eitaa logo
انصارالمقاومه
106 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
4هزار ویدیو
114 فایل
قال الله: الذین قالواربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه
مشاهده در ایتا
دانلود
. 💢فعل گم کردن ضَیَّع/یِضَیِّع ♨️«اِمضَیِّع» اسم فاعل مفرد مذکر هست
. اگرخانم بودی و کیف پولت و گم کردی باید اسم فــاعل مــفرد مونث استفاده کــنی حلّه؟ 🙋‍♂ اگر مشکلی هست بگو برات توضیح بدم👈@Aliabkar
عليكم السلام بله،فعل گم كردن هرکسی يا هر شئ😉 🔹فعل گم شدن هـم 🔹ميشه ضاع/يضيع
🔴از مسیر دریا زائر اربعین شوید. 🔻مدیر اجرایی ستاد اربعین: پیش‌بینی میشود امسال از طریق دریا روزانه ۴ هزار زائر از بندر خرمشهر به بندر بصره اعزام شوند. 🔹قرار است موکب‌های دریایی و وسایل حمل‌ونقل عمومی در بصره مستقر شده و زائران را تا شهرهای زیارتی منتقل کنند. 🌐➺ @jahhad انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمی‌تونم بذارم یه وجب از این خاک رو ببرن... جنگ شروع شده، به من احتیاج دارن! 🔺 سکانس دیدنی و پایانی سریال «سوران» روایتگر شخصیت مبارز خستگی‌ناپذیر، سعید سردشتی که پس از شکست کومله و تجزیه‌طلبان به جنگ با صدام رفت. 🆔 @YjcNewsChannel انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽فیلمی بدون کلام و پرمفهوم و تلخ 🚨معرفی کارکرد مهمترین ابزار دشمن کانال فیلمنامه نویسی در سروش، ایتا ، روبیکا، آیگپ و پیام رسان جریان 🆔 @filmnamenevisi ☝️سوژه‌ هایی مناسب برای پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام، روبیکا، بله و جریان فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر لینک مستقیم آی دی‌های کانال روبیکا https://rubika.ir/filmnamenevisi تلگرام https://t.me/FilmnameNevisi سروش https://splus.ir/filmnamenevisi ایتا https://eitaa.com/FilmnameNevisi آی‌ گپ https://iGap.net/filmnamenevisi بله https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ارسال به پژوهشگران هنر سینما .
هدایت شده از آموزش فیلمسازی
آخرین مهلت ساعت۲۴ ۲۲مرداد۴۰۲ دوره ی آموزش روایت گری اربعین شما راوی اربعین باشید. سرفصل های دوره: ضرورت و اهمیت روایتگری اربعین آشنایی با عراق روایت نویسی روایت میدانی انتشار روایت در شبکه های اجتماعی سوژه یابی و عکاسی با موبایل مهارت های ساخت ویدیو با موبایل مهارت های ساخت پادکست شیوه ثبت نام: www.khadem.net/raviarbaeen مهلت ثبت نام: 22 مرداد 1402 زمان برگزاری دوره: 23 الی 29 مرداد 🎬 @kahkashanerahekarbala ↙️↙️مژده ارتباط لایو یا پخش زنده🎬 در کانال‌های مستند کهکشان راه کربلا و آینده جهان در سروش وطنی https://splus.ir/kahkashanerahekarbala در تلگرام https://t.me/kahkashanerahekarbala در بله https://ble.ir/kahkashanerahekarbala در آیگپ https://igap.net/kahkashanerahekarbala ارسال به فعالان رسانه‌ای راهپیمایی بین المللی اربعین ۱۴۰۲ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
⚫️ این صحن بسته نخواهد ماند اما دهان دشمنان بسته خواهد شد... 🖤 ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، از شما دعوت می‌کنیم به تماشای مجموعه آثار مرتبط با اولین حمله تروریستی در این حرم مطهر، در بسته فیلم بنشینید🔻 ◽️ آرشام: روایتی از دانش‌آموز که همراه پدر و مادرش به شهادت رسید ◾️ غیبت موجه: روایتی از دانش‌آموز شهید از نگاه دوستان و معلمانش ◽️ زنگ انشا: حکایتی از زندگی و فعالیت معلم شهید ، از نگاه همکاران و شاگردانش ◾️ مزد خادمی: ماجرای یکی از خادمان شهید حرم حضرت شاهچراغ به نام ◽️ خوبان عالم: روایتی دیگر از زندگی و فعالیت‌های هنرمند شهید ◾️ قهرمان جهان: روایتی از شهادت کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی شیراز ◽️ فریدالدین: زندگی شهید ، از نخبگان صنعت برق کشور ◾️ بی‌جرم و بی‌جنایت: بررسی ابعاد مختلف و متفاوت این حادثه تروریستی از دید شاهدان عینی ماجرا 🎥 برای تماشای رایگان آثار روی نام هر کدام بزنید و وارد شوید. ✅ عماریار، مرجع عرضه آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی 🆔 eitaa.com/joinchat/1460338702C7e130ac336 کانال فیلمنامه نویسی در سروش، ایتا ، روبیکا، آیگپ و پیام رسان جریان 🆔 @filmnamenevisi ☝️سوژه‌ هایی مناسب برای پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال تفکرفلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر ارسال به پژوهشگران هنر سینما .
