eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید واقعا وضعیت الان جوری شده که امثال من که نه مثه حجاب استایلاهستیم نه بی حجاب وشل حجاب انگارآدم حساب نمیشیم؟؟! همش میگن بریم بقیه روجذب کنیم ولی اون هایی که پای این نظام وانقلاب بودن وواسه تک تک ضعف ها وسوء مدیریت های مسئولین غصه خوردن انگارحساب نمیشن گویابندناف این هسته سخت نظام بامظلومیت گره خورده!!!! 🧕: ولی بچه ها ناامید نشید. اینا فقط خطای محاسباتی و نابلدی در کار رسانه ای هست ان‌شاءالله درست میشه
📪 پیام جدید وقتی اتش بس شد خیلیی. ناراحت شدم چون هدفمون نابودی اسرائیل بود که نشد وقتی رهبر صحبت کردند بسیااار ناراحت شدم. چون ناراحتی رو. از چهرشون درک کردم احساس کردم دلشون خووون هست وقتی کسی پیروز میشه وتبریک میگه اینقدر بت حزن صحبت نمیکنه درضمن فقط از مردم و نیروهای مسلح تشکر کردند و اسمی از دولت نیاوردن به نظرم آقا رو مجبور به پذیرش آتش بس کردند خدا میدونه الان آقا قدر بیشتر از ماها جگرشون خونه مثل وقتی که امام علی ع رو مجبور به پذیرش حکمیت کردند همونجور جگرشون خونه فقط برای سلامتی رهبر توی هر قنوت نماز دعا کنید من توی همه قنوتهام میگم اللهم حفظ قاعدتا الخامنه ایی 🧕: اینکه ما تونستیم با نبود فرماندهان نظامی اصلی و مهم‌مون، اون همه حملات سنگین به اسرائیل کنیم تا جایی که آمریکا احساس خطر کرد که نیروی نیابتی‌ش داره نابود میشه واقعا تبریک داشت. الحمدلله ولی خب دوست داشتیم تا آخرشو بریم 🥲
📪 پیام جدید سلام و نور. خیلی از حرفاتون درسته واقعا. اما متاسفانه همونقدر که حرفای اون طرفیها بجای وفاق بوی نفاق میده گاهی از حرفها و پست های شما هم همین حس به آدم منتقل میشه. تمام عزیزان عقلا دارن تاکید میکنند نوک پیکان حمله رو بگیرید سمت دشمن واقعی‌.... الان زمان تسویه حساب با گروه های مختلف از عقاید و احزاب و منش مختلف نیست به خدا ..... چرا باز اصرار بر افشا و حال گیری و دل خنکی دارید نمی فهمم....... اگر دل سوزید که صد البته هستید ان شالله ، بیشتر روی یه سری مسائل فکر کنید خواهش میکنم. الان وضعیت همچنان جنگی ست ....از ما گفتن بود . 🧕: دوست عزیز اگر منظورتون زدن افرادی هست که کانال دارن و در پوشش انقلابی دارن افکار و اذهان رو هدایت میکنن به سمتی که هدفشون هست، اتفاقاً الان لازمه شاید چند تا پست دیگه ازشون گذاشتم متوجه ضرورتش شدید این افراد با حرفاشون دارن مهندسی میکنن ذهن ما رو ما باید بشناسیم که ازشون تاثیر نگیریم
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5163 یه چیزی بگم پیرو این پیام دو سال پیش ما رفته بودیم جشن پرچم امام رضا اونجا یه غرفه بود که روسری میدادن به دخترا دوست من که مانتویی و حجابش کامل بود رفت تو غرفه و درخواست روسری کرد بهش گفتن روسری فقط برای بی حجاب هاست! شما که حجاب داری بهت نمیدیم این دوست ما هم تازه یکسال بود محجبه شده بود انقدر بهش برخورد اومد بیرون گفت کاش بی حجاب بودم و من واقعا قلبم شکست بعد همون روسری رو به همکلاسی بی حجابم دادن اونم موقع خروج از مراسم روسری رو کلا از سرش برداشت... ای کاش درمورد این جور کارها و اینکه اثرپذیری خیلی کمی هم داره صحبت بشه 🧕: کج فهمی و بی سلیقگی تو کار فرهنگی ینی همین!
📪 پیام جدید نمیدونم ولی به نظرم کمی دارین اغراق میکنین ، اخه مگه میشه بدون اجازه رهبری اتش بس بشه؟ فرمانده کل قوا رهبره خب ، وقتی دیگه کاری انجام نمیدن خودسر که نمیتونسته باشه حتما باید دستور داده شده باشه دیگه؟ درسته که اتش بس رو دوست نداشتیم و به نظر درست نمیومد ، ولی مگه ما چقد از پشت صحنه خبر داریم؟ خب ما ام نیاز به نفس گیری داشتیم شاید؟درسته که پر قدرت داشتیم ادامه میدادیم ولی خب ماتوی این جنگ غافلگیر شدیم در حالی که اسرائیل باید ماه ها باشه که خودشو داره اماده میکنه و پشتیبانی امریکا رو هم داره و با این حال انقد کم اورده خب ما که خودمون اماده ی جنگ نکرده بودیم؟!طبیعیه نیاز به نفس گیری داشته باشیم ، تهران هم خب مردم از صدای پدافند ها خسته شده بودن خب هر چند که به شدتت از اتش بس حالمون گرفته شد 🧕: خیره ان‌شاءالله. یقیناً کله خیر...
