📪 پیام جدید
الآن وقت این حرفا نیست واقعا خجالت آوره.الآن وقت ایجاد دو قطبی نیست.این حرفارو بگذارید برای بعد الان فقط باید به فکر همدلی و اتحاد بود
🧕: لعنت به اونی که دوقطبی ایجاد کنه
مردم ایران، متحد با هم، پای کشور و نظامن. الحمدلله
📪 پیام جدید
عااااشق کانالتم بخدا یعنی هروقت دلم پر میشه از حجاب استایلا و آدمای سستی که به هردلیلی فکر میکنن باید عقب نشینی کنن تا وضعیت درست بشه میام پیاماتو میخونم و به درست بودن مسیر م و اعتقادی که دارم مطمئن تر میشم ان شاالله عاقبت بخیر باشی لطفا پرقدرت ادامه بده♥️🌷
🧕: شما که لطف دارید ولی به خدا برا خودمم همین اثر رو داره دقیقاً
همین حس تقویت و درستی راهمون. انشاءالله بتونیم در کنار هم قدمهای موثری برداریم ✌️
📪 پیام جدید
من نمیدونم چرا شما ها الکی نظر میدید
واقعا این درست نیست تو کاری که خودمون توش مهارت نداریم الکی نظر بیجا بدیم
آخه شماها از سیاست چی سرتون میشه واقعا که میآید تحلیل میکنید عراقچی آتش بس کرده رهبر مخالفه مگه شماها از پرده سیاست و دل رهبری خبر دارید بعدشم آتش بس یک چیز اجباریه اگر اونا آتش بس نمیکردند ایران یک کشور جنگ طلب معرفی میشد در حالی که ما از اول جنگ رو شروع نکرده بودیم ولی اگر آتش بس میکردند میگفتند ایران با ما سر جنگ داره و کلا تاریخ عوض میشد .دلیل نمیشه هر کسی بیاد در این مورد نظر بده و حرص بخوره که چرا آتش بس شده آخه به شماها چه !!
من دوستم میگفت زنگ بزن اعتراض من که آتش بس نکنند مملکت که بی صاحب نیستش خودشون اندازه شما فهم دارند که بدونن آتش بس غریبه ودارند خودشو ن آماده میکنه
🧕: دوست عزیز حالا من که تو کانال درباره اینکه آتش بس باید میشد یا نه حرفی نزدم و صرفا گفتم این موضوع فقط در اختیار رهبریه که ایشون هم چیزی نگفتن
یه سوال دارم از خدمتتون. چرا بعد از فتح خرمشهر و عقب نشینی رژیم بعث، امام گفتن جنگ باید ادامه پیدا کنه و هشت سال طول کشید؟ آیا جنگ طلب معرفی نمیشدیم؟
📪 پیام جدید
وقتی میبینم که همه از دهه هشتادی هایِ قشر بیحجاب و خاکستری حمایت میکنن ، حس میکنم که حتما من راه رو اشتباه اومدم!
کاش ما دهههشتادیهای محجبه و انقلابی که هیچ وقت پشت رهبر و نظام رو خالی نکردیم و یه تنه تو کف میدون از آرامش روان خودمون گذشتیم رو هم کسی میدید
درسته این کارای ما برای خداست ولی انصافه ؟
🧕: نه انصاف نیست عزیزم ❤️
ولی تلاش کنیم به چشم حضرت زهرا بیایم انشاءالله 😍
📪 پیام جدید
ببخشید ولی مفهوم آتش بس با صلح خیلی فرق میکنه و آتش بس کردن لزوما به معنی پذیرفتن شکست نیست . عشق به شهادت خوبه ولی این چیزی که شماها میخواید باهاش پیش برید یه چیزی شبیه خودکشیه. حواستون باشه مرز بین شجاعت و حماقت خیلی باریکه.
🧕: نه والا ما هم قصد خودکشی نداریم
ما فقط گفتیم حرف، فقط حرف آقا باید باشه. همون چیزی که تو دو پیام تلویزیونی گفته بودن
📪 پیام جدید
مسخره تر از همه تو نماز جمعه هفته قبل داشت یه زنه رو نشون میداد دوربین زوم کرد یهو رو صورت زنه و حلقه بینی و قیافه عملیش دیده بشه🙄🙄
🧕: چقد مستند 😄 اصرااااار داشته بگه ببینید چه شکلیه 😐
📪 پیام جدید
دقیقا به خاطر همین رفتار، دوست من که نیمه چادری هست، تو مراسم ۲۲ بهمن با هودی رفت تو خیابون.
