eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید ❌ اگه مداح یا آخوند کج فهمی خواست بی‌حجابی در حسینیه و هیئت و... رو با شرابخواری و و... مقایسه کنه، بهش یادآوری کنید که👇👇 اون لات‌ها، هیچوقت عمل حرامشون رو نبردن توی هیئت و مجلس امام حسین علیه السلام!! (بیرون از این فضا شراب می‌خوردن، نه توش!!) ولی اون بی‌حجابی که اومده تو مجلس شما، حرام رو آورده توی مجلس❗️❌ -:-:-:-:-:-:-:-:-:- هیات، جای گناهکار هست، اما درحال‌گناه، نه!
شما بگو :)
📪 پیام جدید لجبازتر از شما ندیدم من! دستور زبان فارسی رو خراب کنید، عین خیال‌تون هم نباشه ما قدمت چ
یه چیزی الان یادم افتاد الان خود شما هم دستور زبان رو رعایت نکردید باید بنویسید: من لجبازتر از شما ندیده ام. گوشه‌ای ز خیالتان نگران نباشد و آسوده زین ویرانی قدمت هزاران ساله باشید 😒
📪 پیام جدید آقا شما ها زندگی پس از زندگی ندیدی؟ 😅 آقای موزون اینهمه زحمت کشید برامون حرف زد و برنامه ساخت شماها دستگیرتون نشد همه چی حساب کتاب داره؟ 😂😂 بابا زحماتشو حیف نکنید برید لااقل تحقیق کنید بعد یه حرفی به زبونتون بیارین 😐😐 🧕: بله دقیقا موقع نوشتن متن یاد عباس آقای موزون هم بودم
‌اینکه شما سختتون بوده کاملا طبیعیه و طبق فطرت و حیایی که در وجودتون بوده واکنش داشتید اقا و امام هم مخالف اختلاط دختر و پسر تو محیط آموزشی بودند و نظرشون به تفکیک در این محیط ها بوده به نظر من که لزومی نداره شما حتما با اون اقایون درس بخونید. نمیدونم بازم. تشخیص با خودتون یه استادی می‌گفت سبک زندگی اسلامی ما اینجوری بوده که تو مهمونی‌ها سفره‌ی خانما و آقایون جدا بود. همه سر یه سفره نمی‌نشستن. کلا تو مهمونی جدا از هم می‌نشستن حرف می‌زدن و معاشرت داشتن الان سبک زندگی ما طوری شده که این چیزا برامون عجیب و خنده‌دار و افراطیه ولی اون سبک، بر اساس مسائلی بود که فطرتا وجود داشت. اگه الان بعضیا به شما میگن افراطی، برا اینه که برا اونا هم کم‌کم عادی شده. همون‌جوری که خودتون دیدید برا شما هم کم‌کم شد درستش همونیه که شما بودید ولی دستکاری شد
📪 پیام جدید سلام منم چادرعربی می‌پوشم اشکال داره؟ 🧕: نه
📪 پیام جدید ببخشید چادر عربی مشکل داره؟ 🧕: نه عزیزان منظور چیز دیگه ای بود
📪 پیام جدید سلام من یه کانال دارم که اغلب اعضاش نوجوان هستند با اجازه شما این توضیحاتتون در مورد شهیده های بانو رو داخلش میزارم برای آگاهی بچه‌ها 🧕: سلام خیلی هم عالی
📪 پیام جدید سلام باتشکر از کانال جالب و خوبتون برای نقد های مختلف بخصوص درباره بلاگر هایی که اونجوری به حرم میومدن ممنون✨ https://eitaa.com/Antibiootic/5161 فقط یه چیزی اینکه من از طریق آقای روحبخش و مدرسه مهدیارشو با آقای زکریایی و دوره هاشون آشنا شدم و شده که از تولیدات شون هم استفاده کردم و درباره این پست حالا من کاری به توهین های سرباز سیدعلی ندارم اما تا حدی هم درست گفته عرض میکنم تا حدی، چون وقتی نماینده مجلس مکان تأیین می‌کنه که فقط زدن اینجا آمریکا رو نقره داغ می‌کنه باعث میشه مردم فکر کنن اگه ایران جای دیگه ای رو بزنه به قولی جواب درخوری نداده و آقای رسایی رو بخاطر اینکه مکان تأیین کرده محکوم کرده نه زدن آمریکا ولی منم موافقم که نباید توهین میکرد و با ادب هم میشد نقد کرد 🧕: بله همون‌طور که خودتون هم گفتید، نقد مشکلی نداره. منظور توهین و ادبیاتی بود که در راستای پروژه تخریبه
📪 پیام جدید خیلی برام عجیبه آنتی بیوتیک دختره با آستین کوتاه و موهای مصری و طرفدار شدید زن زندگی آزادی موشک خورده تو‌خونش شده شهید!!! شهادت مگه این نبود که در راه خدا باشه؟ کسی که توی خونش نشسته با حتی تا زندااااااان یهو موشک میخوره تو‌خونش چطور میشه شهید؟ فاجعه ی هواپیمای اوکراین رو یادته؟؟؟ طرف توی هواپیما بوده یهو میترکه و میشه شهید! چطور ؟ آخه چطور؟ شهادت فقط مگه در راه خدا نبود؟؟؟ 🧕: سلام پستی که برا این موضوع رو زدم خوندید؟ یا منظور سوالتون در تکمیل اون پست هست؟
📪 پیام جدید سلام وقتتون بخیر و خداقوت . عزاداری هاتون قبول باشه. https://eitaa.com/antibiiootic/548 این سفره انداختن های جدا چقدر قشنگ و جالب بود. امکانش هست نمونه های دیگری هم که شامل حیا میشد ولی متأسفانه کمرنگ شده رو هم ذکر بفرمایید؟ یا راجع به مصداق های حیا، بیشتر بفرمایید لطفاً🙏🏼🥲 چون خیلی قشنگه... ممنون ازتون. 🧕: آره واقعا برا خودمم خییییلی خیلی قشنگه اون سبک زندگی وقتی از قدیمی ترها می‌شنوم همه ش برام جذابه و کنجکاوانه بیشتر میپرسم ازشون باشه حتما بازم میذارم درباره‌ش 😍
📪 پیام جدید روی صحبتم اصلا با این خانم نیست. این بنده خدا اگر چادر رو با دندون نمی‌گرفت چون کش نداره چادرش از سرش عقب میرفت و می افتاد پس در نتیجه من اصلا منظور حرفام این خانم نیست یه عده ای خیلی افراط دارن توی چادر سر کردن و طوری صورتشون رو میپوشونن که فقط دماغشون پیداست دارن از دین خدا هم میزنن جلو یا یه عده دیگه رو میگیرن طوری که لبشون معلوم نباشه یا نصفه معلوم باشه یا یه عده دیگه روبند میزنن اینا واقعا حرص دربیارن چرا خودتونو عذاب میدین آخه؟! وقتی خود خدا مشخص کرده چه جاهایی باید معلوم باشه و چه جاهایی نباید 🧕: نه اینجوری نگید. این حرف اشتباهه ببینید خدا حدود مجاز رو مشخص کرده اما نسل مامان ها و مامانبزرگای ما همه رو میگرفتن و به قول شما لب رو میپوشوندن این از سر تقوا و حیای بیشتر بوده که انقد سفت میگرفتن الان از نظر ما چون خیلی چیزا عادی شده این کارا افراط و زیاده رویه ولی خیلی خوب و با ارزش بوده و به تقوا نزدیکتر بوده در ثانی یه سری از علما میگن شما حتی اگه آرایش نداری ولی در جایی حس می‌کنی همون صورت عادیت هم برا نامحرم جلب توجه داره، موظفی بپوشونی خیلی از خانمها اون موقع لب و ابروی برداشته و چشم رو جزء زینت های خودشون میدونستن
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/553 راستش من نخوندم اون پستو فقط صرفا یه سوال داشتم که کسی بهش پاسخی نداده 🧕: جواب داده شده به این سوال: https://eitaa.com/Antibiootic/5175