📪 پیام جدید ۳ درسته ک ما میخوایم اونا رو جذب کنیم ولی باید حواسمون باشه توی اشتراک گذاری اینجور محتوا( تصاویر حضور کم حجابا و بیحجاب‌ها در راهپیمایی‌ها و ..)زیاده روی نکنیم و احکامش رو هم حتما بررسی کنیم تا باعث عادی سازی و قبح شکنی این گناه نشیم. تعریف تمجید از حضور این خانم ها توی این اجتماعات ، باید با رعایت احکام مربوطه، طوری باعث جذب اونا بشه که طرف دفعه به دفعه به خدا نزدیک‌تر بشه و احکام رو بیشتر رعایت کنه نه اینکه بعضیا جوری از این خانم ها تعریف میکنن ، اون خانم نه تنها اصلا بهش یادآوری نمیشه که کارش گناهه و باید تلاش کنه ک ترکش کنه ،‌ بلکه خیلی هم ذوق زده میشه و به رویه‌ی خودش ادامه میده! بابا حرام حرامه دیگه ، چه توی دیسکو چه توی راهپیمایی. درست نیست با افراط باعث عادی سازی حرامِ خدا شی 🧕: درسته
📪 پیام جدید ۱: وای وای در مورد همین موضوع منم یه تجربه دارم. مهمههه بهار سال ۱۴۰۲ توی میدان شهرداری رشت یه جشنی بود موسوم به جشن " روزه اولی‌ها ". من و دوستام که روزه اولی نبودیم ولی خب مثل خیلی‌هایی دیگه توی اون جشن حضور پیدا کردیم؛ آقای ابوذر روحی هم دعوت شده بودن و سرود سلام فرمانده رو به صورت زنده خوندن در نزدیکی من یه خانم کم حجاب - احتمالا بالای ۳۰ ساله و متاهل - ایستاده بود با دوستش . موهاش بیرون بود و فکر کنم آرایشی هم داشت آقای روحی که سرود سلام فرمانده رو میخوندن ما حضار هم همخوانی میکردیم. این خانمی که کنارم بود گاهی شالش میوفتاد اما با فاصله‌ی زمانی کمی خودش شالش رو سر میکرد ولی یه بار که شالش افتاد...یه بار وسط خوندن سرود شالش افتاد و میدونین چه چیزی شنیدم؟ شنیدم و دیدم که با خنده به دوستش گفت الان که شالم افتاده میگن اینو ببینین حجاب نداره ولی اومده و داره سلام فرمانده میخونه ! ( میدونست ممکنه سوژه‌ی مردم و رسانه ها بشه و ازش تعریف و تمجید کنن ) بعد عمدا شالش رو سرش نکرد و برگشت و با صدایی بلندتر از قبل و با چهره‌ای احساسی تر از قبل ( یعنی کمی نقش بازی میکرد ) ادامه داد به همخوانی سرود!!! و این بار کمی دیرتر‌ شالش رو سر کرد. خب آیا کسانی که در تعریف و تمجیدهای مذکور ، افراااط ورزیدند و باعث شدند اون خانم چند ثانیه بیشتر بدون شال بمونه ، در این کشف حجاب تقصیر ندارند؟!
📪 پیام جدید سلام به نظرتون این شخص ها باید انفالو بشن یا نه؟من فن بعضی از این حجاب استایلارو تو روبیکا دارم انفالو کنم ؟ 🧕: سلام. بله. و من الله التوفیق 🥸
📪 پیام جدید منم وقتی این گزارش های صدا سیما رو میبینم فک میکنم همه رفتن سراغ مانتو و شل حجاب شدن و هیچ محجبه ای نیست😐
📪 پیام جدید سلام عزیزم خوبین؟من یه نوجوونم و جدیدا حس میکنم اینکه چادریم و باحجابم لزومی نداره وقتی شهیده های عزیزمون رو که جدیدا شهید شدن رو میبینم که حالا کم حجابن یه سوال برام پیش میاد که اگه ادم با کم حجابی هم بشه شهید شد و خود ادم هم از همه لحاظ خوب باشه پس حجاب زیاد برای خدا مهم نیست هرچند من هیچوقت چادرم رو کنار نمیزارم 🧕: به خدا همون روز اول دوم جنگ که دیدم بعضی عکسا رو گفتم الان بعضیا همینو میگن 🤦🏻‍♀ میخواستم بیام بگم تو کانال گفتم الان بعضیا ترورم میکنن 🤕 ولی میگم حالا ان‌شاءالله
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/457 حالا البته باتوجه به حرفایی که گفتم من نمیخام بگم این قشر جامعه خیلی خوبن و اون قشر جامعه خیلی بد توی همین جریان دیدیم که درسته یکی محجبه نیست ولی طرفدار کشور و مملکتشه و بی شرف نیست امیدوارم جور دیگه ای برداشت نکنید چون حرف من چیز دیگه ایه 🧕: برا همین میگم قیمه ها رو تو ماستا نریزید دیگه دو تا چیز متفاوته دوستان مثلا تو لبنان کلی مسیحی یا حتی مسلمون بی حجاب هستن که برا سید حسن نصرالله و حزب الله میمیرن خب این غیرتشون و اینکه تشخیص دادن طرف درست کدوم وره خیلی خوبه اما آیا ملاک فقط همینه؟
📪 پیام جدید میشه زودتر اون مطلب که : گفتن دختر بی‌حجاب شهید شده پس چرا حجاب داشته باشیم اگه خدا میبخشه ! رو بذارید ممنون 🧕: سلام به روی چشم امروز میخواستم بنویسم گرفتار بیمارستان و ... شده بودم برای مریض‌مون دعا کنید این شبها ❤️