ترامپ حراملقمه راهش را یاد گرفته
حمله میکند
عقب مینشیند
مجدد به میز مذاکره باز میگردد
همزمان برای آینده مجدد تهدید میکند.
و از همه مهمتر
محاصره دریایی برای کاهش فروش نفت را با قدرت ادامه میدهد.
و برای بازگشایی تنگه هرمز رایزنی و مذاکره میکند.
میدانید چرا ؟ چون اطمینان دارد عدهای در داخل با نام «مذاکره» طلسم میشوند!
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور