eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید من توی گروهی هستم از بس بقیه شلوغ میکردن دیگه عکس و پیام فوروارد و لینک دار نمیشه فرستاد میشه پیام های شما رو بدون آی دی بفرستم؟؟؟ 🧕🏻: البته که آی دی با لینک فرق داره و میشه فرستاد... ولی مشکلی نیست. مهم انتشاره
📪 پیام جدید سلام، درباره پیام‌آخر راستش دلم خیلی پره،اما واقعا نمیدونم اینکه میگید برای پوشش تذکر بگیرن درسته یانه.بارها دیدم آدم بی حجاب زودتر حاجت گرفته، نشونه های معنوی بیشتری دریافت کرده، خوابای بهتری دیده، میدونم میگی اینا دلیل نمیشه، ولی من نمیتونم انکار کنم این موضوع رو. بودن بی حجابی که با تذکر یا چیزی شبیه این دلشون شکسته و رفتن و قهر کردن با این مجالس، ماهم مجبوریم بسوزیم و بسازیم و یه وقت نگیم بالای چشمتون ابرو که بهشون بر بخوره، دست به قهر کردنشونم ماشالله خیلی خوبه. نه آدم جرات داره حرف بزنه و نه جرات داره با خودش فکر کنه این چه وضعیه که این داره. چون یجوری سر خود آدم میاد که نمیفهمی از کجا خوردی. در واقع میخوام بگم حتی خدا و اهل بیت هواشونو دارن، ما با چه جراتی جلوشون بایستیم؟ 🧕🏻: این افکار غلطه دوست من. شما تذکر محترمانه بده. چه اون خوشش بیاد چه بدش بیاد. درباره اینکه میگید اونا بیشتر مورد توجه هستن هم غلطه. خدا عادله و به هر کسی از سر حکمت خودش میده یا میگیره ازش. این چیزا با عقل ظاهر بین و محدود ما قابل تشخیص نیست
📪 پیام جدید سلام خداقوت میتونم ازبعضی مطالب بدون لینک درگروهم بزارم به عنوان پاسخ به شبهات بالینک هم به گروهای دیگه ارسال میکنم کپی کردن اشکال شرعی داره ؟؟؟ ممنونم‌جواب روبدین 🧕🏻: سلام. نه دوست عزیز. اشکالی نداره. خدا خیرتون بده
📪 پیام جدید سلام هم درد دردهای جامعه:)چند روز قبل از محرم مشرف شده بودم مشهد و کلی هم به یادتون بودم.بالاخره یک عاالمهه زوج بودن که قبل از ماه عزا باید سروسامون میگرفتن و موجبات خون دل خوردن ما رو هم فراهم میکردن با شکل و شمایل شون.راستش من قبلش که پیاما رو میخوندم فک میکردم یه گوشه کنار حرمن این آدما و تعداد عروس دومادا هم انقد زیاد نیست.ولی با عمق فاجعه رو به رو شدم.غروب که از صحن( فک کنم انقلاب) میخواستم برم برای نماز،تعداد کثیری بودن جلو سقاخونه و دارالحجه.عروسا که بماند چه وضعی.داماد کراوات زده رو کجای دلم بذارم؟اون خانومای زائری که آرایششون از اون عروس هم بیشتر بود،یا زیر چادر بلوز شلوار پوشیده بودن، یا صحنه های عشقولانه ای که فقط تو خونه خودت قشنگه رو چی؟دیگه من که سر در گریبان تردد میکردم تو همین اوضاع که داشتم مادربزرگم که خیلی هم مسن نیستن و فعالن در جامعه رو توجیه میکردم که این چه وضعی تو حرم و شما چرا میری به این عروس دومادا تبریک میگی.و رو به اون کراوات زدهه گفت که اتفاقا اینا رو باید جذب کرد.بابا جذب چیهه.جذب زمانیه که طرف ندونه، تو جذب کنی آگاهش کنی.اینا دیگه ما و اون افرادی که واقعا فقط یه نگاه،یه تلنگر،یه محبت میخواستن رو مسخره کردن!