دلیلش این بود که این جور بیشتر ازش مصاحبه میشه و حرف های انقلابیش به گوش میرسه و دقیقا دو جا ازش مصاحبه گرفتن و تو اخبار پخش شد.
🧕: عجب!
📪 پیام جدید
به اون بزرگواری که نوشتن انشاالله بگین
ان شاالله درسته نه انشاالله!!!
#دقت کنیم
🧕: خیلی قضیه پیچیده شد 😄
📪 پیام جدید
واقعا وضعیت الان جوری شده که امثال من که نه مثه حجاب استایلاهستیم نه بی حجاب وشل حجاب
انگارآدم حساب نمیشیم؟؟!
همش میگن بریم بقیه روجذب کنیم
ولی اون هایی که پای این نظام وانقلاب بودن وواسه تک تک ضعف ها وسوء مدیریت های مسئولین غصه خوردن انگارحساب نمیشن
گویابندناف این هسته سخت نظام بامظلومیت گره خورده!!!!
🧕: ولی بچه ها ناامید نشید. اینا فقط خطای محاسباتی و نابلدی در کار رسانه ای هست
انشاءالله درست میشه
📪 پیام جدید
وقتی اتش بس شد خیلیی. ناراحت شدم چون هدفمون نابودی اسرائیل بود که نشد وقتی رهبر صحبت کردند بسیااار ناراحت شدم. چون ناراحتی رو. از چهرشون درک کردم احساس کردم دلشون خووون هست وقتی کسی پیروز میشه وتبریک میگه اینقدر بت حزن صحبت نمیکنه درضمن فقط از مردم و نیروهای مسلح تشکر کردند و اسمی از دولت نیاوردن
به نظرم آقا رو مجبور به پذیرش آتش بس کردند
خدا میدونه الان آقا قدر بیشتر از ماها جگرشون خونه
مثل وقتی که امام علی ع رو مجبور به پذیرش حکمیت کردند همونجور جگرشون خونه
فقط برای سلامتی رهبر توی هر قنوت نماز دعا کنید
من توی همه قنوتهام میگم اللهم حفظ قاعدتا الخامنه ایی
🧕: اینکه ما تونستیم با نبود فرماندهان نظامی اصلی و مهممون، اون همه حملات سنگین به اسرائیل کنیم تا جایی که آمریکا احساس خطر کرد که نیروی نیابتیش داره نابود میشه واقعا تبریک داشت. الحمدلله
ولی خب دوست داشتیم تا آخرشو بریم 🥲
📪 پیام جدید
سلام و نور.
خیلی از حرفاتون درسته واقعا. اما متاسفانه همونقدر که حرفای اون طرفیها بجای وفاق بوی نفاق میده گاهی از حرفها و پست های شما هم همین حس به آدم منتقل میشه. تمام عزیزان عقلا دارن تاکید میکنند نوک پیکان حمله رو بگیرید سمت دشمن واقعی.... الان زمان تسویه حساب با گروه های مختلف از عقاید و احزاب و منش مختلف نیست به خدا ..... چرا باز اصرار بر افشا و حال گیری و دل خنکی دارید نمی فهمم.......
اگر دل سوزید که صد البته هستید ان شالله ، بیشتر روی یه سری مسائل فکر کنید خواهش میکنم.
الان وضعیت همچنان جنگی ست ....از ما گفتن بود .
🧕: دوست عزیز اگر منظورتون زدن افرادی هست که کانال دارن و در پوشش انقلابی دارن افکار و اذهان رو هدایت میکنن به سمتی که هدفشون هست، اتفاقاً الان لازمه
شاید چند تا پست دیگه ازشون گذاشتم متوجه ضرورتش شدید
این افراد با حرفاشون دارن مهندسی میکنن ذهن ما رو
ما باید بشناسیم که ازشون تاثیر نگیریم