eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید اجازه هست این پیام آخر رو بدون ذکر آیدی کانال بذارم توی کانالم؟ کانال خیلی کوچیکی هست 🧕: دوستان نشر مطالب آزاده ولی اگه تونستید و امکان داشت، کانال رو هم معرفی کنید ولی اگه امکانش نبود هم اشکالی نداره
📪 پیام جدید الان حاج محمود کریمی تو هیأت، دعا کرد خدایا هر کی تو این مملکت می‌خواد دوقطبی ایجاد کنه، بین سر و تنش دو قطبی ایجاد کن 😬 شما هم آمین بگید ایشالا اونایی که یه ساله برا این کار دارن پول می‌گیرن و نونشون تو این کاره، چند قطبی بشن 🔪 منظورتون کدوم کاره؟ همین که این حرفا رو بزنن؟ 🧕: منظورم همین موضوع مورد بحث الان تو کاناله همین کسانی که با حرفاشون بین اونایی که پای کار نظام و ولایتن دوقطبی میسازن
📪 پیام جدید سلام جدیدا متوجه شدید که همش از دهه هشتادی های بی حجاب فیلم و عکس میگیرن و به بهونه حمایت اونا از نظام پخششون میکنن؟ یا اینکه هر کاری که اون عده کم از دهه هشتادی‌های فریب خورده انجام میدن (چه خوب و چه بد ) رو به ناف تماااام دهه هشتادیا میبندن؟ من واقعا وقتی اینا رو میبینم احساس خفگی میکنم احساس میکنم اینا فک میکنن من ِدهه‌هشتادی ِ (اگه خدا قبول کنه) انقلابی و محجبه هیچم و اینکه حمایت من تا الان وظیفه‌م بوده و اصلا کارای فرهنگی و.. که میکنم مهم نیست نمیدونم.. شایدم من خیلی حساس شدم ولی واقعا دارم اذیت میشم تحلیلتون از این رفتار اینا چیه؟ (شاید به نظر شما این حس من خیلی مسخره باشه ولی حداقل برای منو دوستای دهه‌هشتادی‌دیگم خیلی مسئله مهمیه .. ) 🧕: عجب نکته ای گفتید! ممنون منو به فکر برد تو اغتشاشات ۴۰۱ مثلا همه ش میگفتن دخترای دهه هشتادی اومدن مقابل نظام... اما طیف گسترده ای از دختر هشتادی ولایتی رو کسی نمی‌دید باید درباره این حرف زد حتما 👌
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5164 وای دقیقا حرفای امشبتون خیلی درسته کاش برسه به گوششون 🧕: حرفای هر شبمون درسته 🥸
📪 پیام جدید سلام میدونم به کتفتون نیست ولی واقعا دیگه انقدر تعصبی هم نباشیم... یجوری رفتار میکنید انگار ما قشر چادری نیاز به توحه صداو سیما داریم ‌...والا بخدا اون قشر جامعه مهمترن که انقدر از نظام بدشون میاد 🧕: سطحی‌ترین برداشت از پست رو داشتید مسئله، نیاز به توجه نیست اینه که رسانه، ذهنیت و افکار مردم رو هدایت میکنه خیلی وقتا تو ناخودآگاه اثر می‌ذاره داریم درباره اثرات این نوع کار رسانه ای حرف می‌زنیم نه نیاز به توجه صدا سیما به ما! حتی برا خود غیر محجبه ها هم خنده دار میشه اینجور افراط در نشون دادنشون در این مواقع
📪 پیام جدید سلام ممنونم از روشنگری هاتون ولی پست آخرتون. در مورد اون شهید عزیز نقد کردید 😐 لطفاً قبل نقد درست فکر کنید در موردش بعد نظر تون رو بگید ایشون گفتن که قدم اونها سر چشم ولی این وضعیت درست نیست باید مردم پای کار بیان و بگن و نشون بدن که بد حجابی اونقدر عادی هم نیست شما کانال خوبی دارید اما دارید از یک شهید انتقاد می کنید و...😐😐😳😳😳 🧕: به خدا داشتم می‌نوشتم گفتم نکنه فک کنن منظورم انتقاد به شهیده بعد گفتم نه بابا دیگه معلومه منظورم چیه 😐 دوست عزیز من دارم کنایه به کسانی میزنم که میگن نباید به بی حجابا چیزی بگیم
📪 پیام جدید سلام کاش پیامها رو میدید یه بخشی از این وفاق و همه پای کار امام حسین هستیم نفوذ بهایی ها روی پسران حزب اللهی و آلوده کردن اونجاست. اما دریغ از بصیرت که احتناک ذریه ابلیس از رگ گردن به ما نزدیکتر است 🧕: بچه ها من خیلی شرمنده ام که پیاما رو دیر میذارم خیلی زیاده
📪 پیام جدید آقای رضوان پور شهید شهر ما هستند بسیار مرد شریفی بودن 🧕: کاش شفیع ما در قیامت باشن
📪 پیام جدید شهید رضوانپور رئیس هیئت خادم الشهدا خمینی شهر ن یعنی هیئت ما... و این صحبتاشونم مال شب عاشورای پارساله. بچه امام حسینی، ولایتی و الحق درجه یکی که پدرش براش آرزوی شهادت میکرد از بس آدم حسابی بود خدا به دل همسرش و ۵ تا بچه گلش صبر بده 🧕: چه گوهرهایی از دستمون رفت ولی شهید دستش بازه و مقامش بالا
📪 پیام جدید سلام. در رابطه با این بحث حجاب و دیده شدن زیادی خانم های بی حجاب که پیش اومده، خواستم بگم من هم فکر میکنم ناخودآگاهم جوری شده که حس میکنم یه جورایی به خانم های بی حجاب بدهکارم. پس باید خیلی باهاشون خوب و مهربونم رفتار کنم. اصلا انگار که فقط اونها هموطنم هستند و برام عزیزن🤐🙄که یه وقت مبادا از دستم ناراحت بشن، اگه نگاهم کردن حتما باید به روشون بخندم و.. کلا رفتارهایی که با خانم های دیگه ندارم. 🧕: خوشرویی بد نیستا. اینکه خودمون مظلوم واقع بشیم بده
📪 پیام جدید سلام وقت بخیر دقیقا تو گزارشات تلویزیون فقط بد حجاب ها ها رو نشون‌میدن انگار میخوان عادی سازی بشه 🧕: حالا شاید قصدشون این نباشه ولی اثر خوبی نداره افراط تو این کار
📪 پیام جدید مجلس اهل بیت جای مشروب خور هست ، جای بی حجاب هست ، جای محجبه هست جای هر فردی با هر عقیده سیاسی هست( به جز تجزیه طلب ها و خائنین به وطن) ولیییییی به شرطی که حرمت مجلس نگه داره نمیشه که توی مکان مقدس مست کنی یا با پوششی بیای که حتی با فرهنگ و تاریخ مملکتت از قبل اسلام نمی خونه🥸💔 🧕: تکبیر ✊