*#شهیدی_که_یک_تنه_جلوی_۴۰_داعشی_ایستاد*😳
🌹این پست رو حداقل برای یک نفر بفرست و این شهید رو معرفی کن
🔴 «اگر *#شهید_عبدالکریم.پرهیزگار* نبود، جاده #بوکمال به دست #داعش میافتاد و به دنبال آن شهر بوکمال نیز سقوط میکرد.💢
⚠️‼️او به تنهایی با ۴۰ تن روبهرو میشود و پس از به هلاکت رساندن ۳۷ نفر از آنها، فشنگهایش تمام میشود. به سوی او حمله میکنند تا اسیرش کنند، اما این بار با سرنیزه دفاع و دو نفر دیگر را مجروح میکند و در نهایت به شهادت میرسد.
*🌷شهید پرهیزگار* متولد ۱۳۶۵ و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خفر در استان فارس است. او ۲۰ آذر ۹۶ در سوریه به شهادت رسید و هیچگاه دومین پسرش را ندید.»😞
شادی روح این شیر مرد و همهی شهدا صلوات 🌹♥️
🦋أللَّہُم•عـجِّڸْ•لِوَلیِڪَ•ألْفَـرَجـ🦋
#یا_صاحب_الزمان_عج
🍃🌺🍃
﷽
*السَّلامُ علیکَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المهدی یاخلیفةَالرَّحمنُ و یا شریکَ القران ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدی و مَولایْ الاَمان الاَمان*
🌺
🍃🌺
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
#یا_صاحب_الزمان_عج
بیان ☀️
🔰🌹 آیه ۳۸ سورة فرقان:
❤️ {وَعَادًا وَثَمُودَ وَأَصْحَابَ الرَّسِّ وَقُرُونًا بَيْنَ ذَٰلِكَ كَثِيرًا....}
[سورة الفرقان: 38]
#قسمت_اول
مفهوم آیه:
و قوم عاد (قوم پیامبر هود) و ثمود (قوم پیامبر صالح) و اصحاب رَس و اقوام بسیاری که بین آنان بودند...
🔴 أصحاب رَس چه کسانی هستند:
هروی از امام رضا (و ایشان از پدران پاکش) نقل میکند: مردی از اشراف بنیتمیم به نام «عمرو» سه روز قبل از شهادت امام علی نزد او آمد و به ایشان گفت: «ای امیرالمؤمنین مرا از اصحاب رسّ مطّلع کن که در چه عصری بودند و منزلگاههایشان کجا بوده و پادشاهشان چه کسی بوده و آیا خداوند عزّوجلّ پیامبری برایشان فرستاده یا نه؟ و به چه چیزی هلاک شدند؟ چراکه من در کتاب خداوند یاد آنان را میبینم امّا خبر ایشان را نمییابم». امیرالمؤمنین به او فرمود: «تو از من چیزی پرسیدی که کسی قبل از تو از من نپرسیده است، و بعد از من نیز کسی در مورد آن به تو چیزی نخواهد گفت مگر اینکه از من نقل کند و در کتاب خداوند آیهای نیست که از آن اطّلاع نداشته باشم و تفسیرش را ندانم و ندانم که در چه مکانی، در صحرا یا کوه و در چه وقتی از روز یا شب نازل شده است، و من در اینجا [به سینهاش اشاره کرد] علم فراوانی دارم، امّا طالبان آن اندکاند و دیری نمیپاید که مرا از دست بدهند و پشیمان شوند. ای دوست تمیمی! قصّهی آنان این چنین است که: آنان قومی بودند که درخت صنوبر را میپرستیدند که به آن شاهدرخت میگفتند، این درخت را یافثبننوح بر لب چشمهای به نام روشاب کاشته بود، و این درخت بعد از طوفان برای نوح رویید، و آنها را نیز بدینخاطر «اصحاب رسّ» نامیدند که پیامبرشان را در زمین دفن کردند، و این قضیّه بعد از سلیمانبنداود بود. آنها در کنار ساحلی از بلاد شرق که به آن رسّ گفته