تو خیابون جلو باب الجواد یه آقای طلبه جوان و خانم جوانی رو دیدم نشونشون دادم.گفتم بفرما.نمیتونید تصور کنید چطور این خانم بازوش رو حلقه کرده بود دور دست این آقا و کل بدنش رو چسبونده بودن به هم!چند تا زوج دست در دست هم رد شدن حتی با نگاه و پوشش متفاوت.ولی هیچکدوم اندازه این خانم و آقا زشت و زننده نبودن.الان نکنه اینها هم باید جذب بشن؟؟ عد مادربزرگم میگفت موقع زیارت آدم فقط باید به خودش توجه کنه.من نمیگم ضعف ندارم تو حضور قلب و توجه.ولی شما فرض کن تو صف زیارت وایستادی،خانمه بغلت گوشیش رو درآورده،اسنپ چت وا کرده(تو صف حرم که هیچ بک گراندی جز نفر پشتیت نداری و جوری نیست که بگی عکس یادگاری میخوام بگیرم و اینا)هی اصرار به سلفی گرفتن داره هی ادا اصول میاد و هی دوباره میگیره.نفر پشتی ایشون خیلی معذب بود که یه وقت تو عکس نیفته.اما میدونی از نظر من باید حواسش فقط به زیارت خودش باشه🙄 کاش این ایستگاه های صلواتی رو جمع کنن.با اینکه خودم عاشق این حال و هوای متفاوت شهر تو ایام محرم هستم،ولی این ایستگاه صلواتیا دیگه هیچ نفعی جز پاتوق شدن یه عده آدم که حرمت شکنی میکنن نداره.البته خب وقتی امام حسین(علیه السلام)فقط میشه رفیق و عشق و لیلا،همین هم باید انتظار داشت.میگن انفاق و نذر رو جایی انجام بدید که یه خلاء پر بشه.به نظر نمیاد خلا مردم خالی شدن شکم شون از شربت و چایی باشه.خالی شدن فکره!خلا جامعه،بصیرته،حیائه.عاقبت همه مون بخیر ان شاءالله♡
📪 پیام جدید سلام شما نظرتون راجب این خانم چیه https://eitaa.com/Food_f... 🧕🏻: سلام. یکی از بلاگرا که حجاب استایل هم هست و اومده ایتا مشتری جذب کنه برا سوسیس کالباس خونگیش و برا جذب بیشتر مشتری و اینکه مشتری فک کنه از یه کالباس فروش متفاوت داره خرید میکنه، عکس از استایل خودش و روزمرگی هاشم میذاره اینا رو پولدار و معروف نکنید بچه ها
📪 پیام جدید سلام سوالم برام مهمه لطفا جواب بدید آقای ... هم از نظر شما مثل همین زکریائی هست یعنی میتونم دنبالش کنم یا نه 🧕🏻: سلام. نه مثل زکریایی نیست. ولی شما در کل هر کسی به جز بلاگرا و پروژه بگیرا رو که دنبال میکنید، اینو مد نظر داشته باشید که یه آدم معمولیه و ممکنه امروز حرف درستی بزنه و فردا نه
📪 پیام جدید لطفا هرتبلیغیو ندارید کلاهبرداری که بعدازخریدمحصولش دیگه جوابمو نامیده برعهده شماست 🧕🏻: تبلیغات نداریم دوست عزیز. کانال رو اشتباه اومدید
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5185 بله وحدت داشته باشیم به بی حجابی هم معترض باشیم ولی نزنیمشون 🧕: لطفاً نمونه از کانال بفرستید که زدیمشون
