eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید سلام به نظرتون این شخص ها باید انفالو بشن یا نه؟من فن بعضی از این حجاب استایلارو تو روبیکا دارم انفالو کنم ؟ 🧕: سلام. بله. و من الله التوفیق 🥸
📪 پیام جدید منم وقتی این گزارش های صدا سیما رو میبینم فک میکنم همه رفتن سراغ مانتو و شل حجاب شدن و هیچ محجبه ای نیست😐
📪 پیام جدید سلام عزیزم خوبین؟من یه نوجوونم و جدیدا حس میکنم اینکه چادریم و باحجابم لزومی نداره وقتی شهیده های عزیزمون رو که جدیدا شهید شدن رو میبینم که حالا کم حجابن یه سوال برام پیش میاد که اگه ادم با کم حجابی هم بشه شهید شد و خود ادم هم از همه لحاظ خوب باشه پس حجاب زیاد برای خدا مهم نیست هرچند من هیچوقت چادرم رو کنار نمیزارم 🧕: به خدا همون روز اول دوم جنگ که دیدم بعضی عکسا رو گفتم الان بعضیا همینو میگن 🤦🏻‍♀ میخواستم بیام بگم تو کانال گفتم الان بعضیا ترورم میکنن 🤕 ولی میگم حالا ان‌شاءالله
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/457 حالا البته باتوجه به حرفایی که گفتم من نمیخام بگم این قشر جامعه خیلی خوبن و اون قشر جامعه خیلی بد توی همین جریان دیدیم که درسته یکی محجبه نیست ولی طرفدار کشور و مملکتشه و بی شرف نیست امیدوارم جور دیگه ای برداشت نکنید چون حرف من چیز دیگه ایه 🧕: برا همین میگم قیمه ها رو تو ماستا نریزید دیگه دو تا چیز متفاوته دوستان مثلا تو لبنان کلی مسیحی یا حتی مسلمون بی حجاب هستن که برا سید حسن نصرالله و حزب الله میمیرن خب این غیرتشون و اینکه تشخیص دادن طرف درست کدوم وره خیلی خوبه اما آیا ملاک فقط همینه؟
📪 پیام جدید میشه زودتر اون مطلب که : گفتن دختر بی‌حجاب شهید شده پس چرا حجاب داشته باشیم اگه خدا میبخشه ! رو بذارید ممنون 🧕: سلام به روی چشم امروز میخواستم بنویسم گرفتار بیمارستان و ... شده بودم برای مریض‌مون دعا کنید این شبها ❤️
📪 پیام جدید اینکه گفتید شهید بدون شریعت و ولابت،مقام شهادتی نداره،شهادتهمینجوری نیست که اینجور آدم ها سهید بشن،شهادت هنر مردان خداست،الکی نیست،کسی که شهید شده حتما شریعت و ولایت داشته که خدا دوسش داشته و بردتش،الکی نیست که،هر آدمی هم معصوم نیست که کلا گناه نکنه، 🧕: فکر میکنم توضیحاتی تو پست دادم خیلی کامل بود. الان جواب به این سوال، تکرار همون توضیحاته!
📪 پیام جدید سلام درباره‌ی این مطلب: https://eitaa.com/Antibiootic/5175 که درباره‌ی سوال بودن شهید حساب کردن گناهکاران اجتماعی‌ست، انگار دلتان نیامده کسانی را که کوهی از گناهان جاریه بر گردنشان است، شهید حساب نکنید. شاید هم جرئت نکردید. نمی‌گویم قضاوت کنید و حرف شما درست است؛ اما آن روی سکه را هم بگویید و خجالت نکشید. بگویید که اگر هم توبه نکرده باشند، آن دنیا شهید محسوب نمی‌شوند و بدجور گرفتارند. به همین صراحت! 🧕: بله راستش جرأت نکردم چون نمی‌دونم...