میشد، دوازده شهر داشتند، و آن نهر را نیز بهمین نام نامیدند، و در آن زمان هیچ رودی پرآبتر و گواراتر از آن نبود و هیچ شهری نیز پرجمعیّتتر و آبادتر از آن نبود. یکی از این شهرها آبان بود و دیگری آذر و سوّمی دی و چهارمی بهمن و پنجمی اسفندار و ششمی فروردین و هفتمی اردیبهشت و هشتمی خرداد و نهمی مرداد و دهمی تیر و یازدهمی مهر و دوازدهمی شهریورد! بزرگترین شهرشان اسفندار بود که پادشاهشان در آن میزیست، و نامش ترکوذ بن غابور بن یارش بن ساذن بن نمرود بن کنعان، فرعون ابراهیم بود. و در آنجا چشمه و درخت صنوبری بود که در هر شهری دانهای از شکوفههای آن صنوبر را کاشته بودند، و در آن شعبهای از آن رود که در کنار درخت صنوبر بود، جاری ساختند و این چنین شد که دانه رشد کرد و تبدیل به درختی بزرگ شد. آنها نوشیدن آب چشمه و رودها را حرام گرداندند و از آن نمینوشیدند و چهارپایانشان را نیز اجازهی نوشیدن نمیدادند و هرکس این کار را میکرد، او را میکشتند و میگفتند: «او موجب حیات خدایان ماست، و کسی را شایسته نیست از حیات او بکاهد و خود ایشان و چهارپایانشان از رود رسّ که شهرهایشان بر فراز آن بود مینوشیدند. آنها در هر ماهی از سال، عیدی در هر شهر برقرار میکردند و اهالی شهر دور درخت جمع میشدند و بر درختی که توری از حریر بر روی خود داشت و انواع تصاویر بر آن کشیده شده بود، میزدند. و سپس گوسفند و گاو میآوردند و برای درخت قربانی میکردند و در آنجا با هیزمها آتشی بر میافروختند و آنگاه که دود و بوی طبخ حیوانات قربانی برمیخاست، و بین آنها و نگاهشان به آسمان حایل میگشت، سجدهکنان در برابر درخت میافتادند و برایش گریه و زاری میکردند تا اینکه از آنان راضی گردد، و شیطان نیز میآمد و شاخههای آن را حرکت میداد، و از میان تنه آن صدای خردسالی را سر میداد که ای بندگانم! من از شما راضی شدم، و آسودهخاطر و خوشحال باشید. و در آن زمان سرهایشان را بالا میگرفتند و شراب مینوشیدند و آلات موسیقی را مینواختند و شروع به رقص دستبند میکردند و شب و روزشان را در چنین حالتی به سر میبردند و بعد از آن بر میگشتند. از همین روست که عجمها اسامی ماههایشان را آبان و آذر و غیره نامیدهاند، و این اسامی را از اسامی شهرها گرفتهاند، چراکه آنها به هم میگفتند، این عید ماه فلان و این عید ماه فلان است، تا اینکه عید شهر بزرگشان فرامیرسید و همگی کوچک و بزرگ در آن شهر جمع میشدند و در کنار درخت صنوبر و چشمه، خیمهای از ابریشم و دیبا برپا میکردند و بر آن تصاویر مختلف را میکشیدند و دوازده درب برایش قرار میدادند که هر دری برای اهالی یک شهر بود، و خارج از خیمه در برابر درخت صنوبر سجده میکردند و چند برابر قربانیهایی را که برای درخت شهر خود تقدیم میکردند، برایش پیشکش میکردند، سپس ابلیس میآمد و درخت صنوبر را بهشدّت تکان میداد و با بانگی بلند از درون آن سخن میگفت و بیش از همهی آنچه که شیطانها به آنان وعده و امید داده بودند، به آنان وعده و امید میداد...
