📪 پیام جدید
تصویر ها را ببینید عکس های که چند ساله تمام کانالهای پوشاک و توی تمام شبکه های اجتماعی پر کرده
این حجاب استایل که اسمش ساجده هستش را قبل از اینکه اصلا وارد کانال شما بشم و متوجه بشم که حجاب استایله با عکس های مدلش میشناختم که تمامممممممممم اینستاگرام ایتا و...... پر کرده و میتونم بگم اولین نفر ایشونو میشناسم
حجم غلیظ آرایش را ببینید
🧕🏻: عکسا نیومده. اگه همون ساجده ای هست که میشناسم، بله یکی از پرکارترین ها تو زمینه مدل و حتی فروشه
📪 پیام جدید
سلام
همین الانم بعضی جاهای کشورمون، ترکیه شده😔
دهه اول محرم رو برای تبلیغ به شیراز اومدیم، خیلی اوضاع اسفناکه!
بعضی اصلا روسری باهاشون نیس! بعضی با تیشرت و شلوارک اطراف حرم شاهچراغ😥 اصلا اینقد مطمئنن که کسی کاری به کارشون نداره که با این وضع میان تو خیابون😔
تذکرهامونو اکثرا با فحش های رکیک جواب میدن!
قلبم از این همه بی عفتی به درد اومده😭
🧕🏻: میفهمم چی میگید... تهران هم همینه. روزی نیست که بیرون نرم و با اعصاب داغون برنگردم. حتی اماکن مذهبی رفتنمون هم همین شده
📪 پیام جدید
سلام وقتتون بخیر
درباره آقای تحلیل گر میشه بنویسید
داره همه مذهبی ها رو به جون هم میندازه مثل امید دانا
کاملا مشخص پروژه بگیر و نفوذی هست
🧕🏻: سلام . وفت شما هم بخیر. بله ایشون هم یکی دیگه از کسانیه که داره تفرقه میندازه
یه نکته مهم اینکه دوستانی که میگن کار شما هم مثل اونا تفرقه افکنیه، چرا به این دقت نمیکنن که ما داریم جواب اونا رو میدیم؟
📪 پیام جدید
سلام بین این همه حمله به شما لازم دیدم منم پیام بدم.
من به نظرم کار درستی میکنید امثال شیخ فرهاد فتحی بارها موضعشون رو نشون دادن. و بله کاملا درست میفرمایید که اینها دنبال الگو بودن هستن نه صرف نظر شخصی خود رو بیان کردن.
در این مقطع پس از جنگ واقعا نیاز به بصیرت داریم و کار شما بصیرت افزایی و کمک به فکر کردن صحیحه. لطفا حتما ادامه بدین و دلسرد نشید
🧕🏻: سلام. من وقتی مخالفت های بعضیا رو میبینم با خودم فک میکنم چطور میشه که من انقد با دلیل و منطق دارم براشون توضیح میدم ولی حتی نمیفهمم موقع مخالفت، اصلا متن رو درست خوندن یا نه؟ مشکل از فهم و ادراکه یا کلا با این منطق و مبانی مشکل دارن؟
📪 پیام جدید
سلام
ببخشید من متوجه موضع محسن چاووشی نمیشم. از برخوردشون با جشنواره موسیقی فجر متعجب شدم. الان هم تبلیغات گسترده آهنگشون رو میبینم.
🧕🏻: سلام. والا منم اون موقع متوجه نشدم منظورش دقیقا چی بود. ایهام داشت 🥴
📪 پیام جدید
سلام و وقت بخیر
خیلیییی متشکرم از روشنفکری
و موضع به جا و دقیق شما در حوادث که بدونه هیچ چشم داشتی حقیقت را بیان می کنید
این برای من که یک دختر نوجوان ۱۵ ساله هستم، خیلی خوشحال کننده هست
از توضیحات خوبتون در مورد بلاگر ها به خصوص بلاگرn فرزندی هم متشکرم
فقط چند سوال داشتم..
یک در مورد پست آخر که درمورد آقای چاوشی بود
شما از موضع ایشون در اغتشاشات خبر دارید یا نه
( چون پستی از ایشون دیدم که گفته بودند با هیچ نهادی همکاری نمیکنم در زمان اغتشاشات)
و این که سوال دوم در مورد پستی که چند وقت
پیش ( درست زمان حمله به ایران)
در رابط سریال پایتخت فصل ۷ و داستان پَهباد
منتشر کردید هم یه مقدار واضح تر توضیح بدهید
گیج شدم😅
خدایی نکرده قصد توهین تیکه اندازی و جسارت ندارم
اما گیج شدم
متشکرم..
🧕🏻: سلام عزیزم. خدا میدونه که چقدر خوشحال میشم از حضور شماها تو کانال.
بله چاوشی مواضع خوبی تو اغتشاشات نداشت و من اون موقع شدیدا مخالفش بودم و منتقدش
درباره پایتخت یادم نمیاد چیزی گذاشته باشم . لطفا برام بفرستید ببینم
📪 پیام جدید
اگر همین دولت، دولت اصولگرا بود براش اکلیلی میشدین و هر چی عیب و نقص داشت به پای دولت های قبل میزاشتین. هرچند که نه از اصول گرا خیری دیدیم نه از اصلاح طلب...
🧕🏻: من نه با اصولگراها هستم نه اصلاحطلبا. فقط خط انقلاب ✌️
📪 پیام جدید
آقای حسین شمقدری یه مستندی ساخته به نام حجاب و استایل ، من که ندیدم ولی گفتم شاید لازمتون بشه
🧕🏻: نه ندیدم امیدوارم مثل قبلیه که اون حجاب استایله رو آورد تو مستند نشون داد نباشه!
📪 پیام جدید
این سوال و شبهه ای که میگن بی حجابا هم توفیق شهید شدن دارن منو یاد به پست یک ماه پیشتون انداخت که میگفتن چرا این حجاب استایل ها و بلاگر ها توفیق زیارت پیدا میکنن و حتما خوبن که دعوت میشن به همچین اماکن مقدسی
🧕🏻: دقیقا میخواستم تو پست اشاره کنم بهش. یادم رفت
📪 پیام جدید
در جواب اون نوجوان
یکی از اصحاب رسول الله نقل می کند: با برخی از صحابه نزد پیامبر نشسته بودیم. به ناگاه ، ایشان شخصی را نشانمان داد و فرمود : او اهل آتش است. بعدها در جنگ احد ، او را دیدم که در صحنه کارزار ، عجیب می جنگید و شمشیر می زد. به خدمت رسول الله رفتم و او را به حضرت نشان دادم و گفتم: یا رسول الله این همان کسی است که شما می فرمودید اهل آتش است.
پیامبر فرمودند: باز هم اهل آتش است. خیلی تعجب کردم؛ چرا که می دانستم رسول الله سخن به گزاف نمی گوید، اما می دیدم که عمل این فرد، عمل اهل آتش نیست. سعی کردم در معرکه جنگ، خودم را به او نزدیک کنم. وقتی نزدیکش رسیدم، به او گفتم: دست مریزاد ؛ خسته نباشید برادر ؛ خوب در راه خدا شمشیر می زنی ؛ گفت: آری ؛ آن مَرْکبِ زیر پای آنها مشرک را ببین چه مر
#دایگو