📪 پیام جدید می‌شه درست بنویسید؟ یعنی ✅ برای ✅ ینی❌ برا ❌ 🧕: بابا می‌خوام راحت حرف بزنیم خب 🥴 ما با هم ندااااریم
📪 پیام جدید بالاخره همین مقدارم که خدا بخشی از گناهان فرد رو ببخشه خیلی خوب و زیاده . که همین توفیقو به مثل منی نداده و من با این حجاب با اینهمه گناه میمیرم و اون با اون ظاهر بعضا بی حجاب با نصف گناهاش شهید میشه 🤷‍♀️ میخوام بگم نمیدونم چرا قانع نشدم ینی قانع هستم از لحاظ عقیدتی ها 😁 ولی اینطوری نه... 🧕: از کجا میدونید خدا توفیق بیشتری به شما نده؟ مگه خدا بخیله؟ مگه میشه ببینه بنده جوونش به خاطر خدا پا رو نفسش گذاشته و گناه نمیکنه و بهش توفیق نده؟ گناهش رو نبخشه؟
📪 پیام جدید سلام و وقتتون بخیر من اصلا نسبت به حجاب شبهه ای ندارم و چادر و حجاب رو ارزشمند میدونم و هیچوقت شکی روش ندارم ولی این استدلال خب برای همه هست . بالاخره خدا به اونها توفیق شهادت داده درسته درجه داره ولی خب قطعا مای با حجاب هم اگر شهید بشیم معصوم و با مقام والا نیستیم و شاید در مقام همون فرد شهید بشیم . پس چه فرقی میکنه که الان خدا این توفیق رو به اون با اون ظاهر داده ولی به مثل منی با این ظاهر نه . من خودم اصلا موافق این حرفا نیستما😁 باید بگم برای خودمم شبهه اس که واقعا ذهن آدمو درگیر میکنه 🫠 شهید مجاهد متفاوته اون مقام بالا داره. ولی شهید اینطوری فرق نمیکنه. بازم میشه گفت خدا توفیق همین مقدار هم به اون داده نه به مثل منی. که حتما گناه من با حجاب از اون بیشتر بوده بدون حجاب . نمیدانم 🧕: اصلا اینجوری نگاه نکنید حساب کتابای خدا رو 🤦🏻‍♀ شما چه میدونید الان برا چی موندید و اونا رفتن؟ موندن ما تو این دنیا مهلت بیشتریه برا کسب توشه آخرت برا بیشتر ثواب کردن برا بیشتر یاری کردن دین و امام زمان چرا فک نمیکنید که خدا لطف کرده ما الان باشیم تا دستمون رو پر تر کنیم تا بعدا به ما هم توفیق شهادت بده بعدم تو پست گفتم ما نمی‌دونیم خدا برا چه کار خوبی به اونا توفیق شهادت داده قطعا بی حساب کتاب نبوده که
📪 پیام جدید سلام وقت بخیر اتفاقا برای بنده هم این سوال پیش اومده بود اما یه مسئله دیگه ای که ذهنم رو مشغول کرده، انتشار تصاویر بی‌حجاب و کم حجاب این شهیده های عزیز هست. درسته که در این دنیا، در این بخش از دستورات الهی کوتاهی ای داشتن اما الان روحشون آگاه شده و مطمئنا به یقین کامل رسیدن در زمینه حجاب و احتمالا حسرت این رو هم میخورن که ای کاش این دستور الهی رو هم رعایت میکردن تا درجات بالاتری داشته باشن و به نظرم بهتره عکس های این عزیزان رو با حجاب منتشر کنیم با توجه به این که روحشون به آگاهی کامل رسیده، مطمئنا اذیت میشن که تصاویر بی حجابشون بین نامحرم ها پخش و دیده میشه. فکر میکنم این مورد رو اگر رعایت کنیم، باعث آرامش بیشتر روح این عزیزان میشیم. 🧕: بله بله قطعا همینطوره خیلی از کانالا برا ویو این کار رو کردن و اشتباهه
📪 پیام جدید سلام. من حجاب رو رد نمیکنم ولی هر باحجابی هم مورد تایید نیست . دین ما مثل پازل هست یکیش حجابه اما آیا به بقیه این پازل درست پرداخته میشه؟. خیلی سخته تو جامعه الان که همه عقلشون تو چشمشونه باحجاب باشی. وقتی دختری باحجابی به آدم میگن افسرده است یا راهبه شده ولی وقتی بد حجاب میبینن میگن بروز وامروزی وشاد واحساسی و... وهیچ برچسب منفی نمیزنن که مبادا آسیبی بزنن یا بخورن؟! 🧕: اولا که بله درسته. مریم رجوی هم حجاب داره اما همه می‌دونیم که جاش وسط جهنمه دوماً حجاب مسئله مهمیه چون مرتبط با اجتماعه و فردی نیست. پس نسبت به گناهان دیگه اثرات بیشتری داره سوما نظر خدا مهمه، نه مردم. ما تو قبرمون با خدا طرفیم