eitaa logo
آنتی شایعات و شبهات فضای مجازی
7.7هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
11.2هزار ویدیو
20 فایل
پاسخ #شایعات و #شبهات #فضای_مجازی #شبهه و #شایعه تبلیغ وتبادل👇 https://eitaa.com/joinchat/2836856857C847106613b 🤝 .
مشاهده در ایتا
دانلود
13.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 🔴 از انتفاضه مردم بوشهر در روز علیه استعمار انگلیس چه می‌دانید؟ 🔸 فردریک میتلند کسی بود که ناپلئون در جنگ واترلو به او تسلیم شده بود اما مردم بوشهر او را سر جایش نشاندند ...👌 🎥 ویدئو/ ببینید و بشنوید شرح کامل ماجرای مقاومت مردم بوشهر در مقابل اولین تجاوز به بوشهر در محرم ۱۲۱۸ شمسی. -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
﷽ 🚫 تکذیب ادعای تماس تلفنی عراقچی با دروازه‌بان تیم تراکتور سازی 🔹 در پی ادعای آقای «زنوزی» مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز مبنی بر تماس تلفنی «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه با «رشید مظاهری» دروازه‌بان آن باشگاه و تلاش برای انتقال او به یک تیم دیگر، عراقچی با اظهار تعجب از این اظهارات، هر گونه تماس خود با بازیکنان آن باشگاه و اصولا هر گونه دخالت در مسائل فی‌مابین باشگاه‌ها را به شدت تکذیب کرد./باشگاه خبرنگاران جوان -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ❌ : نماز می‌خونید بی‌رحم می‌شید❗️ چجوری می‌خونید برای نصف دنیا آرزوی مرگ می‌کنید❗️ پ‌ن: این شعار‌های شرابخواران بی‌رحم در اوکلند کالیفورنیا لابد بعد از نمازشونه‼️ -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
﷽ 🚩 عاشورای 99 اینگونه گذشت... فقط فرض کنید یک یهودی، یک مسیحی، یک هندو در مراسم مذهبی اش کشته شده بود، مدعیان حقوق بشر چه سینه ها چاک داده بودند.. اما الان کجا مرده اند؟!‼️ 😔مظلومیت شیعه را ببین.. -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
🌴 امر به معروف 🍃 امام حسین (ع) مطمئن بود اگر راهی صحرای کربلا نشود و اگر به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام نکند، کارها پیش نخواهند رفت. مثل پی یک ساختمان که باید محکم باشد وگرنه کل ساختمان به یک تلنگر، فرو می ریزد. امام حسین(ع) هم دست گذاشته بود روی پیِ ساختمان دین؛ امر به معروف و نهی از منکر. 👇👇🇯‌🇴‌🇮‌🇳 👇👇 @KASHKOOLMANAVI
❣ مولایم......... بیا که بی تـ♥️ـو نه سحـر را طاقتی است و نه را صداقتی .. که سحـر به شبنم🌱 لطف تــو بیــدار می شود و صبـ☀️ـح، به سلام از جا بر می خیزد .. 🌸🍃 👇👇🇯‌🇴‌🇮‌🇳 👇👇 @KASHKOOLMANAVI
﷽ ⚠️کدام حرام؟⚠️ 🔺در این ۱۴۰۰ سال محققان و پژوهشگران زیادی در مورد علت یابی رفتار خشن مردم با (ع) نوشته اند. اما هیچ کدام به اندازه کلام خود امام دقیق نیست. ظهر عاشورا امام فرمود: چون شکم‌های شما از حرام پر شده است از درک حقیقت عاجز شده اید . ♻️اما مردم و به کدام حرام خواری عادت کرده بودند؟ ربا می خوردند یا دزد مال همسایه بودند؟ . ⛔️حاشا و کلا! قاریان قرآن، سجده های طولانی، عمل به سنت، نماز اول وقت، مردمی که این‌چنین بودند قطعا اهل ربا و دزدی هم نبودند . 🔺اما به مرور زمان در دوره خلیفه دوم تقسیم غیرعادلانه در بیت المال آغاز شد و در خلافت عثمان خلیفه سوم ویژه و به امری عادی تبدیل گشت . 🔺اندک نفراتی از صحابه هم که به تقسیم نادرست و تصرف در بیت المال اعتراض کردند تنبیه و تبعید شدند . 