📕 قسمت دوم مفهوم آیه ۳۸ سوره فرقان:
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
سپس آنان سرهایشان را از سجده بر میداشتند و بهحدّی به شادی و نشاط میپرداختند که بهواسطهی میگساری و نوازندگی سخن نمیگفتند، و دوازده شبانه روز را به تعداد اعیادشان در سال اینگونه سپری میکردند و سپس باز میگشتند. هنگامیکه کفرشان به خداوند عزّوجلّ و عبادت غیر او طولانی گشت، خداوند پیامبری از بنیاسرائیل از فرزندان یهودا پسر یعقوب (را نزد آنان فرستاد و زمان زیادی را نزد آنان ماند، و آنان را به پرستش خدا و شناخت ربوبیّتش دعوت میکرد، امّا آنان از او پیروی نمیکردند و هنگامیکه شدّت اصرارشان را در گمراهی و ضلالت و عدم قبول درستی و رستگاری را که آنان را به آن فرا میخواند دید، در یکی از عیدهای بزرگ شهرشان حاضر شد، گفت: «پروردگارا! بندگانت از هر کاری جز تکذیب من و کفر به تو دست بر میدارند، آنان پیوسته درختی را که نه نفع و نه ضرری برایشان دارد، میپرستند، پس درختشان را بهطور کامل خشک کن و قدرت و توانت را به آنها بنمایان...
قوم چون بامدادان از خواب برخاستند، دیدند که درختشان خشک شده است، و این موضوع آنان را به وحشت انداخت و آنان را دچار دلهره نمود. آنان به دو دسته تقسیم شدند: «گروهی گفتند این مردی که ادّعا میکند فرستادهی پروردگار آسمان و زمین است، خدای شما را سحر کرده است تا شما را از آن بهسوی خود رویگردان کند». و گروهی گفتند: «نه! بلکه هنگامیکه خدای شما این مرد را دید که از آن خرده میگیرد، و نسبت به آن ناروا میگوید و شما را به پرستش چیزی غیر او دعوت میکند، خشمگین شده و زیبایی و طراوت خود را پنهان کرده تا شما به خاطر او خشمگین شده و انتقامش را از او بگیرید». آنان بر کشتن او اجماع کردند. پس لولههای بلندی از سرب با دهانههایی گشاد درست کردند، سپس آن را در ته چشمه قرار دادند و تا سطح آب بالا آوردند و مانند مجراهای چاه (فاضلاب) هریک را روی دیگری قرار دادند، و هرچه آب در داخل آن بود، خالی نمودند. سپس در ته چشمه چاهی عمیق با دهانهی تنگ حفر کردند و پیامبرشان را در ته چاه فرستادند و بر دهانهی آن تخته سنگ بزرگی گذاشتند، سپس لولهها را از آب خارج کردند و گفتند: «اکنون اگر خدای ما دید که ما کسی را که از او خرده میگرفت و دیگران را از پرستش او باز میداشت، کشتیم و آن را در زیر درخت بزرگ دفن کردیم تا انتقامش را از او بگیرد [و دلش خنک گردد] و نور و شادابی آن دوباره بهمانند سابق به او بازگردد، امید داریم که از دستمان راضی گردد. آنان در تمام طول آن روز صدای ناله پیامبرشان را میشنیدند، که می گفت: «ای مولای من! تو اکنون تنگی مکان و شدّت اندوه مرا میبینی، پس به ضعف تکیهگاهم و کمی چارهام رحم کن و زودتر روحم را قبض کن و اجابت دعایم را به تأخیر نیانداز». او پیوسته این چنین میگفت تا اینکه از دنیا رفت. سپس خداوند به جبرئیل فرمود: «ای جبرئیل! آیا این بندگان من که صبرم آنان را فریفته و از مکر من ایمن گشتهاند و جز من را میپرستند و پیامبرم را کشتند، گمان میکنند که میتوانند در برابر خشمم مقاومت کنند و یا اینکه از حوزهی قدرت من خارج شوند؟ چرا اینگونهاند درحالیکه من از کسانی که از من سرپیچی کنند و از عقابم نترسند، انتقام میگیرم. بهعزّت و جلالم سوگند یاد میکنم که آنان را مایهی عبرت و پند عالمیان قرار میدهم. آنان در آن عیدشان بودند که بادی شدید و سرخ آنان را به وحشت انداخت و در آن سرگردان شدند و دچار وحشت شدند و به یکدیگر چسبیدند. سپس زمین در زیر [پاهایشان] بهمانند سنگ گوگردی شعلهور شد و ابری سیاه بر آنان سایه افکند، و تکهی آتشی شعلهور که بهمانند قبّه بود، بر روی آنان افتاد، و بدینترتیب بدنهایشان مانند سرب در درون آتش ذوب شد، و ما از یادآوری غضب پروردگار و فرود انتقامش به او پناه میبریم و لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم.
