eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید سلام من یه کانال دارم که اغلب اعضاش نوجوان هستند با اجازه شما این توضیحاتتون در مورد شهیده های بانو رو داخلش میزارم برای آگاهی بچه‌ها 🧕: سلام خیلی هم عالی
📪 پیام جدید سلام باتشکر از کانال جالب و خوبتون برای نقد های مختلف بخصوص درباره بلاگر هایی که اونجوری به حرم میومدن ممنون✨ https://eitaa.com/Antibiootic/5161 فقط یه چیزی اینکه من از طریق آقای روحبخش و مدرسه مهدیارشو با آقای زکریایی و دوره هاشون آشنا شدم و شده که از تولیدات شون هم استفاده کردم و درباره این پست حالا من کاری به توهین های سرباز سیدعلی ندارم اما تا حدی هم درست گفته عرض میکنم تا حدی، چون وقتی نماینده مجلس مکان تأیین می‌کنه که فقط زدن اینجا آمریکا رو نقره داغ می‌کنه باعث میشه مردم فکر کنن اگه ایران جای دیگه ای رو بزنه به قولی جواب درخوری نداده و آقای رسایی رو بخاطر اینکه مکان تأیین کرده محکوم کرده نه زدن آمریکا ولی منم موافقم که نباید توهین میکرد و با ادب هم میشد نقد کرد 🧕: بله همون‌طور که خودتون هم گفتید، نقد مشکلی نداره. منظور توهین و ادبیاتی بود که در راستای پروژه تخریبه
📪 پیام جدید خیلی برام عجیبه آنتی بیوتیک دختره با آستین کوتاه و موهای مصری و طرفدار شدید زن زندگی آزادی موشک خورده تو‌خونش شده شهید!!! شهادت مگه این نبود که در راه خدا باشه؟ کسی که توی خونش نشسته با حتی تا زندااااااان یهو موشک میخوره تو‌خونش چطور میشه شهید؟ فاجعه ی هواپیمای اوکراین رو یادته؟؟؟ طرف توی هواپیما بوده یهو میترکه و میشه شهید! چطور ؟ آخه چطور؟ شهادت فقط مگه در راه خدا نبود؟؟؟ 🧕: سلام پستی که برا این موضوع رو زدم خوندید؟ یا منظور سوالتون در تکمیل اون پست هست؟
📪 پیام جدید سلام وقتتون بخیر و خداقوت . عزاداری هاتون قبول باشه. https://eitaa.com/antibiiootic/548 این سفره انداختن های جدا چقدر قشنگ و جالب بود. امکانش هست نمونه های دیگری هم که شامل حیا میشد ولی متأسفانه کمرنگ شده رو هم ذکر بفرمایید؟ یا راجع به مصداق های حیا، بیشتر بفرمایید لطفاً🙏🏼🥲 چون خیلی قشنگه... ممنون ازتون. 🧕: آره واقعا برا خودمم خییییلی خیلی قشنگه اون سبک زندگی وقتی از قدیمی ترها می‌شنوم همه ش برام جذابه و کنجکاوانه بیشتر میپرسم ازشون باشه حتما بازم میذارم درباره‌ش 😍
📪 پیام جدید روی صحبتم اصلا با این خانم نیست. این بنده خدا اگر چادر رو با دندون نمی‌گرفت چون کش نداره چادرش از سرش عقب میرفت و می افتاد پس در نتیجه من اصلا منظور حرفام این خانم نیست یه عده ای خیلی افراط دارن توی چادر سر کردن و طوری صورتشون رو میپوشونن که فقط دماغشون پیداست دارن از دین خدا هم میزنن جلو یا یه عده دیگه رو میگیرن طوری که لبشون معلوم نباشه یا نصفه معلوم باشه یا یه عده دیگه روبند میزنن اینا واقعا حرص دربیارن چرا خودتونو عذاب میدین آخه؟! وقتی خود خدا مشخص کرده چه جاهایی باید معلوم باشه و چه جاهایی نباید 🧕: نه اینجوری نگید. این حرف اشتباهه ببینید خدا حدود مجاز رو مشخص کرده اما نسل مامان ها و مامانبزرگای ما همه رو میگرفتن و به قول شما لب رو میپوشوندن این از سر تقوا و حیای بیشتر بوده که انقد سفت میگرفتن الان از نظر ما چون خیلی چیزا عادی شده این کارا افراط و زیاده رویه ولی خیلی خوب و با ارزش بوده و به تقوا نزدیکتر بوده در ثانی یه سری از علما میگن شما حتی اگه آرایش نداری ولی در جایی حس می‌کنی همون صورت عادیت هم برا نامحرم جلب توجه داره، موظفی بپوشونی خیلی از خانمها اون موقع لب و ابروی برداشته و چشم رو جزء زینت های خودشون میدونستن
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/553 راستش من نخوندم اون پستو فقط صرفا یه سوال داشتم که کسی بهش پاسخی نداده 🧕: جواب داده شده به این سوال: https://eitaa.com/Antibiootic/5175
📪 پیام جدید یه چیزی من بگم؟ منکرش نشید چون حقیقت داره حالا شاید برای همه نه ولی برای خیلیا آره 😁 یه عده ای هم از حسادت دارن گیر سه پیچ میدن به شهدای کم حجاب و بی حجاب شما اگه عکس بی حجاب می‌بینید ازشون انتشار ندید شاید اون عکس توی محیط خانوادگی گرفته شده و حالا یه از خدا بی خبری منتشرش کرده واسه مردم حرف در نیارید خواهشا شما از کجا میدونی آخه؟! شاید اون خانم فقط توی حجاب شل بوده؟ شاید منو شماییم که ادعا مذهبی بودنمون میشه هم بهتر بوده 🧕: منکرش که میشم. چون بحث منطقیه نه احساسی که از حسادت باشه توضیح دادم که گناه بی حجابی با گناهان دیگه قابل قیاس نیست و البته که من همیشه تو کانال، بین بی حجاب و شل حجاب، تفاوت قائل بودم
📪 پیام جدید هنوز به اینستا وصل نمیشید؟ از بلاگرهای اینستا بگید برامون ممنون❤️ 🧕: چشم میگم حتماً ان‌شاءالله
📪 پیام جدید باسلام من جایی خواندم که امام خمینی هم به دخترشون گفته بودن تاجایی که میتونی صورتتو هم تاحدممکن بپوشون ولی الان یه مقدارسخت شده 🧕: بله. کلا علما روی حجاب خیلی توصیه میکنن
📪 پیام جدید سلام ،الان وقت وحدت نه واکاوی درجه شهادت شهدای مظلوم جنگ تحمیلی دوازده روزه 🧕: کاش این کلمه وحدت رو انقد تو جای غلط مصرف نکنید یه ساله همینو شاهدیم یاد بگیرید کجا باید استفاده کنید
📪 پیام جدید چقدر صبورید به خدا :))) اگه من بودم وقتی می‌دیدم بعضی‌ها کنایه‌های به این تابلویی رو متوجه نمیشن خودمو دار می‌زدم :))) خدا صبر و توفیق روزافزون بده بهتون :_) 🧕: بیشتر عجیبه برام خیلی :)))
📪 پیام جدید ,,والا بخدا بی دین ترین آدمهام حرمت مکان رو حداقل حفظ میکنن،مثلا وقتی حتی برای بازدید یه مسجد قدیمی میرن یه شال یا روسری سر میکنن اونوقت اینا با این وضعیت در عزای کسی شرکت میکنن که شهید امربه معروف و نهی از منکره والا قلب آدم به درد میاد از دیدن بعضی صحنه ها