📌جامعه با دزدی و بالارفتن از خانه مردم مخالف بود اما به مرور زمان حرام خوری از بیت المال به امری عادی تبدیل شد و نسلی با همین شکم های پر از حرام تربیت گردید. این نسل مقابل حسین(ع) ایستاد. جرم شخصی یا حرام خواری فردی با اینکه یک جامعه نسبت به بیت المال بی تفاوت باشد فرق دارد . 👈به زبان ساده، حادثه عاشورا یعنی: نتیجه حرام خوری از بیت المال به امام کُشی ختم می گردد‼️ . ✍علیرضا زادبر -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
﷽ ❌سوءاستفاده از واژه مقدس مادر❌ او هم یک مادر است مثل مادر تو مادر من❗️ ❇️ صبحه طلفاح، مادر کسی که چند صد هزار ایرانی رو در جنگ هشت ساله به شهادت رسوند، مادر ملعون❗️ ❌ براندازان و سلبریتیهای خائن به وطن هر بار نقشه ای جدید برای تضعیف دستگاه قضا و 👇تشویق مجرمان اجرا میکنند یک بار می‌گویند مادر دارد بچه دارد کشتی گیر است قیافه اش مظلوم است شاخ و دم ندارد پس نمیتواند قاتل باشد و ....!!!!! 🔺اما بدانند هر کس در هر لباسی و موقعیتی بخواهد امنیت کشور و مردم را بخطر بیندازد منتظر عواقب سنگینش هم باید باشد. 🔸رسانه‌های معاند نیز به تازگی به سراغ پرونده رفته‌اند و با کلیدواژه «کشتی‌گیر» برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، دنبال تطهیر قاتلی هستند که یک شهروند بی‌گناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. اعدام_نکنید -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
31.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ ⛔️تحمیق مخاطب یا شیخ؟ هم منطق چه کسی هستی؟ چندتا مغالطه سرهم کن، با فرافکنی دادی بزن، مخاطب و جذب و منحرف کن! ⛔️یا شیخ! چرا مخاطب را نابینا و ناشنوا می‌پنداری و با حرف‌های بی‌اساس تحمیقشان می‌کنی؟! کدام بازیگر و خواننده‌ای کرد و شامل حالش نشد? -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
15.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوئیس چقدر شبیه فانتزی های ذهنی است که رسانه ها بهمون قالب کردن؟🤔 ببینید داخل سوییس چخبره ؟👌 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat
🤔 ❔در یک آیه قرآن هست که میگوید کسانی که وارد بهشت میشوند جاودنند مگر اینکه خدا بخواهد کسی را از بیرون کند . از طرفی قرآن میگوید بهشتی ها در بهشت جاودنند آیا میان این دو مطلب تنافی نیست ❗️❗️ 💠💠 👌در این شکی نیست که بهشت برای بهشتیان ابدی و دوزخ نیز برای معاندین و ملحدان ابدی می باشد و از آن نیست ‌. ❕البته توجه به این نکته لازم است که خلود که در آیات قرآن آمده است در اصل لغت به معنى بقاى و هم به معنى ابديت آمده است، بنا بر اين كلمه خلود به تنهايى دليل بر ابديت نيست، زيرا هر نوع بقاء طولانى را شامل مى ‏شود. 👌ولى در بسيارى از آيات قرآن با ذكر شده است كه از آن به وضوح مفهوم ابديت فهميده مى‏ شود، مثلا در آيات 100 توبه 11 طلاق و 9 تغابن در مورد بهشتيان تعبير به «خالِدِينَ فِيها أَبَداً »مى ‏كند، كه اين تعبير مفهومش ابديت بهشت براى اين گروه‏ها است، و در آيات ديگرى مانند 169 نساء و 23 جن در باره گروهى از دوزخيان همين تعبير « خالِدِينَ فِيها أَبَداً » ديده مى‏ شود كه دليل بر جاودانگى عذاب آنها است. ❕تعبيرات ديگرى مانند « ماكثين فيها ابدا » در آيه 3 كهف « لا يَبْغُونَ عَنْها حِوَلًا» (كهف- 108) و مانند اينها نشان مى‏ دهد كه بطور گروهى از بهشتيان و دوزخيان جاودانه در نعمت يا در عذاب خواهند ماند. 📚تفسیر نمونه ج 9 ص 239 ❕حال آنچه مورد قرار گرفته است این آیه است که می فرماید ؛ « وَ أَمَّا الَّذِينَ سُعِدُوا فَفِي الْجَنَّةِ خالِدِينَ فِيها ما دامَتِ السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ إِلاَّ ما شاءَ رَبُّكَ عَطاءً غَيْرَ مَجْذُوذٍ » « اما آنها كه سعادتمند شدند در بهشت جاودانه خواهند بود، ما دام كه آسمانها و زمين بر پاست مگر آنچه پروردگارت بخواهد، بخششى است قطع نشدنى » ( هود 108) ❔پرسش اینجاست که ظاهر استثناى جمله «الَّا مَاشَا رَبُّكَ؛ مگر اين كه خداى تو بخواهد» مى ‏رساند كه ممكن است روزى بخواهد كه آنان را از اين مركز نعمت بيرون كند، در صورتى كه باقى آيات گواه بر اين است كه هرگز آنها از بهشت خارج نخواهند شد، با اين وضع معناى اين آيه چيست؟ 👌برای پاسخ است که درست است كه خداوند جهان به افراد سعادتمند در بسيارى از آيات، بهشت‏ دائم وعده كرده است و از اين وعده هرگز تخلّف نخواهد فرمود و خود او مى‏ فرمايد «وَعْدَ اللَّهِ لا يُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ؛ اين وعده‏ ای است كه خدا كرده و خداوند هرگز از وعده‏ اش تخلّف نمى‏ كند!».( روم 6) ولى ممكن است افرادى تصوّر كنند كه با اين وعده قطعى ديگر زمام كار از دست خدا بيرون مى ‏رود و او حتّى توانايى نخواهد داشت كه آنان را از بهشت خارج سازد و نعمت را از آنها سلب كند و به اصطلاح علمى و كلامى، اين قضاى حتمى قدرت خدا را محدود نموده و از توانايى او خواهد كاست . 🔹لذا خداوند با جمله «الَّا مَاشَا رَبُّك» اين حقيقت را تأكيد مى ‏كند كه با وجود اين كه خدا بهشت دائم را وعده نموده و او هرگز از وعده خود تخلّف نخواهد كرد، مع‏ الوصف اين مطلب، از قدرت او چيزى كم نمى‏ كند و باز اختيار تمام موجودات به دست قدرت اوست ، هرچه بخواهد مى‏ تواند انجام بدهد و قدرت او نسبت به تمام اشيا محفوظ و است. 👌عين اين جمله «الَّا مَاشَا رَبُّكَ» در آيه بعد كه درباره دوزخيان است و به آنها وعده عذاب دائمى داده، نيز وارد شده است و علّت آن همان است كه در آيه پيش ذكر گرديد. ❕از قراين روشنى كه تفسير فوق را تأييد مى‏ كند جمله «عَطَاً غَيْرَ مَجْذُوذٍ» كه در آخر آيه آمده است مى ‏باشد. اين جمله مى‏ گويد اين عطيّه ثابت و پايدار و مستمرّ است و هرگز جدا شدنى نيست. 👌این سخن در نیز مورد اشاره قرار گرفته است ؛ 📚تفسیر العیاشی ج 2 ص 160 ❕در تفسیر نیز چنین آمده است ؛ « هدف از بيان اين استثناء اين است كه تصور نشود خلود و مجازات افراد بى ‏ايمان و پاداش مؤمنان راستين چنان است كه بدون خواست و مشيت الهى باشد و قدرت و توانايى و اراده او را محدود كند و صورت جبر و الزام به خود بگيرد، بلكه در عين جاودانى بودن اين دو، قدرت و اراده او بر همه چيز است هر چند به مقتضاى حكمتش پاداش و عذاب را بر اين دو گروه جاودانه مى‏ دارد. ❕شاهد اين سخن آنكه در جمله دوم در باره سعادتمندان بعد از ذكر اين استثناء مى ‏فرمايد « عَطاءً غَيْرَ مَجْذُوذٍ » « اين عطا و است كه هرگز از آنها قطع نمى ‏شود.» و اين نشان مى ‏دهد كه جمله استثنائيه فقط براى بيان قدرت بوده است. 📚تفسیر نمونه ج 9 ص 247 -------------------------- رسانه باشید و نشردهید📢 ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇 🆔➠ @Anti_Shayeat