕️تا اینجای جنگ دست برتر رو کی داشته و پیروز میدان کیه؟! قطعا ما
اما قبول آتشبس به نفع کیه؟! قطعا دشمن
📌 @andi_shak
⭕️تصمیم نهایی جنگ یا آتشبس به عهدهی کیه؟! قطعا رهبری
آیا رهبری دیکتاتورند و فقط طبق نظر خودشون تصمیمگیری میکنند؟! قطعا خیر
📌 @andi_shak
⭕️منطقا توجیه قبول آتشبس به خودتحقیری نزدیکتره تا مطالبهی ادامهی جنگی که دست برتر رو در آن داشتیم.
📌 @andi_shak
⭕️چهار ساعت از اعلام آتشبس گذشته
و آخرین پیام کانال رهبری همچنان اینه:
یا غرامت یا نابودی اموال دشمن!
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/181
مفهومه؟😊
📌 @andi_shak
⭕️نتانیاهو: ما از تصمیم ترامپ برای تعلیق حملات به ایران به مدت دو هفته حمایت می کنیم.
❗️آتش بس شامل لبنان نمی شود.
📌 @andi_shak
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️عصبانیت مردم از تصمیم مسئولین بابت قبول آتشبس!
📌 @andi_shak
⭕️مجدد شاهد این چرخه خواهیم بود؟! -آتشبس
-مذاکرات نتایج خوبی داره
-وسط مذاکرات با یک خبر
تلخ از خواب بیدار شیم...
-شروع جنگ
♻️آتشبس،مذاکره،خبرتلخ،جنگ
📌 @andi_shak
زمان:
حجم:
1.8M
⭕️پاسخ به چند مسئله:
۱. پیروزی و دست برتر رو توی این جنگ کی داشته؟!
۲. قبول آتشبس به نفع کیه؟!
۳. تصمیم نهایی آتشبس به عهدهی کیه؟!
۴.وظیفهی ما مردم چیه؟!
✅با سرعت ۲x بشنوید
🎙محمدحسین وحیدی
📌 @andi_shak