eitaa logo
آنتی شبهه 🇮🇷🇵🇸🇾🇪🇱🇧
2.1هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.5هزار ویدیو
89 فایل
کانال پاسخ به سوالات و #شبهات #دینی #اعتقادی ارتباط با ادمین 👇👇 @seyed_javad_hoseini135
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 زیارت سیدالشهداء هر چهار سال یکبار واجب است آیت‌الله بهجت: 🚩 روایت دارد زیارت سیدالشهداء علیه‌السلام در هر چهارسال واجب است. این (تعبیر به وجوب) برای بیان شدت مظلومیت و تأکید مظلومیت است، خصوصاً به اینکه می‌دانیم اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌خواستند کاری بکنند که مردم آن مستحبات را به جا بیاورند 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 راز همرنگی با امام حسین علیه السلام چیست؟ استاد مسعود عالی 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
27.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😡️ اهانت‌های وقیحانه مدیران تلویزیون‌های سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون به جایگاه رفیع سیدالشهداء(علیه السلام)، مراسم اربعین و عزاداران حسینی! ❌بعضیا فکر می کنن مشکل اینا با جمهوری اسلامیه ، خیر اینها با اصل دین مشکل دارن 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
آرزو بدری ، پروژه جدیدی مشابه مهسا امینی در مورد این خبر زیاد پرسیدین ،میگن پلیس بخاطر بی حجابی بهش دستور توقف داده اما چون توقف نکرده بهش شلیک کردن!!! پایین تر بهتون میگم جریان چی‌ بوده 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ماجرای شلیک پلیس به آرزو بدری 🚨مأموران پلیس حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی سواری پراید با شیشه‌های تمام دودی مظنون شده و به راننده دستور توقف می‌دهند که راننده بدون توجه به دستورِ پلیس و علائم هشدار دهنده از جمله چراغ گردان و آژیر ماشین پلیس اقدام به فرار از صحنه می‌کند. در ادامه تلاش پلیس برای مسدود کردن مسیر حرکت این خودرو به نتیجه نمی‌رسد و در نهایت عوامل انتظامی با رعایت قانون استفاده از سلاح، برای متوقف کردن این خوردو به‌سمت آن شلیک می‌کنند. در جریان این تعقیب و گریز پلیس سه گلوله به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از دو سرنشین خودرو (خانم ) اصابت و باعث مصدومیت او می‌شود. 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ضارب آرزو بدری با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برد تا ابعاد پرونده دقیقا مشخص شود 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ میگن عراقی ها با پول ایرانی ها خرج اربعین رو میدن عاشق حسینم‌.. خوابی دیدم..دوست داشتم موکبی بزنم.. ۲۰ هرار دینار داشتم و با اون یه موکب بزرگ راه انداختم از ۱۸ محرم اینجام که هیچ موکبی نیست ازدواج کردم صاحب فرزند شدم خداروشکر زندگی می‌کنم دیگه آخرتو میخوام فقط میخوام حسین اونجا به پیشوازم بیاد برای لحظه ای که فشار قبر برایم حاضر بشه 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ⁉️اگه دین اسلام یک دین سراسر رحمته، پس چرا اینقدر میگید مرگ بر آمریکا؟ 🔰 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
