eitaa logo
انگشتر هیات شهدا
43.9هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
491 فایل
🌐بزرگترین فروشگاه #انگشتر در ایتا👏 📣زیر قیمت کل بازار💪 🔶️ارسال رایگانِ زیورآلات #نقره به سراسرکشور💌 ✅ مدیریت:احسان‌ شاه‌‌علی 🔰ادمین سفارش @ehsanshahali1 🛒شیوه خرید @shivekharid 💥+۵هزاررضایت👇 @angoshtar1n 💠انگشتر سفیر(سفارشی) @angoshtarsafir
مشاهده در ایتا
دانلود
ParcelReceiptDense - 2021-10-12T133658.750.pdf
62.2K
📩 رسید بسته های پستی امروز؛ سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۰ --{۱۷ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.
📩 رسید بسته های پستی امروز؛ دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۰ --{۲۲ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.
ParcelReceiptDense - 2021-10-20T161610.410.pdf
48.3K
📩 رسید بسته های پستی امروز؛ چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۰ --{۱۶ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.
👆👆 💐 پیامهای مشتریان عزیز که از ۲۹ مهر تا امروز دریافت شده‌اند. 🔰 بقیه نظرات را می‌توانید در 👈اینجا👉 ببینید.
😍 مسابقه به مناسبت روز عید 💐 ⁉️ در تصویر فوق، یک ، یک ، یک ، یک و یک مشاهده می‌کنید. ⚠️هر شماره متعلق به کدام سنگ است؟ 🎁 به ۵ نفر از عزیزانی که پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه تسبیح تربت کربلای معلی تقدیم می‌شود‌. 💥 به یکی از این ۵ نفر هم به قید قرعه تمام سنگهای‌این تصویر (بجز آن دو سنگ مصنوعی😉) اهدا می‌گردد. ❌اتمام مهلت مسابقه❌ ❇️پاسخ صحیح‌ را اینجا ببینید.❇️
✅ پاسخ مسابقه ✅ ۱. ۲. ۳. ۴. ۵. 🔷 ۳۱۰ نفر به این سوال جواب دادند که از این میان ۶۸ نفر پاسخ صحیح‌ دادند. 👈 از میان این ۶۸ نفر تا دقایقی دیگر قرعه کشی انجام خواهد شد‌. 🔴 بزودی توضیحاتی درباره پاسخ این مسابقه می‌دهیم تا دوستان آشنایی بیشتری با سنگ‌ها پیدا‌ کنند.
💥اسامی برندگان مسابقه💥 ۱. آقای سلیمانی از درچه اصفهان ۲. آقای شاکرین از قم ۳. آقای علیزاده از تبریز ۴. آقای اخزری از دهلران ۵‌. آقای قانونی از قم و نفر اول لیست بالا علاوه بر تسبیح تربت، برنده سنگهای مسابقه شد.
👆👆👆 این هم‌طبق وعده‌ای که کرده بودیم 👇👇👇
🔷 حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) : 🔰 همانا خداوند به من خطاب کرد : یا رسول الله! همانا من حیا می کنم از این که بنده‌ای در دستش انگشتر فیروزه باشد و دستش را به دعا بلند کند و من دعای او را مستجاب نکنم و دست خالی برگردانم. 📚 وسائل الشیعه : ۹۵/۵
ParcelReceiptDense - 2021-10-28T114044.040.pdf
45.3K
📩 رسید بسته های پستی امروز؛ پنجشنبه، ۶ آبان ۱۴۰۰ --{۱۴ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.
