eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید میشه این طرح رو واسه سلامتی حضرت اقا تو یه مسجد شروع کردن رو حمایت کنید
📪 پیام جدید سلام یاوران انقلاب ✅ طرح تلاوت ۷،۰۰۰،۰۰۰ آیت‌الکرسی برای سلامتی و حفاظت رهبر عزیزمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران 🔹 سهم شما ۲ آیت‌الکرسی و ارسال به ۵ یار امام زمان(عج) لطفاً قطع کننده زنجیر نباشید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که این روزها از دستمون بر میاد دعا و توسل است. ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است 🕌 کانال رسمی مسجد جامع حضرت حجت بن الحسن(عج) 🌱🌱🌱 @masjedhojat_karaj
📪 پیام جدید بانکم پول زیاد داره ولی حساب کتاب داره خدا که هیچ ، در ادامه پیامم بگم که کلا جالب نیست شهدایی با سختی رفتن مثل حججی و علی وردی و تورجی زاده و ... و در تمام وصیت ها و صحبت هاشون به حجاب تاکید کردن و اصلا برای حفظ ناموس و حیای ناموس رفتن یا شهیده کمایی رو که به خاطر حجاب و فعالیت هاش شهید شد با این افرادی که حالا بخاطر موج ترور دانشمندا یا... فوت کردند و حجاب به این مهمی که هدف اصلی دشمن و ترس دشمن و استحکام جامعه و خانواده و یادگار حضرت زهراست رو دست کم گرفتن باهم مقایسه کنیم و اینکه انشاالله هممون عاقبت به خیر بشیم ولی نیازی نیست الگومون آدمای دور و برمون باشن اگر میخوایم سرباز امام زمان باشیم الگومون باید حضرت زهراست باشه 🫡
📪 پیام جدید بهتره اول یه تحقیقی بکنید بعد مطلب بذارید کانال بی حجابی اصلا حق الناس نیست ..واسه فرد بی حجاب گناه نوشته میشه فقط واسه بی حجابی .... اگر کسی به گناه افتاده چون خودش چشماش رو حفظ نکرده پای خودش نوشته میشه نه فرد بی حجاب حتی حکم شرعی هم نداره نمی دونم چرا گناه آقایون که خدا وظیفه شون رو مشخص کرده که چشم شون رو حفظ کنن هم میندازید گردن زنها وقتی خود خدا ننداخته 🧕🏻: آیا من گفتم بی حجابی حق الناسه؟ کمی دقت لطفا
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5175 سلام خسته نباشید پاسختونو دوست داشتم ولی اجازه بدید اینم اضافه کنم که خدا گفته حق الناس اگر به گردنتون باشه به هیچ عنوان بخشیده نمیشه و بی حجابی در جامعه و ملع عام صورت میگیره و خیلی زندگی ها رو خراب میکنه یا ضربه های بدی میزنه و خودش حق الناس محسوب میشه چون در رابطه با مردمه و قطعا بخاطر چیزای دیگه اگه گیر نباشن این گناه بزرگ رو خدا نمیخشه حتی از شهدا و اینکه ما اسمشونو میذاریم شهید و برای بنیاد شهید شهدا محسوب میشن ما که نمیدونیم برا خدا چه درجه ای دارن؟!!! بعدم خدا عدالت داره و گفته به دستور اتمام عمل کنید نه اینکه ما همه کاری کنیم بعدم شهادت بخوایم بانکم پول زیاد داره ولی حساب کتاب داره خدا که هیچ
📪 پیام جدید مگه شهدایی نداشتیم که حق الناس گردنشون بوده و شهید شدن و رفتن اون دنیا تو خواب دیدنشون گفتن حق به گردنمون هست و تا طرف راضی نشه نمیتونیم بریم بهشت فقط شهید شدن کافی نیست شاید قسمتشون اینجور بوده دلیل نمیشه تا کسی این حرف و زد شما تایید 🧕🏻: بله منم که تایید نکردم!
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5174 فرض کن، مهدی زهرا به تو گردد ظاهر ظاهرت هست چنان گونه خجالت نکشی؟
📪 پیام جدید سلام شیخ فتحی هزارتوهین به ایتا می‌کنه کسی کاریش نداره چرا؟ 🧕🏻: خیلی جالبه. به وسیله همین ایتا دیده شد و معروف شد. حالا برا ما شده سلطان توییتر و کلاب هاوس که به ما میگه ایتایی ها 😂😂😂😂 شیخ بامزه!
📪 پیام جدید سلام من کانال شمارو را دنبال میکردم ولی جدیدا حرفایی عجیبی از شما میبینم مثل اینکه شما هم دارید از را ه به در میشید خدارحم کنه https://eitaa.com/Antibiootic/5174 🧕🏻: سلام. دعا کنید عاقبتم به خیر بشه
📪 پیام جدید سلام وقت بخیر ، ضرب‌المثل هر کی رو توی قبر خودش میذارن رو یه جاسوس انگلیسی به نام مستر همفر ماموریت داشته که توی ممالک اسلامی از جمله ایران جا بندازه ( سند : کتاب خاطرات همفر یا کتاب دست‌های‌ناپیدا ) او ضرب‌المثل‌هایی مثل هر کی رو توی قبر خودش میذارن ، عیسی به دین خود موسی به دین خود ، رطب خورده منع رطب کی کند و... برای بی‌‌تفاوت کردن مردم نسبت به همدیگه و ترک امربه‌معروف‌ونهی‌از‌منکر رایج کرده. لطفا استفاده نکنید❤️ 🧕🏻: سلام. بله میدونم که حرف خوبی نیست. اما خلاف غرض اصلی ضرب المثل ازش استفاده کردم
📪 پیام جدید پاسختون به شبهه ای ک فرمودید اصلا قانع کننده نیست شبهه ی من برطرف نشد و همچنان برام سواله چطور ممکنه شخص بی ححاب شهید نامیده بشه 🧕🏻: البته که بعید میدونم شما همون دوستمون باشید ولی خب دیگه همینقدر بلد بودم که توضیح دادم
📪 پیام جدید 💭 پاسخ به یک شبهه؛ آیا همه شهدا نزد خداوند شهیدند؟ حتی بدحجاب‌ها؟! ◻️ وقتی از یک شهید تجلیل می‌کنیم، ممکن است فکر کنیم که حتماً باید فردی باشد که به جایگاه رفیع شهادت «عند ربهم یرزقون» رسیده باشد؛ اما در واقع، اینگونه نیست. ما کسانی را که در راه وطن، در راه مبارزه با دشمن (مثل اسرائیل) یا حتی کسانی که در زندگی عادی خود مظلومانه کشته شده‌اند، بزرگ می‌داریم. چرا؟ چون تقدیر از این افراد، تعظیم شعائر الهی است و به تقویت جبههٔ حق کمک می‌کند. ◻️ وقتی ما کشته شدگان توسط این رژیم جنایت‌کار را حتی اگر از نظر شرعی، کامل نبوده باشند، شهید می‌نامیم، در واقع جنایت‌های این رژیم را برملا کرده و نشان می‌دهیم که آنها حتی به غیرنظامیان و زندانی سلام جهت بهره برداری بدون ذکر آدرس و نام با تشکر 🧕🏻: بله اما اون پست درباره ضرورت حجاب و وزنه سنگین گناه بی حجابی بود