🔷‏درآمد ۳۰۰۰ میلیارد تومنی ترکیه از کنسرت خوانندگان ایرانی! 😳 بعد همونایی که برای عیاشی رفتن ترکیه جیب اردوغان و شرکاش رو پر کردن، با سفر مردم برای زیارت ‎اربعین امام حسین علیه‌السلام مخالفن 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
بی بی سی هم داره توی پدرسوختی و تقطیع جا پای عنترنشنال میذاره 🆔 @anti_shobhe110
قابل توجه بی سوادهایی که میان تو خصوصی ما چرندیات میگن 👇👇 اردشیر زاهدی داماد شاه مخلوع و وزیر خارجه و سفیر او در آمریکا: لعنت بر من و محمدرضا شاه که باعث جداشدن بحرین از ایران شدیم کاش ذره‌ای از وجود سردار سلیمانی در من و محمدرضا شاه بود 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
📌کشتن اسیر و مجروح در حین نبرد با دشمن ؟ 🤔 : ❓ این واقعیت داره که در اسلام  وقتی مرکز فرماندهی دشمن هنوز از بین نرفته باشه میشه مجروح و اسیر جنگی رو کشت ؟                                                                                                                              برای مثال این روایت :عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ سُلَيْمَانَ الْمِنْقَرِيِّ عَنْ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع عَنِ الطَّائِفَتَيْنِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ إِحْدَاهُمَا بَاغِيَةٌ وَ الْأُخْرَى عَادِلَةٌ فَهَزَمَتِ الْعَادِلَةُ الْبَاغِيَةَ فَقَالَ لَيْسَ لِأَهْلِ الْعَدْلِ أَنْ يَتْبَعُوا مُدْبِراً وَ لَا يَقْتُلُوا أَسِيراً وَ لَا يُجْهِزُوا عَلَى جَرِيحٍ وَ هَذَا إِذَا لَمْ يَبْقَ مِنْ أَهْلِ الْبَغْيِ أَحَدٌ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُمْ فِئَةٌ يَرْجِعُونَ إِلَيْهَا فَإِذَا كَانَ لَهُمْ فِئَةٌ يَرْجِعُونَ إِلَيْهَا فَإِنَّ أَسِيرَهُمْ يُقْتَلُ وَ مُدْبِرَهُمْ يُتْبَعُ وَ جَرِيحَهُمْ يُجْهَزُ. ( الکافی-کتاب جهاد-باب 10- روایات 2 و 5 ) 💠 : ❕در کتاب فرهنگ فقه چنین می خوانیم : " كافر اسير شده، يا زن و مرد نابالغ است و يا مرد بالغ. مرد بالغ نيز يا در حال جنگ اسير مى‏شود يا پس از خاموش شدن شعله جنگ. زن يا مرد غير بالغ، به بردگى گرفته مى‏شود و كشتن او جايز نيست. مرد بالغ اگر در حال نبرد اسير شود، در صورتى كه نبرد خاتمه نيافته باشد كشته مى‏شود ... چنانچه مرد بالغ پس از خاتمه جنگ اسير شود، بنا بر آنچه به مشهور، بلكه اجماع فقها نسبت داده شده، كشته نمى‏شود، بلكه امام يا نايب او بين آزاد كردن وى- در قبال دريافت مالى يا بدون آن- و به بردگى گرفتن او، مخيّر است‏ ... اسيران باغى: مسلمانانى كه عليه پيشواى عادل شورش كرده و در جريان جنگ با سپاه اسلام به اسارت درآمده‏اند، چنانچه رهبر مطاعى داشته باشند كه آنان را دوباره سازماندهى كرده، به جنگ با مسلمانان بسيج نمايد، كشتن آنان جايز است و در غير اين صورت، جايز نيست , همچنين اسير كردن زنان‏ و فرزندان باغيان و به بردگى گرفتن زنان آنان جايز نيست." 