📪 پیام جدید
دستور خدا دو قطبی و سه قطبی داره؟!!!
امر خداست باید بهش عمل بشه و یه قطب داره
بعدم اتحاد سر جاشه
ما در کنار اتحاد تبیینم میکنیم
همه در کنار همیم ولی برای هم دلسوزیم و آگاه سازی میکنیم
دو قطبی مال سیاسته نه مال حجابی که امر رهبریه
#دایگو
📪 پیام جدید
مدیر کانال عزیزم اصن توجه نکن شما و دوستان کاملا منطقی و کامل جواب دادید
کسی که بخواد شهید بشه میره سراغ کسی که زندگیش شهدایی بوده
ولی کسی که بخواد بهونه برا قوانین خدا بیاره این جماعت رو الگوش قرار میده انگار الگو قحطه 🫤
شهدا حرف همشون یک کلام بوده اونم حجاب حالا این خانم هایی که به ظاهر اسمشونو گذاشتن شهید آدم باید خودش بسنجه که آیا با این حجم از حق الناس واقعا اون اجر و قربو دارن ؟!!!!!
عقلم خوب چیزیه اگر به کار بگیرن دوستان
ولی کلا کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد کسی که خودشو به خواب زده نه 🫡
#دایگو
📪 پیام جدید
❌ اگه مداح یا آخوند کج فهمی خواست بیحجابی در حسینیه و هیئت و... رو با شرابخواری #شاهرخ_ضرغام و #رسول_ترک و... مقایسه کنه، بهش یادآوری کنید که👇👇
اون لاتها، هیچوقت عمل حرامشون رو نبردن توی هیئت و مجلس امام حسین علیه السلام!!
(بیرون از این فضا شراب میخوردن، نه توش!!)
ولی اون بیحجابی که اومده تو مجلس شما، حرام رو آورده توی مجلس❗️❌
-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
هیات، جای گناهکار هست، اما درحالگناه، نه!
#دایگو
شما بگو :)
📪 پیام جدید لجبازتر از شما ندیدم من! دستور زبان فارسی رو خراب کنید، عین خیالتون هم نباشه ما قدمت چ
یه چیزی الان یادم افتاد
الان خود شما هم دستور زبان رو رعایت نکردید
باید بنویسید: من لجبازتر از شما ندیده ام. گوشهای ز خیالتان نگران نباشد و آسوده زین ویرانی قدمت هزاران ساله باشید 😒
📪 پیام جدید
آقا شما ها زندگی پس از زندگی ندیدی؟ 😅
آقای موزون اینهمه زحمت کشید برامون حرف زد و برنامه ساخت شماها دستگیرتون نشد همه چی حساب کتاب داره؟ 😂😂
بابا زحماتشو حیف نکنید
برید لااقل تحقیق کنید بعد یه حرفی به زبونتون بیارین 😐😐
🧕: بله دقیقا موقع نوشتن متن یاد
عباس آقای موزون هم بودم
اینکه شما سختتون بوده کاملا طبیعیه و طبق فطرت و حیایی که در وجودتون بوده واکنش داشتید
اقا و امام هم مخالف اختلاط دختر و پسر تو محیط آموزشی بودند و نظرشون به تفکیک در این محیط ها بوده
به نظر من که لزومی نداره شما حتما با اون اقایون درس بخونید. نمیدونم بازم. تشخیص با خودتون
یه استادی میگفت سبک زندگی اسلامی ما اینجوری بوده که تو مهمونیها سفرهی خانما و آقایون جدا بود. همه سر یه سفره نمینشستن. کلا تو مهمونی جدا از هم مینشستن حرف میزدن و معاشرت داشتن
الان سبک زندگی ما طوری شده که این چیزا برامون عجیب و خندهدار و افراطیه
ولی اون سبک، بر اساس مسائلی بود که فطرتا وجود داشت. اگه الان بعضیا به شما میگن افراطی، برا اینه که برا اونا هم کمکم عادی شده. همونجوری که خودتون دیدید برا شما هم کمکم شد
درستش همونیه که شما بودید ولی دستکاری شد
📪 پیام جدید
سلام
من یه کانال دارم که اغلب اعضاش نوجوان هستند با اجازه شما این توضیحاتتون در مورد شهیده های بانو رو داخلش میزارم برای آگاهی بچهها
🧕: سلام خیلی هم عالی
📪 پیام جدید
سلام باتشکر از کانال جالب و خوبتون برای نقد های مختلف بخصوص درباره بلاگر هایی که اونجوری به حرم میومدن ممنون✨
https://eitaa.com/Antibiootic/5161
فقط یه چیزی اینکه من از طریق آقای روحبخش و مدرسه مهدیارشو با آقای زکریایی و دوره هاشون آشنا شدم و شده که از تولیدات شون هم استفاده کردم
و درباره این پست حالا من کاری به توهین های سرباز سیدعلی ندارم اما تا حدی هم درست گفته عرض میکنم تا حدی، چون وقتی نماینده مجلس مکان تأیین میکنه که فقط زدن اینجا آمریکا رو نقره داغ میکنه باعث میشه مردم فکر کنن اگه ایران جای دیگه ای رو بزنه به قولی جواب درخوری نداده و آقای رسایی رو بخاطر اینکه مکان تأیین کرده محکوم کرده نه زدن آمریکا
ولی منم موافقم که نباید توهین میکرد و با ادب هم میشد نقد کرد
🧕: بله همونطور که خودتون هم گفتید، نقد مشکلی نداره. منظور توهین و ادبیاتی بود که در راستای پروژه تخریبه
📪 پیام جدید
خیلی برام عجیبه آنتی بیوتیک
دختره با آستین کوتاه و موهای مصری و طرفدار شدید زن زندگی آزادی موشک خورده توخونش شده شهید!!!
شهادت مگه این نبود که در راه خدا باشه؟
کسی که توی خونش نشسته با حتی تا زندااااااان یهو موشک میخوره توخونش چطور میشه شهید؟
فاجعه ی هواپیمای اوکراین رو یادته؟؟؟
طرف توی هواپیما بوده یهو میترکه و میشه شهید!
چطور ؟ آخه چطور؟ شهادت فقط مگه در راه خدا نبود؟؟؟
🧕: سلام
پستی که برا این موضوع رو زدم خوندید؟
یا منظور سوالتون در تکمیل اون پست هست؟
📪 پیام جدید
سلام وقتتون بخیر و خداقوت .
عزاداری هاتون قبول باشه.
https://eitaa.com/antibiiootic/548
این سفره انداختن های جدا چقدر قشنگ و جالب بود. امکانش هست نمونه های دیگری هم که شامل حیا میشد ولی متأسفانه کمرنگ شده رو هم ذکر بفرمایید؟
یا راجع به مصداق های حیا، بیشتر بفرمایید لطفاً🙏🏼🥲
چون خیلی قشنگه... ممنون ازتون.
🧕: آره واقعا برا خودمم خییییلی خیلی قشنگه اون سبک زندگی
وقتی از قدیمی ترها میشنوم همه ش برام جذابه و کنجکاوانه بیشتر میپرسم ازشون
باشه حتما بازم میذارم دربارهش 😍