❗️ ۳۹ حمله به پایگاههای آمریکا در ۲۴ ساعت
۲۱ حمله (صبح دیروز)
🔹پایگاه الازرق (اردن): هاب مهم عملیات هوایی و لجستیکی آمریکا و دور از ایران
🔹پایگاه علی السالم (کویت): مرکز اصلی پشتیبانی هوایی و انتقال نیرو به منطقه
🔹پایگاه ناوگان پنجم آمریکا (بحرین): فرماندهی عملیات دریایی آمریکا در خلیج فارس و محل استقرار شناورها
۱۸ حمله (صبح امروز)
🔹پایگاه احمد الجابر (کویت): پایگاه عملیاتی جنگندهها و مأموریتهای شناسایی
🔹پایگاه علی السالم (کویت): گره اصلی ترابری هوایی و سوخترسانی آمریکا
🔹پایگاه شیخ عیسی (بحرین): محل استقرار جنگندهها و پشتیبانی عملیات هوایی آمریکا در خلیج فارس
🔻فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
🔻تهدید زیرساختها، تهدید زندگی مردم است؛ اما پاسخ ایران، همان چیزی است که بارها آزموده شده: دانش، تلاش و همبستگی ملی.
🔻با تکیه بر توان فرزندان این سرزمین، ایران استوار خواهد ماند.
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزت به دست امام زمان علیه السلام است
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبویان: آمریکا رو زدیم زمین، رو سینهاش نشستیم که کار رو تموم کنیم،
یهو رفتیم پای میز مذاکره‼️
میخوایم توافقی بکنیم که اون بیاد بشینه رو سینه ما...
اینکه حتی حاضر نیستن در حد یه «عِه» گفتن، آمریکا رو تهدید بکنن. که مبادا مذاکرات به هم بخوره به کنار؛ اینکه توییتها از کلمات یکسان استفاده شده هم به کنار، فقط این سؤاله برام که آیا خانم سخنگو اطلاع ندارن که پلتفرم ایکس، اموجی پرچم ایران رو به پرچم رژیم پهلوی تغییر داده که از اون استفاده کردن؟⁉️
#منافقین
🔴انفجار ها و حملات دیشب در شهر های زیر صورت گرفت
انفجار در میناب
انفجار در بندرعباس
انفجار در خارک
انفجار در البرز
انفجار در مهرشهر، عظیمیه، گوهردشت، نظرآباد، باغستان،فردیس و گلشهر کرج
انفجار در سیریک
انفجار در قشم
انفجار در بوشهر
انفجار در آبیک قزوین
انفجار در نظرآباد و هشتگرد
انفجار در ورامین قرچک پیشوا تهران
‼️ اما گمان نکنم آتش بس نقض شده باشه ...😐😏