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا مردم ولایت مدار و شهیدپرور و همیشه در صحنه‌ی سومین حرم اهل بیت علیهماالسلام در ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشورشان در تشییع پیکر پاک شهیدان مظلوم غلام عباس عباسی و محمد جهانگیری ضمن انزجار و محکومیت حرکت های کور تروریسم بین الملل بار دیگر ندای اقتدار آل علی را به گوش جهانیان خواهند رساند. زمان: چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۹ صبح مکان : از میدان شهدا بسمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام به کوری چشم دشمنان همه خواهیم آمد انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 قهرمان حادثه شاهچراغ: وقتی فرد تروریست به سمت یک زائر زن تیراندازی کرد، خونم به جوش آمد. https://eitaa.com/joinchat/977010688C6f7cbbe930 📣 اخبار ریزُ درشتِ استان فارس👆 انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬فیلمی مستند از وحوش ضد ایران🇮🇷 تصویری از فردای بدون نظام جمهوری اسلامی.... با ارائه ی بخشی از واقعیات و مستندات موجود. یعنی اگر خدای نکرده پای این پست‌تر از حیوانات به ایران برسد، هرج و مرجی بوجود خواهد آمد که از سودان ، لیبی و....به مراتب بدتر خواهد شد، و دین و ارزشهای الهی از بیخ و بن ریشه کن و تمام امام زاده ها و مساجد تخریب خواهد شد. (مانند آنچه در سوریه کردند❗️) 🇺🇸آمریکا همین را می‌خواهد، که هیچ کشوری یارای مقابله را با وی نداشته باشد. تمام هدفشان این است که ایران تکه تکه شود. و چیزی از 🇮🇷ایران مقتدر نماند ما همواره باید پشت سر ولایت محکم و استوار از دست آوردهای خون شهیدان حراست و دفاع کنیم و زمینه را برای ظهور حضرت یار فراهم کنیم . اللهم عجل لولیک الفرج. گروه منتظران منجی. انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فرزاد بادپا ، قهرمان من @AstanAhmadi انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کربلا منتظر ماست بی تا برویم حاج قاسم دلش اینجاست بیا تا برویم نماهنگ جدید حاج صادق آهنگران انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 پای زخمی | می‌روم پای پیاده از نجف تا کربلا... 🎙با نوای: حسین حقیقی @pshrmq انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
🔰 بر فقرا لازم است سالی یکبار به زیارت حسین(ع) بروند، اغنیا دوبار 🔹امام صادق(ع): بر ثروتمند لازم است که سالی دوبار به زیارت حسین(ع) برود و بر فقیر سالی یکبار. 🔻تهذیب‌الأحکام، ج۶، ص۴۳ 👈 کیفیت بهتر + متن 🚩 ۲۶روز مانده تا ✅ کانال رسمی علیرضا پناهیان/ عضو شوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/653459456C219897ad4f @Panahian_ir کمپین دانشجویی↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن ☝🏼با یک اشاره ارسال گسترده .
پیشبینی میزبانی اهوازی‌ها از زائران کربلا 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸به شما اهوازی‌ها وعده می دهم که روزی میزبان زائران کربلا خواهید شد🔸 تاریخ سخنرانی: 7 فروردین 1367 من به شما عرض می کنم که در آینده، شما اهوازی ها وقتی گروه های مردم می خواهند از ایران به سمت کربلا بروند، یکی از منازلی که وسط راه توقف می کنند، خانه های شما است! خودتان را ان شاء الله برای همچین پذیرایی ای آماده کنید. این محل مصلای نماز جمعه شما فردا می شود محل توقف زائران کربلا؛ و شما باید خودتان به زائرها آب بدهید، و از زائرها پذیرایی کنید ان شاء الله. این پیغام من را به بقیه اهوازی‌هایتان هم برسانید. من به شما ؛ ان شاء الله خانه های شما اهوازی ها منازلی باشد برای کسانی که به زیارت کربلا می روند. خانه های شما، در آینده کاروانسراهای وسط راه می شود. هرچه که در این مدت شما مهاجر و آوارۀ شهرهای دیگر شدید، یک روز دیگر می رسد که می شوند و از شهرهای دیگر می آیند و شما می شوند. ان شاء الله خرمشهر شما و آبادان شما محلی می شود که مردم از مهمان شما بشوند. خدا یک روزی همه شهرستان ها را مهمان می کند برای دزفولی ها، اهوازی ها، خرمشهری ها، آبادانی و ... حالا آن وقت اگر من برگردم و بخواهم بروم کربلا، شما چه کار می کنید؟ وقتی آمدیم، برای ما گاو می کشید؟! [خندۀ حضار] تاریخ سخنرانی: 7 فروردین 1367 @haerishirazi انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بانوی دانشمند پر افتخار ایرانی 👈«مادر چهار فرزند»👉 ⭐️بسیار دیدنی و جذاب 🔴توصیه میکنم این فیلم را ببینید ✅عضو شوید👇👇👇 📌مجمع فعالان صیانت از جمعیت https://chat.whatsapp.com/JBYFEp6KF2c9BriFAALPpy 📌 صفحه اینستاگرام👇👇 Instagram.com/jebhefars_pop 🔻کانال ایتا 👇👇 eitaa.com/dotakame انصارالمقاومه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah ارسال گسترده .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