📪 پیام جدید سلام خوبین من به سفارش یک مداح اومدم تو گروهتون شما که اینقد دم از حجاب میزنین ایا میدونین اینایی که دارین شفاف سازی میکنین راضی هستن که اینجوری نشون بدین برین بخونین جریان حضرت عیسی و چوپان رو که داشته برای خدا شعر میخونده من خودم ی ادم محجبه ای هستم ولی اصلا خوشم نیومد از این روشن سازی هاتون مگه خود حاج قاسم نگفتن که اون دختر کم حجاب هم عزیز ماست همین امثال من و شما باعث شده که مردم بگن مذهبی خشکن مذهبی ها الن بلن اینا حق و الناس نمیشه مخصوصا درباره شیخ فرهاد که عمری داره جهادی کار میکنه داره وحدت سازی میکنه خاهشا کمی تو پیام گذاشتنتنون دقت کنین 🧕🏻: یکی از رهروان راه حسن اقا میری رو مشاهده میکنید دوستان
📪 پیام جدید من نمیدونم شما ها چرا نمیخواین متوجه شین چرا نمیخواین متوجه شین تموم شد اون دوران تموم شد اون دورانی که تو گیر میدادی و اون رعایت میکرد حواستون هست بخاطر حجاب چی شد تو جامعه چرا چشماتونو باز نمیکنینننننننن الان بی حجاب نمیگه اون اومده امر به معروف اومده خالی کردن عقده و تعصب متوجه این؟؟؟؟ من وقتی احتمال میدم اگه اون جوون یه تذکر بدم بهش پامیشه میره خوب چرا تذکر بدممم جوونی که میتونست الان تو پارتی باشه اومده عزاداری امام حسین با شکل و شمایلی که نمیپسندی اون که الان تو مجلس عزاس میتونی ادمش کن اولین قدم برا تربیت یه ادم صبوری بر ازار و اشتباهاتشه کع تو اول همینجوری پپسند بعد تغییرش بده قبوللللللل کنین اینا رو قبول کنین با همه اشتباهاتش 🧕🏻: همون اول که دیدم نوشتید حواستون هست بخاطر حجاب چی شد... تا ته طرز فکرتون رو خوندم خدا هدایتتون کنه که هر چقدر هم براتون استدلال میاریم بازم لجوجانه میخواین به راه همون لیبرال ها و صورتی ها برید ان شاالله خدا بیدارتون کنه همین که به چارچوب گذاشتن برا هیات میگید گیر دادن... شما اگه هنر داری درست تذکر بده، اون اگه بخاطر هیات اومده باشه، تذکر تو هم به دلش میشینه. ولی چون میخوای یه وقت چهره ت تخریب نشه و فک نکنه فضولی و حرمتت یه وقت شکسته نشه، اینجوری خودتو توجیه میکنی دوست عزیز این جماعت برا هالووین و پارتی و تولد رفتن استایل خاصش رو دارن، به هیات که میرسه چارچوب نداشته باشیم؟
📪 پیام جدید تصویر ها را ببینید عکس های که چند ساله تمام کانالهای پوشاک و توی تمام شبکه های اجتماعی پر کرده این حجاب استایل که اسمش ساجده هستش را قبل از اینکه اصلا وارد کانال شما بشم و متوجه بشم که حجاب استایله با عکس های مدلش می‌شناختم که تمامممممممممم اینستاگرام ایتا و...... پر کرده و میتونم بگم اولین نفر ایشونو میشناسم حجم غلیظ آرایش را ببینید 🧕🏻: عکسا نیومده. اگه همون ساجده ای هست که میشناسم، بله یکی از پرکارترین ها تو زمینه مدل و حتی فروشه
📪 پیام جدید سلام همین الانم بعضی جاهای کشورمون، ترکیه شده😔 دهه اول محرم رو برای تبلیغ به شیراز اومدیم، خیلی اوضاع اسفناکه! بعضی اصلا روسری باهاشون نیس! بعضی با تیشرت و شلوارک اطراف حرم شاهچراغ😥 اصلا اینقد مطمئنن که کسی کاری به کارشون نداره که با این وضع میان تو خیابون😔 تذکرهامونو اکثرا با فحش های رکیک جواب میدن! قلبم از این همه بی عفتی به درد اومده😭 🧕🏻: میفهمم چی میگید... تهران هم همینه. روزی نیست که بیرون نرم و با اعصاب داغون برنگردم. حتی اماکن مذهبی رفتنمون هم همین شده