📚فرهنگ فقه مطابق مذهب اهل بيت عليهم السلام، ج‏1، ص: 492 ❕بنابراین در حین نبرد و در جایی که در محاصره نیروهای دشمن هستیم , نمی توان اسیر گرفت , چنانچه که خداوند در این رابطه فرمود : " هيچ پيامبرى حق ندارد اسيرانى (از دشمن) بگيرد تا كاملا بر آنها پيروز گردد (و جاى پاى خود را در زمين محكم كند) شما متاع ناپايدار دنيا را مى‏خواهيد (و مايليد اسيران بيشترى بگيريد و در برابر گرفتن مالى آزاد كنيد) ولى خداوند سراى ديگر را (براى شما) مى‏خواهد و خداوند قادر و حكيم است. " " ما كانَ لِنَبِيٍّ أَنْ يَكُونَ لَهُ أَسْرى‏ حَتَّى يُثْخِنَ فِي الْأَرْضِ تُرِيدُونَ عَرَضَ الدُّنْيا وَ اللَّهُ يُرِيدُ الْآخِرَةَ وَ اللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيم‏ " ( انفال 67 ) ❕در تفسیر نمونه می خوانیم : " به هر حال آيه مورد بحث مسلمانان را توجه به يك نكته حساس جنگى مى‏دهد، و آن اينكه هيچگاه مسلمانان پيش از شكست كامل دشمن نبايد به فكر گرفتن اسير باشند، زيرا چنان كه از پاره‏اى از روايات استفاده مى‏شود، بعضى از مسلمانان تازه كار در ميدان" بدر" سعى داشتند دشمن را تا ممكن است اسير كنند، براى اينكه طبق معمول جنگهاى آن روز، پس از خاتمه جنگ، مبلغ قابل ملاحظه‏اى به نام" فديه" يا" فداء" مى‏گرفتند و اسيران را در مقابل آن آزاد مى‏كردند. 👈اين كار ممكن است بعضى از مواقع كار خوبى محسوب شود، ولى قبل از اطمينان كامل از شكست دشمن كار خطرناكى است، زيرا مشغول شدن به گرفتن اسيران و بستن دستهاى آنها و انتقال آنان به يك محل مناسب در بسيارى از اوقات جنگجويان را از اصل هدف جنگ باز مى‏دارد، و چه بسا به" دشمن زخم‏خورده" امكان مى‏دهد كه حملات خود را تشديد و جنگجويان را در هم بكوبند، همان گونه كه در حادثه جنگ احد توجه به جمع‏آورى غنائم گروهى از مسلمانان را به خود مشغول ساخت، و دشمن از فرصت استفاده كرد و ضربه نهايى خود را بر آنها وارد كرد! 👉 بنا بر اين گرفتن اسير تنها در صورتى مجاز است كه اطمينان كامل از پيروزى بر دشمن حاصل شود در غير اين صورت بايد با ضربات قاطع و كوبنده و پى در پى قدرت و نيروى دشمن مهاجم را از كار بياندازد. اما به محض حصول اطمينان از اين موضوع، هدف انسانى ايجاب مى‏كند كه دست از كشتن بردارند و به اسير كردن قناعت كنند. اين دو نكته مهم" نظامى" و" انسانى" در آيه فوق در عبارت كوتاهى بيان شده است. " 📚تفسیر نمونه ج 7 ص 244 ▫️ادامه 👇👇
