کیدرامام انیمه نمیبینم
**
منم بیشتر کیدراما
ولی الان جدیدن باز به انیمه علاقه مند شدم خیلی 😭
کیدراما میبینی؟ اگه میبینی چندتا دیدی تا الان؟
**
جزوی از ووجودمه از آخرای کلاس شیشم بود شروع کردم به دیدن
اگه کل سریال های نصفه ای که ول کردمو فاکتور بگیریم 89تا دبدم تا الان
⋆. 𐙚 ˚آنهِشِرلیباموهایِمِشکی
همه بیداریم🤣
جان جان
خوشحالم کردین