📪 پیام جدید
سلام خوبین من به سفارش یک مداح اومدم تو گروهتون شما که اینقد دم از حجاب میزنین ایا میدونین اینایی که دارین شفاف سازی میکنین راضی هستن که اینجوری نشون بدین برین بخونین جریان حضرت عیسی و چوپان رو که داشته برای خدا شعر میخونده من خودم ی ادم محجبه ای هستم ولی اصلا خوشم نیومد از این روشن سازی هاتون مگه خود حاج قاسم نگفتن که اون دختر کم حجاب هم عزیز ماست همین امثال من و شما باعث شده که مردم بگن مذهبی خشکن مذهبی ها الن بلن اینا حق و الناس نمیشه مخصوصا درباره شیخ فرهاد که عمری داره جهادی کار میکنه داره وحدت سازی میکنه خاهشا کمی تو پیام گذاشتنتنون دقت کنین
🧕🏻: یکی از رهروان راه حسن اقا میری رو مشاهده میکنید دوستان
📪 پیام جدید
من نمیدونم شما ها چرا نمیخواین متوجه شین
چرا نمیخواین متوجه شین تموم شد اون دوران
تموم شد اون دورانی که تو گیر میدادی و اون رعایت میکرد
حواستون هست بخاطر حجاب چی شد تو جامعه
چرا چشماتونو باز نمیکنینننننننن
الان بی حجاب نمیگه اون اومده امر به معروف اومده خالی کردن عقده و تعصب
متوجه این؟؟؟؟
من وقتی احتمال میدم اگه اون جوون یه تذکر بدم بهش پامیشه میره
خوب چرا تذکر بدممم
جوونی که میتونست الان تو پارتی باشه
اومده عزاداری امام حسین
با شکل و شمایلی که نمیپسندی
اون که الان تو مجلس عزاس میتونی ادمش کن
اولین قدم برا تربیت یه ادم صبوری بر ازار و اشتباهاتشه
کع تو اول همینجوری پپسند بعد تغییرش بده
قبوللللللل کنین اینا رو
قبول کنین با همه اشتباهاتش
🧕🏻: همون اول که دیدم نوشتید حواستون هست بخاطر حجاب چی شد... تا ته طرز فکرتون رو خوندم
خدا هدایتتون کنه که هر چقدر هم براتون استدلال میاریم بازم لجوجانه میخواین به راه همون لیبرال ها و صورتی ها برید
ان شاالله خدا بیدارتون کنه
همین که به چارچوب گذاشتن برا هیات میگید گیر دادن... شما اگه هنر داری درست تذکر بده، اون اگه بخاطر هیات اومده باشه، تذکر تو هم به دلش میشینه. ولی چون میخوای یه وقت چهره ت تخریب نشه و فک نکنه فضولی و حرمتت یه وقت شکسته نشه، اینجوری خودتو توجیه میکنی دوست عزیز
این جماعت برا هالووین و پارتی و تولد رفتن استایل خاصش رو دارن، به هیات که میرسه چارچوب نداشته باشیم؟
📪 پیام جدید
تصویر ها را ببینید عکس های که چند ساله تمام کانالهای پوشاک و توی تمام شبکه های اجتماعی پر کرده
این حجاب استایل که اسمش ساجده هستش را قبل از اینکه اصلا وارد کانال شما بشم و متوجه بشم که حجاب استایله با عکس های مدلش میشناختم که تمامممممممممم اینستاگرام ایتا و...... پر کرده و میتونم بگم اولین نفر ایشونو میشناسم
حجم غلیظ آرایش را ببینید
🧕🏻: عکسا نیومده. اگه همون ساجده ای هست که میشناسم، بله یکی از پرکارترین ها تو زمینه مدل و حتی فروشه
📪 پیام جدید
سلام
همین الانم بعضی جاهای کشورمون، ترکیه شده😔
دهه اول محرم رو برای تبلیغ به شیراز اومدیم، خیلی اوضاع اسفناکه!
بعضی اصلا روسری باهاشون نیس! بعضی با تیشرت و شلوارک اطراف حرم شاهچراغ😥 اصلا اینقد مطمئنن که کسی کاری به کارشون نداره که با این وضع میان تو خیابون😔
تذکرهامونو اکثرا با فحش های رکیک جواب میدن!
قلبم از این همه بی عفتی به درد اومده😭
🧕🏻: میفهمم چی میگید... تهران هم همینه. روزی نیست که بیرون نرم و با اعصاب داغون برنگردم. حتی اماکن مذهبی رفتنمون هم همین شده
📪 پیام جدید
سلام وقتتون بخیر
درباره آقای تحلیل گر میشه بنویسید
داره همه مذهبی ها رو به جون هم میندازه مثل امید دانا
کاملا مشخص پروژه بگیر و نفوذی هست
🧕🏻: سلام . وفت شما هم بخیر. بله ایشون هم یکی دیگه از کسانیه که داره تفرقه میندازه
یه نکته مهم اینکه دوستانی که میگن کار شما هم مثل اونا تفرقه افکنیه، چرا به این دقت نمیکنن که ما داریم جواب اونا رو میدیم؟
📪 پیام جدید
سلام بین این همه حمله به شما لازم دیدم منم پیام بدم.
من به نظرم کار درستی میکنید امثال شیخ فرهاد فتحی بارها موضعشون رو نشون دادن. و بله کاملا درست میفرمایید که اینها دنبال الگو بودن هستن نه صرف نظر شخصی خود رو بیان کردن.
در این مقطع پس از جنگ واقعا نیاز به بصیرت داریم و کار شما بصیرت افزایی و کمک به فکر کردن صحیحه. لطفا حتما ادامه بدین و دلسرد نشید
🧕🏻: سلام. من وقتی مخالفت های بعضیا رو میبینم با خودم فک میکنم چطور میشه که من انقد با دلیل و منطق دارم براشون توضیح میدم ولی حتی نمیفهمم موقع مخالفت، اصلا متن رو درست خوندن یا نه؟ مشکل از فهم و ادراکه یا کلا با این منطق و مبانی مشکل دارن؟
📪 پیام جدید
سلام
ببخشید من متوجه موضع محسن چاووشی نمیشم. از برخوردشون با جشنواره موسیقی فجر متعجب شدم. الان هم تبلیغات گسترده آهنگشون رو میبینم.
🧕🏻: سلام. والا منم اون موقع متوجه نشدم منظورش دقیقا چی بود. ایهام داشت 🥴
📪 پیام جدید
سلام و وقت بخیر
خیلیییی متشکرم از روشنفکری
و موضع به جا و دقیق شما در حوادث که بدونه هیچ چشم داشتی حقیقت را بیان می کنید
این برای من که یک دختر نوجوان ۱۵ ساله هستم، خیلی خوشحال کننده هست
از توضیحات خوبتون در مورد بلاگر ها به خصوص بلاگرn فرزندی هم متشکرم
فقط چند سوال داشتم..
یک در مورد پست آخر که درمورد آقای چاوشی بود
شما از موضع ایشون در اغتشاشات خبر دارید یا نه
( چون پستی از ایشون دیدم که گفته بودند با هیچ نهادی همکاری نمیکنم در زمان اغتشاشات)
و این که سوال دوم در مورد پستی که چند وقت
پیش ( درست زمان حمله به ایران)
در رابط سریال پایتخت فصل ۷ و داستان پَهباد
منتشر کردید هم یه مقدار واضح تر توضیح بدهید
گیج شدم😅
خدایی نکرده قصد توهین تیکه اندازی و جسارت ندارم
اما گیج شدم
متشکرم..
🧕🏻: سلام عزیزم. خدا میدونه که چقدر خوشحال میشم از حضور شماها تو کانال.
بله چاوشی مواضع خوبی تو اغتشاشات نداشت و من اون موقع شدیدا مخالفش بودم و منتقدش
درباره پایتخت یادم نمیاد چیزی گذاشته باشم . لطفا برام بفرستید ببینم
📪 پیام جدید
اگر همین دولت، دولت اصولگرا بود براش اکلیلی میشدین و هر چی عیب و نقص داشت به پای دولت های قبل میزاشتین. هرچند که نه از اصول گرا خیری دیدیم نه از اصلاح طلب...
🧕🏻: من نه با اصولگراها هستم نه اصلاحطلبا. فقط خط انقلاب ✌️
📪 پیام جدید
آقای حسین شمقدری یه مستندی ساخته به نام حجاب و استایل ، من که ندیدم ولی گفتم شاید لازمتون بشه
🧕🏻: نه ندیدم امیدوارم مثل قبلیه که اون حجاب استایله رو آورد تو مستند نشون داد نباشه!