چرا بر و بچ سریالای کره ای اینقدر علاقه دارن بعد بی الشون نقش قلدر و بردارن؟ 🤣
⋆. 𐙚 ˚آنهِشِرلیباموهایِمِشکی
فدای بانو آنه 🌟
فدای خودت زیبا😭✨⭐️
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1rggksd&btn=آنه.شرلی𐙚
میاید انیمه های خوشگل موشگلی که دید رو بهم معرفی کنید؟ 😭😭😭
کیدرامام انیمه نمیبینم
**
منم بیشتر کیدراما
ولی الان جدیدن باز به انیمه علاقه مند شدم خیلی 😭
کیدراما میبینی؟ اگه میبینی چندتا دیدی تا الان؟
**
جزوی از ووجودمه از آخرای کلاس شیشم بود شروع کردم به دیدن
اگه کل سریال های نصفه ای که ول کردمو فاکتور بگیریم 89تا دبدم تا الان