📪 پیام جدید
آقای رضوان پور شهید شهر ما هستند بسیار مرد شریفی بودن
🧕: کاش شفیع ما در قیامت باشن
📪 پیام جدید
شهید رضوانپور رئیس هیئت خادم الشهدا خمینی شهر ن یعنی هیئت ما...
و این صحبتاشونم مال شب عاشورای پارساله.
بچه امام حسینی، ولایتی و الحق درجه یکی که
پدرش براش آرزوی شهادت میکرد از بس آدم حسابی بود
خدا به دل همسرش و ۵ تا بچه گلش صبر بده
🧕: چه گوهرهایی از دستمون رفت
ولی شهید دستش بازه و مقامش بالا
📪 پیام جدید
سلام. در رابطه با این بحث حجاب و دیده شدن زیادی خانم های بی حجاب که پیش اومده، خواستم بگم من هم فکر میکنم ناخودآگاهم جوری شده که حس میکنم یه جورایی به خانم های بی حجاب بدهکارم. پس باید خیلی باهاشون خوب و مهربونم رفتار کنم. اصلا انگار که فقط اونها هموطنم هستند و برام عزیزن🤐🙄که یه وقت مبادا از دستم ناراحت بشن، اگه نگاهم کردن حتما باید به روشون بخندم و..
کلا رفتارهایی که با خانم های دیگه ندارم.
🧕: خوشرویی بد نیستا. اینکه خودمون مظلوم واقع بشیم بده
📪 پیام جدید
سلام وقت بخیر
دقیقا تو گزارشات تلویزیون فقط بد حجاب ها ها رو نشونمیدن
انگار میخوان عادی سازی بشه
🧕: حالا شاید قصدشون این نباشه ولی اثر خوبی نداره افراط تو این کار
📪 پیام جدید
مجلس اهل بیت جای مشروب خور هست ، جای بی حجاب هست ، جای محجبه هست جای هر فردی با هر عقیده سیاسی هست( به جز تجزیه طلب ها و خائنین به وطن) ولیییییی به شرطی که حرمت مجلس نگه داره نمیشه که توی مکان مقدس مست کنی یا با پوششی بیای که حتی با فرهنگ و تاریخ مملکتت از قبل اسلام نمی خونه🥸💔
🧕: تکبیر ✊
📪 پیام جدید
یه نفر نیست جلوی فتحی رو بگیره؟؟؟؟ ایتا درو پیکر نداره واقعا. عکس هرچی آدم لخت و بیحجابه میذاره میگه اینا شهیدن. خیلی نرم توی چندسال نفوذ کرده و جاپاشو محکم کرده و حالا کلی طرفدار هم داره.
🧕: اینا همه پروژه س
📪 پیام جدید
واقعا متاسفم واسه همهی اونایی که این چند روز از کانالتون لفت دادن یا اونایی که هرچی میگید یه جور دیگه برداشت میکنن و... :|
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام وقت شما بخیر
من کانال شما رو دنبال میکنم چون با بعضی پیام های شما و نظراتتون کاملا موافق هستم مخصوصا انتقادها به برخی بلاگرها
اما در مورد مطلب اخیرتون که در مورد انتقاد یکی از کانال دارها به آقای رسایی مطرح کردید خواستم نکته ای رو خدمتتون مطرح کنم شاید ناخواسته از نظر شما مغفول مونده.
نمیدونم شما در اقوام نزدیک تون در عربستان حاجی داشتید یا نه ولی پدر و مادر من تو این ایام در حج بودند و بعد از حوادث اخیر ما هر روز پیگیر و نگران برگشتشون بودیم،
حقیقتا اولین باری که پیام آقای رسایی منتشر شد به شدت ناراحت شدم و گفتم چطور ایشون میتونن این حرف رو زده باشن، کسی که نماینده یک ملت هست چطور میتونه همه جوانب رو درنظر نگیره.
از بین این همه کشور آخه عربستان که چند هزار ایرانی در اون هستند.
🧕: شما لطف دارید. ببینید انتقاد درست و به جا به نماینده مجلس بد نیست
اما منظور اون پست، توهین های پروژه ای و تخریب سفارشی بود. چون توهین و بی ادبی زشت کرده بودن فقط برا اینکه اون آدم رو باید تخریب کنن
📪 پیام جدید
ببینید این شهید بزرگوار کاملا درست گفتن
هدف هیچ وقت وسیله رو توجیه نمیکنه...
اینکه یه هدف درست یا ... داری و هرجور هست میخوای بهش برسی این کاملا اشتباهه
میتونستید جور دیگه و یه مدل دیگه این حرف رو بزنید.
من چند بار فیلم رو نگاه کردم.
منظور کسایی بود که واقعا وضعیت زننده دارن
این اشتباهه
ایشون دارن تاکید میکنن به امر به معروف اینکه بی تفاوت نباشیم...
این الان وحدت شکنی بود؟
و اینکه شهدا معصوم نیستن که هیچ کار اشتباهی انجام نداده باشن اینو همه خوب میدونن
ولی این کارشون و حرفشون واقعا درست بود.
شما که از بلاگر ها به خاطر آرایش بدشون ایراد میگیرید که به مراسم امام حسین میرن به نظرتون نباید امر به معروف و نهی از منکر بشن؟
لطفا جواب بدید
🧕: بله نظر من کمترین با نظر شهید بزرگوار کاملا موافقه و شما متوجه منظور نشدید 🙏
📪 پیام جدید
سلام و عرض ادب ،اتفاقا من هم همچین موضوعی رو فهمیدم ،نه تو این اجتماعات اخیر بلکه تو راهپیمایی های چند سال اخیر ،دختر من هم میگه مامان چرا کسی من رو امر به معروف نمیکنه بهم روسری هدیه بده ،همه دوربین ها طرف اوناس
🧕: ای جانم عزیزم
کاش بفهمن که نصف کار فرهنگی و جذب هم اینوره برا خود محجبه ها
هی نگن اینا که خودشون هستن، بریم سراغ اونا که نیستن!
📪 پیام جدید
سلام.یعنی شما میگید اونی که بی حجاب بود اما توسط اسرائیل شهید شده شهید محسوب نمیشه؟؟
چون کانال شیخ فتحی گذاشتن شهید محسوب همیشه یا چی
یا چون گذاشتند میشن پروژه بگیر ؟؟!!!!
🧕: اتفاقاً چقد دلم میخواست از روز اول جنگ که یه سری عکسا درومد درباره این موضوع مطلب بنویسم
اگه بشه تو این یکی دو روز میذارم
انشاءالله