👈 به دست کنید، چرا که مبارک است و هر کس عقیق به دست کند امید است که شود. (رسول خدا صلی الله علیه و ءاله) 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و ءاله‏: تَخَتَّمُوا بِالْعَقِيقِ‏ فَإِنَّهُ مُبَارَكٌ وَ مَنْ تَخَتَّمَ بِالْعَقِيقِ يُوشِكُ أَنْ يُقْضَى لَهُ بِالْحُسْنَى. 📖 الكافی، ج‏۶، ص ۴۷۰ (معتبرترین کتاب روایی شیعه)
🔍 نمی از دریای فضیلت‌های از منظر ائمه معصومین‌ علیهم السلام: 🔶🔶🔶 🔸🔸🔸 🔶🔶🔶 🔺 امام صادق عليه السلام: كسى كه انگشتر در دست نمايد، فقير نخواهد شد و حاجت او به بهترين وجه بر آورده مى گردد. ................................................ ◾️ حاكم دوران، مردى از دودمان ابیطالب را بخاطر تخلفى احضار كرد. در راه با امام صادق عليه السلام ملاقات نمود. آن حضرت فرمودند: انگشتر براى او ببريد. آنان نيز انگشتر را به او رساندند. به همين جهت از طرف حاكم آزارى به او نرسيد. ................................................ 🔸 امام باقر عليه السلام مرد تازيانه خورده اى را ديد. آنگاه فرمودند: انگشتر او كجا بود؟ بدانيد كه همانا اگر انگشتر عقيق او همراهش بود، تازيانه نمى‌خورد. ................................................ 📍 امام صادق عليه السلام: در سفر، حرز است . ................................................ 💎 اميرالمومنين عليه السلام : انگشتر در دست كنيد تا خداوند به شما بركت دهد و از بلا در امان باشيد. ................................................ 🔲 مردى با رسول خدا صلى الله عليه و آله درد دل نمود كه گرفتار راهزنان شدم. آن حضرت فرمودند: چرا انگشتر عقيق به دست نداشتى؟ همانا كه انسان را از هر بلايى محافظت مى كند. ................................................ 🔵 امام باقر عليه السلام: كسى كه انگشتر در دست نمايد، تا زمانى كه در دست اوست ، پيوسته خیر مى بيند و پيوسته نگهبانى از جانب خداوند او را محافظت مى كند. ................................................ ⚪️ امام صادق عليه السلام: كسى كه انگشتر بسازد و "محمد نبى الله و على ولى الله" را بر روى آن نقش نمايد، خداوند او را از مرگ بد نگاه داشته و جز بر فطرت خدادايش نخواهد مرد. ................................................ 🤲  امام صادق عليه السلام: دستى به طرف خداوند دراز نشده كه خداوند آن را بيش از دستى كه در آن باشد دوست داشته باشد. ................................................ 🔴 امام حسين علیه السلام: خداوند حضرت موسى عليه السلام را آفريد و در كوه سينا با او سخن گفت . آنگاه به زمين نظرى افكند و از نور سيماى خود عقيق را آفريد. آنگاه فرمودند: به خودم قسم خورده و بر خود لازم نموده ام که دستى كه در آن عقیق باشد و صاحب آن ولايت حضرت على عليه السلام را داشته باشد، عذاب نكنم . ................................................ 📖 منبع: کتاب "ثواب الاعمال و عقاب الاعمال" 🖊 تالیف "شیخ صدوق" رحمت الله علیه ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 🥇 انگشتر فروشی هیئت شهدا 🥇 📊 بزرگترین کانال انگشتر فروشی در ایتا با ۴۳ هزار عضو🌍 http://eitaa.com/joinchat/4067164162C323f980ba7
👆 📩 رسیدهای بسته‌های پستی امروز؛ چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۴۰۰ --{۲۴ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده‌ی خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره‌ی مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.
👆 📩 رسیدهای بسته‌های پستی امروز؛ پنجشنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۰ --{۱۶ عدد}-- ▫️پیگیری بسته به عهده‌ی خود مشتری است. پس لطفا با وارد کردن شماره‌ی مرسوله خود در آدرس زیر، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید ⬇️ http://newtracking.post.ir 🕖 دوستانی که از ۸ صبح دیروز تا ۸ صبح امروز واریزی داشته‌اند، حتما دقت کنند که اسمشان در لیست موجود باشد. 📦 ضمنا بعد از رسیدن بسته، ما را مطلع فرمایید.