📪 پیام جدید
اگر همین دولت، دولت اصولگرا بود براش اکلیلی میشدین و هر چی عیب و نقص داشت به پای دولت های قبل میزاشتین. هرچند که نه از اصول گرا خیری دیدیم نه از اصلاح طلب...
🧕🏻: من نه با اصولگراها هستم نه اصلاحطلبا. فقط خط انقلاب ✌️
📪 پیام جدید
آقای حسین شمقدری یه مستندی ساخته به نام حجاب و استایل ، من که ندیدم ولی گفتم شاید لازمتون بشه
🧕🏻: نه ندیدم امیدوارم مثل قبلیه که اون حجاب استایله رو آورد تو مستند نشون داد نباشه!
📪 پیام جدید
این سوال و شبهه ای که میگن بی حجابا هم توفیق شهید شدن دارن منو یاد به پست یک ماه پیشتون انداخت که میگفتن چرا این حجاب استایل ها و بلاگر ها توفیق زیارت پیدا میکنن و حتما خوبن که دعوت میشن به همچین اماکن مقدسی
🧕🏻: دقیقا میخواستم تو پست اشاره کنم بهش. یادم رفت
📪 پیام جدید
در جواب اون نوجوان
یکی از اصحاب رسول الله نقل می کند: با برخی از صحابه نزد پیامبر نشسته بودیم. به ناگاه ، ایشان شخصی را نشانمان داد و فرمود : او اهل آتش است. بعدها در جنگ احد ، او را دیدم که در صحنه کارزار ، عجیب می جنگید و شمشیر می زد. به خدمت رسول الله رفتم و او را به حضرت نشان دادم و گفتم: یا رسول الله این همان کسی است که شما می فرمودید اهل آتش است.
پیامبر فرمودند: باز هم اهل آتش است. خیلی تعجب کردم؛ چرا که می دانستم رسول الله سخن به گزاف نمی گوید، اما می دیدم که عمل این فرد، عمل اهل آتش نیست. سعی کردم در معرکه جنگ، خودم را به او نزدیک کنم. وقتی نزدیکش رسیدم، به او گفتم: دست مریزاد ؛ خسته نباشید برادر ؛ خوب در راه خدا شمشیر می زنی ؛ گفت: آری ؛ آن مَرْکبِ زیر پای آنها مشرک را ببین چه مر
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام خوشبحالتون تونستید اینطور تریبونی برای کمک به جامعه و اسلام ایجاد کنید خدا کمکتون کنه
متنی که درباره خانم های شهید اخیر که بعضا حجاب هم نداشتن گزاشتین عالی بود
خداقوت ان شاالله فقط برای رصای خدا کار کنید و پاداشتون رو هم خدا بده
🧕🏻: سلام. بدون تعارف معتقدم که همه مون در کنار هم داریم اینجا کار میکنیم. من به تنهایی که فایده ندارم. ان شاالله در کنار هم قدمهای موثری برداریم
خیلی به دعاتون نیاز دارم دوست من
📪 پیام جدید
چند تا از قسمت های سریال عاشورا رو که می دیدم خییییلی ازش خوشم اومد، اولا اینکه وقتی می خواست دختره انگشتر دستش بکنه، دوستش چادر رو گرفت جلوش که مغازه دار نبینه و آقای شهید باکری هم بیرون مغازه طلافروشی وایساده بودن که ایشون هم نبینن، یه جای دیگه ی فیلم هم این بود که وقتی که عقد می کردند، بین خانوما و آقایون دیوار فاصله انداخته بود و همدیگه رو نمی دیدن(برعکس الان که علاوه بر اینکه توی حرم چشم همه ی زائران رو به خودشون خیره می کنن، توی فضای مجازی هم هر چی عکس دارن میذارن)
خیلی از این فیلم الهام گرفتم توی حفظ حجاب و حیام، واقعا خیلی از این چیزا رو نمی دونستم
🧕🏻: منم خیلی این چیزای اصیل و رگ و ریشه دار خودمون رو دوست دارم. برا همین خیلی حیفم میاد وقتی می بینم چقد این مسائل دست کاری شده و دیگه منفی حتی محسوب میشه
📪 پیام جدید
سلام علیکم خواستم بگم که بی حجابی حق الناس هستش اگه برنامه زندگی پس از زندگی و کتاب های شنود و سه دقیقه در قیامت رو خونده باشید متوجه میشید که اون خانمی که بیحجاب هست باعث به هم خوردن زندگی یه خانواده بشه و مقایسه ایجاد بشه حق الناس هست بالاخره فطرت مرد اینطور هست و درسته که باید مراقب چشماش باشه ولی دیگه نمیتونه که با این وضع چشماشو ببنده تو خیابون راه بره! اگه اینطور بود خدا حجاب رو نمی ذاشت و فقط به مردا میگفت که چشماشون رو ببندن. قطعا مقصر اصلی اون خانم بی حجاب هست. نکته دوم که یادتون نره شهادت درجات مختلف داره یادم هست در یکی از همین روایات میگفتن که یه شهیدی حق الناسی گردنش بود و منتظر بود تا اون فرد بمیره و بیاد تا رضایت بده و حلالش کنه تا بتونه بره بهشت!
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام و خسته نباشید عزاداری هاتون قبول
ممنون از کانال خیلی خوبتون
من از 6سالگی چادر معمولی میپوشم تا الان که 45سالمه وقتی هم بچه دار شدم کش به چادرم دوختم که راحتترباشم هیچ موقع هم چادر زیر پام نرفت
اکثر خانمهای اطرافم مانتویی. عبایی شدن
ولی من عشقم چادره همه جاوهر مراسمی باشه چادری هستم نظر دیگران برام مهم نیست فقط رضایت خدا وائمه
برای پول همه کاری میکنن
شأن یک زن در دیده نشده نه در بلاگری . هر روز یه رنگی .....
🧕🏻: الهی که حضرت زهرا مراقبمون باشن و تا اخرش پای حجابمون وایسیم
📪 پیام جدید
من حرف های شمارو قبول دارم
فقط از یک حرفتون تعجب کردم که گفتین: نمیدونم بی حجابی حق الناسه یا خیر!
وقتی رهبر فرمودند که کشف حجاب، حرام سیاسی هست، صد در صد که حق الناسه
بنده به شخصه با همسرم نمیتونم تو سطح شهر قدم بزنم یا پارک و مکان های تفریحی برم ( چون امربه معروف میکنم و همسرم از ترس اینکه سلیطه ها به من حمله بکنن، منو هیچکجا با خودش نمیبره) و مجبوریم جدا جدا بیرون بریم
به خاطر تمام سختی کشیدن هام و حبس شدنمون تو خونه
و به خاطر تمام جر و بحث ها و اختلافاتی که به خاطر آزادی یک مشت هرزه داریم متحمل میشیم، اصلا و ابدا بدحجاب ها و کشف حجاب هارو نخواهم بخشید و حق الناس گردنشونه
به خاطر زندگی هایی که به واسطه لذت حیوانی این جماعت کثیف، ویران شده، و طلاق هایی که صورت گرفته، جاشون تو جهنمه
🧕🏻: حرام سیاسی و شرعی و گناه اجتماعی بودنش که قطعا هست. حق الناس رو شنیدم که از نظر شرایطی فرق دارن. بازم نمیدونم...
در کل دوستان چه فرقی داره. مهم اینه که گناه اجتماعی خیلی از حق الناس بدتره. آثار خیلی بدی داره
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/586
بابا به خدا کروات زدن گناه نیست!
#دایگو