🔴تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۰، ص۴۱۶
بحارالأنوار، ج۱۴، ص۱۵۲ / نورالثقلین/ البرهان؛
🔆💠🔅💠﷽💠🔅
💠🔅💠🔅
🔅💠🔅
💠🔅
🔅
✅ پرخوری عامل کسالت در عبادت و منشأ بیماری ها
✍ پیامبر گرامی صلوات الله علیه و آله فرمودند: دل های خود را با خوردن آب و غذای فراوان نمیرانید، زیرا دل نیز مانند کشتزار است، اگر آب فراوان به آن داده شود، می میرد.
📚 مستدرک الوسائل، ج ۳، ص ۸۰
حضرت عیسی علیه السلام می فرماید: ای بنی اسرائیل! پرخوری نکنید؛ زیرا هر که زیاد بخورد، زیاد می خوابد و هر که زیاد بخوابد، کمتر نماز می خواند و هر که کمتر نماز بخواند، در زمره غافلان قلمداد می شود.
📚 میزان الحکمه، ج ۱، ص ۱۸۶
پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله می فرمایند: بدان که معده مرکز و خانه هر دردی است و پرهیز (از غذاهای نامناسب و زیادهروی در خوردن) اساس هر داروی شفابخش است.
📚 بحارالانوار، ج ۱۰، ص ۲۰۵
💢 امام صادق علیه السلام میفرمایند: نزدیکترین حالت بنده به خدا، وقتی است که شکم او سبک باشد.
📚 بحارالانوار، ج ۶۶، ص ۳۳۱
🔅
💠🔅
🔅💠🔅
💠🔅💠🔅
🔆💠🔅💠🔅💠🔅
❇️🌤❇️
✨﷽✨
#پندانه
🌼باز شدن درب جهنم با یک جمله!
✍مدتی است که این اصطلاح بین مردم رایج شده است: "اعصاب نداریم" و این جمله گویی کلید توجیه هر بداخلاقی و بدرفتاری شده است!اما آیا این جمله ما را از عواقب اعمال ناخوشایندمان تبرئه میکند؟مثلا بر اثر خستگی و کلافگی بر سر پدر و مادرمان یا دوست و همکارمان فریاد میکشیم و در نهایت با هزار تا منت گذاشتن میگوییم: "اعصاب نداریم" و انتظار دلجویی هم داریم!
پس کی میخواهیم حقالناسهای ناشی از این رذیله اخلاقی را از گردنمان برداریم؟ "پرخاشگری" رذیلهای سمی است که دنیا و آخرت ما را به باد میدهد. رذیلهای که ائمه معصومین علیهمالسلام به شدت از آن نهی کردهاند. پیامبر صلی الله علیه و آله میفرمایند:«در مسلمان دو خصلت روا نیست: بخل و بداخلاقى.» در حدیث دیگری از پیامبر صلى الله علیه و آله میخوانیم كه فرمودند: «بیشترین چیزی كه امت من به سبب آن وارد بهشت میشوند تقوی و حسن خُلق است.»
حضرت علی علیهالسلام میفرمایند: «كاملترین شما از نظر ایمان كسی است كه اخلاقش نیكوتر باشد.»باید توجه داشته باشیم که تحمل ناملایمات و سختیهای روزگار برای ما آرامش دنیا و آخرت را در پی دارد و دامن زدن به این ناملایمات علاوه بر تیره کردن دنیایمان راهی مستقیم به جهنم است.
📚جهاد النفس وسائل الشیعة/ترجمه افراسیابى 69/281
📚احتجاجات/ترجمه بحار الانوار/ج35٠،2
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
8.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 شخص آمد پیش #امام_صادق گفت شیعیان نزد ما خیلی زیاد هستند!!
❗️ امام فرمود: آیا این دو خصلت را دارند؟!...
💬 استاد فاطمینیا
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستم خاليه اما دلم خوشه
يه جا روضه بوده عزاداري كردم
"آيت الله خوانساری(ره)"
#آیت_الله_مجتهدی_تهرانی
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
#آخرت_درمانی
🌴امام عليّ عليه السلام :
💚مَن أصبَحَ وَالآخِرَةُ هَمُّهُ استَغنى بِغَيرِ مالٍ ، وَاستَأنَسَ بِغَيرِ أهلٍ ، وعَزَّ بِغَيرِ عَشيرَةٍ.
💚هر كس روز خود را آغاز كند ، در حالى كه همّ و غم او آخرت باشد ، در عين بى پولى ، بى نياز خواهد بود و در عين بى كسى ، از تنهايى به در مى آيد و با وجود نداشتن قوم و قبيله ، عزيز و قدرتمند خواهد بود.
📗 الأمالي للطوسي : ص 580
🔴 فتنه جنیان(شیاطین) در آخرالزمان
🌕 پيامبر صلى الله عليه و آله فرمودند:
يَكُونُ فِي هَذِهِ اَلْأُمَّةِ كُلُّ مَا كَانَ فِي بَنِي إسرَائِيلَ حَذْوَ اَلنَّعْل بِالنَّعْل وَ حَذْوَ اَلقُذَّةِ بِالقُذَّةِ؛ آنچه در بنى اسرائيل روى داده است، در امت من هم روى مىدهد، قدم به قدم و مو به مو.. امت من، سنت بنیاسرائیل را مرتکب خواهند شد؛ تا آنجا که اگر داخل سوراخ حیوانی شده باشند، اینان نیز همراه آنان داخل میشوند.
📘من لا يحضره الفقيه، ج۱، ص۲۰۳
✅ در زمان هبوط آدم علیهالسلام عوالم از یکدیگر جدا شدند؛ اما در زمان حضرت سلیمان علیهالسلام دو دنيا (جن و انس) لطيف شده و به هم نزديك شدند تا جایی که اجنه وارد دنیای انسان ها شدند، در درون مردم نفوذ كرده و آنها را به كشتن همديگر وادار میکردند، و سبب ایجاد اختلاف آشوب هرج و مرج خونریزی و.. میشدند؛ این واقعه در آخرالزمان نیز رخ خواهد داد!
✅ نیز از زمان ولادت پیامبر صلی الله علیه و آله تمامی دروازده های ورود و خروج موجودات بیگانه(جنیان) بسته شد؛ و شیطان پرستان سالهاست در تلاشند تا یک پرتال برای ورود دوباره جنیان تحت عنوان فضایی ها باز کنند.
✅دعای آخر ماه شعبان که سفارش بسیاری برای خواندن آن شده است
در شب آخر شعبان و شب اوّل ماه رمضان :
◀️◀️اَللّهُمَّ اِنَّ هذَا الشَّهْرَ الْمُبارَکَ الَّذى اُنْزِلَ فیهِ الْقُرآنُ وَ جُعِلَ هُدىً لِلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَالْفُرْقانِ قَدْ حَضَرَ فَسَلِّمْنا فیهِ وَ سَلِّمْهُ لَنا وَ تَسَلَّمْهُ مِنّا فى یُسْرٍ مِنْکَ وَ عافِیَةٍ یا مَنْ اَخَذَ الْقَلیلَ وَ شَکَرَ الْکَثیرَ اِقْبَلْ مِنِّى الْیَسیرَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ اَنْ تَجْعَلَ لى اِلى کُلِّ خَیْرٍ سَبیلاً وَ مِنْ کُلِّ ما لا تُحِبُّ مانِعاً یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ یا مَنْ عَفا عَنّى وَ عَمّا خَلَوْتُ بِهِ مِنَ السَّیِّئاتِ یا مَنْ لَمْ یُؤاخِذْنى بِارْتِکابِ الْمَعاصى عَفْوَکَ عَفْوَکَ عَفْوَکَ یاکَریمُ اِلهى وَ عَظْتَنى فَلَمْ اَتَّعِظْ وَ زَجَرْتَنى عَنْ مَحارِمِکَ فلَمْ اَنْزَجِرْ فَما عُذْرى فَاعْفُ عَنّى یا کَریمُ عَفْوَکَ عَفْوَکَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ الرّاحَةَ عِنْدَ الْمَوْتِ وَالْعَفْوَ عِنْدَ الْحِسابِ عَظُمَ الذَّنْبُ مِنْ عَبدِکَ فَلْیَحْسُنِ التَّجاوُزُ مِنْ عِنْدِکَ یااَهْلَ التَّقْوى وَ یا اَهْلَ الْمَغْفِرَةِ عَفْوَکَ عَفْوَکَ اَللّهُمَّ اِنّى عَبْدُکَ بْنُ عَبْدِکَ بْنُ اَمَتِکَ ضَعیْفٌ فَقیرٌ اِلى رَحْمَتِکَ وَ اَنْتَ مُنْزِلُ الْغِنى والْبَرَکَةِ عَلَى الْعِبادِ قاهِرٌ مُقْتَدِرٌ اَحْصَیْتَ اَعمالَهُمْ وَ قَسَمْتَ اَرْزاقَهُمْ وَ جَعَلْتَهُمْ مُخْتَلِفَةً اَلْسِنَتُهُمْ وَ اَلْوانُهُمْ خَلْقاً مِنْ بَعْدِ خَلْقٍ وَ لا یَعْلَمُ الْعِبادُ عِلْمَکَ وَ لا یَقْدِرُ الْعِبادُ قَدْرَکَ وَکُلُّنا فَقیرٌ اِلى رَحْمَتِکَ فَلا تَصْرِفْ عَنّى وَجْهَکَ وَاجْعَلْنى مِنْ صالِحى خَلْقِکَ فِى الْعَمَلِ وَالاْمَلِ وَالْقَضاَّءِ وَالْقَدَرِ اَللّهُمَّ اَبْقِنى خَیْرَ الْبَقاَّءِ وَ اَفْنِنى خَیْرَ الْفَناَّءِ عَلى مُوالاةِ اَوْلِیاَّئِکَ وَ مُعاداةِ اَعْداَّئِکَ وَ الرَّغْبَةِ اِلَیْکَ وَ الرَّهْبَةِ مِنْکَ وَالْخُشُوعِ وَالْوَفاءِ وَالتَّسْلیمِ لَکَ وَالتَّصْدیقِ بِکِتابِکَ وَاتِّباعِ سُنَّةِ رَسُولِکَ اَللّهُمَّ ما کانَ فى قَلْبى مِنْ شَکٍّ اَوْ رَیْبَةٍ اَوْ جُحُودٍ اَوْ قُنُوطٍ اَوْ فَرَحٍ اَوْ بَذَخٍ اَوْ بَطَرٍ اَوْ خُیَلاَّءَ اَوْ رِیاَّءٍ اَوْ سُمْعَةٍ اَوْ شِقاقٍ اَوْ نِفاقٍ اَوْ کُفْرٍ اَوْ فُسُوقٍ اَوْ عِصْیانٍ اَوْ عَظَمَةٍ اَوْ شَىءٍ لا تُحِبُّ فَاَسْئَلُکَ یا رَبِّ اَنْ تُبَدِّلَنى مَکانَهُ ایماناً بِوَعْدِکَ وَ وَفآءً بِعَهْدِکَ وَ رِضاً بِقَضاَّئِکَ وَ زُهْداً فِى الدُّنْیا وَ رَغْبَةً فیما عِنْدَکَ وَ اَثَرَةً وَ طُمَاْنینَةً وَ تَوْبَةً نَصُوحاً اَسْئَلُکَ ذلِکَ یا رَبَّ الْعالَمینَ اِلهى اَنْتَ مِنْ حِلْمِکَ تُعْصى وَ مِنْ کَرَمِکَ وَ جُودِکَ تُطاعُ فَکَانَّکَ لَمْ تُعْصَ وَ اَنَا وَ مَنْ لَمْ یَعْصِکَ سُکّانُ اَرْضِکَ فَکُنْ عَلَیْنا بِالْفَضْلِ جَواداً وَ بِالْخَیْرِ عَوّاداً یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صَلَّى اللّهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِهِ صَلوةً داَّئِمَةً لا تُحْصى وَ لا تُعَدُّ وَ لا یَقْدِرُقَدْرَها غَیْرُکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
منبع: مفاتیح الجنان.