▫️ادامه 👇 ❕در کتاب منشور جاوید هم در مورد حکم مذکور می خوانیم : " مسلمان در جنگ بدر، سعى مى‌كردند به جاى نابود كردن دشمن، آنها را اسير بگيرند تا از اين طريق بر منافع مادى نبرد دست يابند زيرا اسير در صورت تمايل بستگان در برابر مبلغى به نام «فداء» آزاد مى‌شد. 👈 ولى اين يك رويه كار بود و رويه ديگر آن چيز ديگر بود و آن اينكه بيم آن مى‌رفت كه انديشه اسيرگيرى مسلمانان را از هدف اصلى و پيروزى بر دشمن باز دارد زيرا دست يابى بر اسير، وبستن دستهاى او، و انتقال او به پشت جبهه و گماشتن گروهى بر آنها سبب مى‌شد كه جنگ به نفع دشمن تغيير كند و دشمن زخم خورده با گرد آورى نيروهاى پراكندۀ خود، مجدداً بر مسلمانان بتازد، و آنها را سركوب واسيران خود را آزاد سازد وآنچه نبايد بشود، رخ بدهد. 👉 از اين جهت وحى الهى فرود آمد كه شايسته هيچ پيامبرى نيست كه پيش از آنكه موضع خود را تحكيم بخشد، و پيروزى كامل به دست آورد، اسير بگيرد شما مسلمانان كه علاقه به گرفتن اسير داريد هدف دنيوى را تعقيب مى‌كنيد و حال آنكه خدا براى شما خواهان سراى آخرت است ... گاهى تأمين و رسيدن به هدف ايجاب مى‌كند مسلمانان از اسيرگيرى صرف نظر كنند وتا حصول هدف به خون دشمن احترام نگذارند، امّا پس از استقرار و تحكيم مواضع لازم است بر خون اسيران احترام گذارند ... آيه ناظر به «اسيرگيرى» پيش از تحكيم مواضع است و يادآور مى‌شود كه بازدارى از اين اسير گيرى پيش از تحكيم مواضع سنّت ديرينه الهى در ميان تمام پيامبران پيشين مى‌باشد و اختصاص به پيامبر اسلام ندارد، ونكته آن همان است كه يادآور شديم كه 👈اشتغال به چنين امور چه بسا جنگ را به نفع دشمن تغيير مى‌دهد....همچنانكه در جنگ «اُحد» حادثه آفريد، و جنگ را به نفع دشمن تغيير داد زيرا در جنگ «اُحد» قبل از تحكيم مواضع با بروز شكست ابتدايى دشمن، مسلمانان به فكر گردآورى غنايم افتادند، ناگهان دشمن با يك حركت دورانى از پشت سر ظاهر شد و شمشير بر آنها كشيد وهفتاد نفر را كشت سپس از معركه بيرون رفت.👉 ❕عاطفه انسانى در بارۀ همنوع خود هرچند فرد «محارب» باشد، ايجاب مى‌كند كه پس از استقرار و اطمينان كامل از شرّ دشمن، از كشتن او صرف نظر كند. در اين مورد اسيرگيرى به نفع اسلام و به سود خود اسير هم است زيرا سرانجام اسير يا مبادله مى‌شود و يا بدون قيد و شرط و يا در برابر مبلغى كه حكم غرامت جنگى را دارد، آزاد مى‌شود. خِرَدْ و شرع در اين مورد يك حكم بيش ندارد و وحى الهى آن را در آيه‌اى بيان كرده است چنانكه مى‌فرمايد: " «هنگامى كه با كافران (در ميدان نبرد) روبرو شديد ضربات كارى بر گردن آنها وارد كنيد، تا لحظه‌اى كه استقرار يافتيد وبر آنها پيروز شديد در اين هنگام از كشتن آنها صرف نظر كنيد، بلكه ببنديد و اسير گيريد سرانجام يا با منّت گذارى آنها را آزاد سازيد و يا با اخذ مبلغى به نام «فداء» آنها را رها كنيد». ( سوره محمد 4 ) هيچ حكمى در جهان عادلانه تر از اين نيست كه تا خوف دشمن وجود دارد بايد از او پرهيز كرد و نمى‌توان به آن اطمينان نمود، ولى پس از ارتفاع خوف يا بايد بدون قيد و شرط آزاد گردد و انجام يك چنين عمل در بارۀ اسير، خود مايۀ گرايش او به اسلام مى شود يا در برابر بهايى كه حكم غرامت جنگى دارد، بند اسارت از او برداشته شود تا به ميهن خود بازگردد. " 📚منشور جاوید , آیت الله سبحانی ج 6 ص 361 ▫️ادامه 👇👇
▫️ادامه 👇 ❕بر این اساس در مورد روایت مورد پرسش , برخی می نویسند : "علّامه تسترى در شرح نهج‏البلاغه خود در اينجا سؤالى مطرح كرده و آن اينكه از بعضى روايات (مانند روايتى كه مرحوم كلينى در جلد پنجم كافى نقل كرده) استفاده مى‏شود كه امام عليه السلام چنين دستورى را در جنگ جمل داد و در جنگ صفين عكس آن را فرمود و اجازه داد فراريان و مجروحان را بكشند. ولى در روايت ديگرى پاسخ اين سؤال آمده است؛ امام صادق عليه السلام مى‏فرمايد: «لَيْسَ لِأَهْلِ الْعَدْلِ أَنْ يَتْبَعُوا مُدْبِراً وَ لَا يَقْتُلُوا أَسِيراً وَ لَا يُجْهِزُوا عَلَى جَرِيحٍ وَ هَذَا إِذَا لَمْ يَبْقَ مِنْ أَهْلِ الْبَغْيِ أَحَدٌ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُمْ فِئَةٌ يَرْجِعُونَ إِلَيْهَا فَإِذَا كَانَ لَهُمْ فِئَةٌ يَرْجِعُونَ إِلَيْهَا فَإِنَّ أَسِيرَهُمْ يُقْتَلُ وَ مُدْبِرَهُمْ يُتْبَعُ وَ جَرِيحَهُمْ يُجْهَزُ عَلَيْهِ؛ طرفداران عدالت، حق ندارند فراريان را دنبال كنند و اسيرى را به قتل برسانند و مجروحى را بكشند و اين در صورتى است كه از لشكر دشمن كسى كه جنگ را ادامه دهد باقى نمانده باشد، اما اگر هنوز گروهى دارند جنگ را ادامه مى‏دهند (و از ناحيه آنها احساس خطر مى‏شود) اسيرانشان به قتل مى‏رسند و فراريان را دنبال مى‏كنند و مجروحان را مى‏كشند». ( الکافی ج 5 ص 33 ) 👈کوتاه سخن اينكه رعايت آن اصول انسانى مربوط به جايى است كه لشكر دشمن متلاشى شده و احتمال بازگشت و حمله مجدد در كار نيست و مى‏دانيم كه در جنگ بصره لشكر دشمن به طور كامل متلاشى شد. 👉 📚پيام امام امير المومنين عليه السلام، ج‏9، ص: 184 ❕در روایتی آمده است که یحیی بن أکثم از امام هادی علیه السلام د مورد علت تفاوت سیره امیرمؤمنان علیه السّلام درباره اهل صفین و اهل جمل سؤال کرد، پس امام هادی علیه السّلام نوشت: " اما درباره این سخنت که علی علیه السّلام اهل صفین را از پیش او و پشت سر به قتل رساند و درباره زخمیان آنان اجازه داد و در روز جمل فراری را دنبال نکرد و درباره زخمیان اجازه نداد و به هرکسی که سلاحش را انداخت و هرکسی که در خانه اش داخل شد، امان داد ! 👈 اینکه اهل جمل امامشان کشته شد و برای آنها گروهی نبود که به سوی آنان بازگردند و مردم بدون جنگ، مخالفت و ستیز به خانه خود بازگشتند، درحالی که به خودداری از خود راضی بودند. پس حکم درباره آنان، برداشتن شمشیر از آنان و خودداری از آزار آنان بود، زیرا علیه او طلب یاری نکردند درحالی که اهل صفین به سوی گروه آماده و امامی برمی گشتند که برای آنان سلاح‌هایی از قبیل زره، نیزه و شمشیر برایشان جمع می‌کرد و عطایا به آنان بخشده می‌شود، و برای آنها غذا تدارک می‌بیند و از مریضشان عیادت می‌کند و شکسته شان را بند می‌زند و زخمی شان را مداوا می‌کند، پیاده شان را سوار می‌کند و عریانشان را می‌پوشاند و آنان را باز می‌گرداند، پس به جنگ و نبرد با آنان بازگشتند، 👉 لذا بین دو دسته در حکم مساوات برقرار نشد " "أَمَّا قَوْلُكَ إِنَّ عَلِيّاً ع قَتَلَ أَهْلَ الصِّفِّينَ مُقْبِلِينَ وَ مُدْبِرِينَ وَ أَجَازَ عَلَى جَرِيحِهِمْ وَ إِنَّهُ يَوْمَ الْجَمَلِ لَمْ يَتْبَعْ مُوَلِّياً وَ لَمْ يُجِزْ عَلَى جَرِيحٍ وَ مَنْ أَلْقَى سِلَاحَهُ آمَنَهُ وَ مَنْ دَخَلَ دَارَهُ آمَنَهُ فَإِنَّ أَهْلَ الْجَمَل‏ ... " 📚تحف العقول ص 480 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیباترین و جالب ترین استدلال برای اثبات وجود خدا در سوره طور 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
برای جاماندگان اربعین 🛑و من كلام له عليه‌السلام لما أظفره الله بأصحاب الجمل وَ قَدْ قَالَ لَهُ بَعْضُ أَصْحَابِهِ وَدِدْتُ أَنَّ أَخِي فُلاَناً كَانَ شَاهِدَنَا لِيَرَى مَا نَصَرَكَ اَللَّهُ بِهِ عَلَى أَعْدَائِكَ فَقَالَ لَهُ عليه‌السلام أَ هَوَى أَخِيكَ مَعَنَا فَقَالَ نَعَمْ قَالَ فَقَدْ شَهِدَنَا وَ لَقَدْ شَهِدَنَا فِي عَسْكَرِنَا هَذَا أَقْوَامٌ فِي أَصْلاَبِ اَلرِّجَالِ وَ أَرْحَامِ اَلنِّسَاءِ سَيَرْعَفُ بِهِمُ اَلزَّمَانُ. 🔰از سخنان امیرالمومنین علی علیه‌السلام است: وقتى كه در نبرد جمل پيروز شد، يكى از يارانش گفت: «دوست داشتم برادرم در اين صحنه بود و مى‌ديد چگونه خداوند تو را بر دشمنانت يارى داد» ، امام به او فرمود: آيا برادرت مایل به ماست ؟ گفت: آرى فرمود: بى‌شك با ما حضور داشته بلكه اقوامى با ما در اين لشكر حضور دارند كه هم اكنون در صلب پدران و رحم زنان هستند آنان كه زمان هاى آينده ، ظهورشان مى‌دهد 📚:نهج‌البلاغه، خطبه۱۲. 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
✋ما هم رفتیم 🤲 ان شاءالله روزی شما هم بشه 📌در این مدت مطلبی منتشر نمیشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 موشن گرافیک چرا برخی از دعاهای ما مستجاب نمی شود !!! ▪️در کلیپ فوق به اشکال ذیل پاسخ گفته شده است : "اگر قرار است دعاهای ما مستجاب نشود چرا اینقدر به ما توصیه می شود که دعا کنیم ؟ این نحو دعا کردن و حاجت نگرفتن سبب دین زدگی بیشتر و دوری از خداوند می شود " !!! 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
استاد محمدی ؛ نماز قضا زیاد دارم می ترسم بمیرم و برگردنم بماند.mp3
520.4K
🌼 زیاد دارم می ترسم بمیرم و برگردنم بماند، وظیفه ام چیست؟ 🌼 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ جالبه: اسلام ۱۴۰۰ سال پیش الکل رو حروم کرده ، اما زکریای رازی ۹۰۰ سال پیش تازه اون رو کشف کرده؟📛 (پاسخ: مرتضی‌ کهرمی ) 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
📌آشنایی با ۱۰ فرقه فعال در کشور 📚سه فایل بسیار عالی (از دست ندهید) ✔️کتاب های مفید برای اهالی سیاست 👇👇👇
آشنایی با 10 فرقه فعال در ایران بخش سوم- دکتر محمد سجاد شیرودی.pdf
3.76M
📌آشنایی با ۱۰ فرقه فعال در کشور 📚 بخش اول 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110
آشنایی با 10 فرقه فعال در ایران بخش اول - دکتر محمد سجاد شیرودی.pdf
1.78M
📌آشنایی با ۱۰ فرقه فعال در کشور 📚 بخش دوم 🚨به‌کانال‌ آنتی شبهه بپیوندید 🆔 @anti_shobhe110