‼️ ترامپ رئیسجمهور آمریکا:
دولتفعلی تهران بسیار بهتر از دولت سابق است
و توافق با ایران فردا امضا خواهد شد و طبق توافق هیچ پولی به ایران داده نخواهد شد اما تنگه هرمز باز شده
و اورانیوم ها رقیق و نابود خواهند شد تا دست ایران به طور کامل برای ساخت سلاح نیز بسته شود
مشتاقم این فرایند هرچه زودتر عملی شود
⭕️فارس: با توجه به اینکه فردا تولد ترامپ است مسئولان ایران اجازه نخواهند داد توافق فردا امضا شود
❌همزمانی یکشنبه با چهاردهم ژوئن، روز تولد ترامپ است. برخی ناظران احتمال میدهند او با این اصرار در پی آن است که از این مناسبت بهرهبرداری نمادین کرده و آن را به یک رویداد تبلیغاتی برای خود تبدیل کند.
❌اما با توجه به مواضع شفاف مقامات ایرانی مبنی بر نهایی نبودن توافق، به نظر میرسد مسئولان مذاکرهکننده کشورمان متوجه این لایههای پنهان هستند و اجازه چنین مانور رسانهای و تشریفاتیای را نخواهندداد.
جناب قالیباف! مخاطب این نوشته شخص شما هستید
صحبتهای عراقچی وزیر خارجه در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری را با دقت دیدم. حجم اطلاعات نادرست، غلط و گمراه کننده وی درباره توافق احتمالی یادآور توجیهاتش درباره برجام بود. برجامی که میگفتند برای ایران یک پیروزی است و چیزی به اسم مکانیسم ماشه در آن وجود ندارد اما بعد از ۱۰ سال مشخص شد هرچه منتقدان گفتند درست بود و نهایتا یکی از علتهای اصلی تضعیف کشور و شروع جنگ علیه ایران همان برجام بود.
اما خطابم به جناب قالیباف رئیس مجلس است!
جناب قالیباف! وزیر خارجه در همین گفتگوی دیشب از پذیرش مسئولیت این توافق شانه خالی کرد و آن را گردن شما انداخت. لذا بهتر است بدانید تبعات این توافق، بر گردن جنابعالی خواهد بود و البته که ما از مفاد آن هیچ بوی خوبی استشمام نمیکنیم. کاش سابقه سالها جبهه و جهادتان را اینطور پای گفتگو با قاتلان حاج قاسم و رهبر شهید انقلاب بر باد ندهید. توافقی که علیرغم رضایت رهبر انقلاب و مملو از نقض خطوط قرمز ایشان، باقی ماندن تحریمها، از دست رفتن تنگه هرمز و تثبیت سایه جنگ بر سر کشور باشد نه خیر دنیا را برای شما خواهد داشت و نه خیر آخرت را.
ثابتی نماینده مجلس
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف، عراقچی، استعفا استعفا...
شعار مردم
جهنمی که پزشکیان در استخاره اش به آن اشاره کرد ، از فردای امضای توافق فرود میاد .... مبارک همگی باشه
آقایان سپاه و ارتش عزیز...
توافق نامه ای که پزشکیان، قالیباف، عراقچی نوشته اند در واقع نه به تصویب رهبری رسیده و نه مجلس و نه مردم قبولش دارند..
این توافق نامه کاملا غیر قانونی بوده است و سپاه و ارتش نباید آن را اجرا نمایند...
اگر اجرا کنند در حقیقت در آستانه محرم به شعار هیهات منا الذلة امام حسین علیه السلام پشت کرده اند..
ما اینقدر تلفات ندادیم که ایران با اجرای توافق به عبرتی برای سایرین مبدل شود به طوریکه آیندگان بگویند : ما اهل ایران نیستیم علی تنها بماند!
شما نباید این تسلیم نامه را بپذیرید!
مردم پشت شما هستند
ترامپ رئیسجمهور آمریکا:
دولتفعلی تهران ( پزشکیان )بسیار بهتر از دولت سابق است
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مگر میشود فریاد ما مردم در میدانها بر روند مذاکره مؤثر نباشد؟
حجتالاسلام پناهیان:
🔹آقایان! این فریادها را قدر بدانید؛ این مردم مطالباتِ بهحقی دارند.
#نمی_پذیریم
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعار مردم
قالیباف عراقچی ، پس خون رهبرم چی