کهن الگوی قهرمان، فراخوان رسانه 🔸تصویر قهرمانی خادم شاهچراغ را در قاب رسانه خواهیم نشاند 🔹جبلی، رئیس رسانه ملی: نیازمند به تصویر کشیدن قهرمانان و به رخ کشیدن تاریخ پرشکوه کشور و داستان‌های قهرمانانه ایم؛ یک مصداق آن خادم حرم حضرت شاهچراغ که با دست خالی جلوی یک تروریست را گرفت. این به منزله یک فراخوان عمومی است و از طراحان و نویسندگان می‌خواهیم که به میدان بیایند و ما هم زمینه کار را برای تولید اثر در این خصوص فراهم می‌کنیم. 🆔 @YjcNewsChannel کانال فیلمنامه نویسی در سروش، ایتا ، روبیکا، آیگپ و پیام رسان جریان 🆔 @filmnamenevisi ☝️سوژه‌ هایی مناسب برای پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام، روبیکا، بله و جریان فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر لینک مستقیم آی دی‌های کانال روبیکا https://rubika.ir/filmnamenevisi تلگرام https://t.me/FilmnameNevisi سروش https://splus.ir/filmnamenevisi ایتا https://eitaa.com/FilmnameNevisi آی‌ گپ https://iGap.net/filmnamenevisi بله https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ارسال به پژوهشگران هنر سینما .
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 انتقاد همراه با اعتماد 🔹 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: سازندگی یک فصل افتخار ‌آفرین سپاه است/ سپاه در بخشهای مختلف کنار مردم است ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه: یک بخش دیگر در مورد عملکرد، مسئله‌ی سازندگیهای سپاه است. در حوزه‌های گوناگون، این فصل درخشانی است. در امور زیربنایی سپاه حرف اول را دارد میزند. کمتر دستگاهی را ما داریم که در مسائل زیربنایی کشور، راه‌ها، بزرگراه‌ها، سدها، پالایشگاه‌ها و امثال اینها توانسته باشد به قدر سپاه این مقدار کار را با هزینه‌های کمتر از معمول، با سرعت بیشتر از معمول انجام بدهد. این یک فصل افتخار ‌آفرین بسیار مهمی است. ✏️ یک فصل دیگر مسئله‌ی خدمات عمومی سپاه است. سپاه در بخشهای مختلف در کنار مردم قرار گرفت. در بخش سلامت، که بسیار مهم است، سپاه توانست کارهای بزرگ انجام بدهد. در حوادث طبیعی و بلیاتی مثل زلزله و سیل و کرونا و امثال اینها کمکهای اساسی کرد. رفع محرومیت؛ یکی از بخشهایی که همچنان ناشناخته است. کارهایی گسترده‌ای انجام گرفته. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضدّ تروریستی در همه‌ی دنیاست. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 پاسداری از خود، یک سرفصل مهم سپاه است/ همه نیازمندیم به خود حفاظتی و پاسداری از خود که در فرهنگ قرآنی اسمش تقواست ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه: یک سرفصل مهم در مورد سپاه مسئله‌ی پاسداری است از خود. همه‌ی انسانها در معرض لغزشند، همه‌ی سازمانها در معرض لغزشند. همه‌ی رؤسا، همه‌ی مدیران، همه‌ی رهبران، همه‌ی فرماندهان، همه‌ی ماها، همه‌ی ماها. در معرضیم پس نیازمندیم به خودحفاظتی. پاسداری از خویش در فرهنگ قرآنی اسمش تقواست. ✏️ هر انسانی در درون شخصیت خودش یک ضعفی دارد. گاهی غافلیم از اینها، یکجا یک موقعیتی بوجود می‌آید این بروز پیدا میکند، ما را مغلوب خودش میکند اگر مبارزه نکنیم ما را مغلوب خودش میکند، ما را زمین میزند باید پاسداری کنیم از خودمان. ارزشهای سپاه، برجستگی‌های سپاه خیلی ارزشمندند از اینها باید حراست کرد، مسئولان رتبه‌های مختلف سپاه موظفند در این زمینه‌ها فعال باشند. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضدّ تروریستی دنیاست ✏️ ‌بخشی از بیانات صبح امروز رهبر انقلاب‌ در دیدار مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 ویژه 🔍 | بسته تصویری مرور بیانات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir