eitaa logo
خبر فوری ضد یهود
757 دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
12.1هزار ویدیو
58 فایل
شبکه خبر فوری @antida نجوم @zamint کتابخانه @ketabshi دانلود @danloa وهابیت @saghif شیعه @shie12e خانواده @ezdevaj70 صوتی ها @radiosh صوفیه @naghdesofie اربعین @arbain70 طب @tebeseyed تفسیر @tafsirseyed حرمت غنا @mosighih
مشاهده در ایتا
دانلود
خب دشمن بازم با قدرت زد زیر میز تمام حرفاش مبارکتون باشه
⭕️رسانه‌های عبری: آیا ایران به حمله ما پاسخ خواهد داد؟
❌دشمن مدعی ترور معاون هماهنگی و ارتباطات امنیتی حزب الله است
انتقادات صریح حسین شریعتمداری نماینده رهبر شهید در روزنامه کیهان از قالیباف و عراقچی حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: 🔹باید از آقایان قالیباف و عراقچی پرسید، مگر نه این‌که بستن تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های کشورمان در جنگ رمضان بوده است و مگر نه این‌که بستن تنگه راه تنفس تجاری و اقتصادی دشمن را مسدود نموده و به خفگی نزدیک کرده است؟! 🔹آقایان قرار است با کدام توجیه منطقی و توضیح قابل قبولی از این اهرم سرنوشت‌ساز دست بردارند؟! 🔹می‌فرمایند؛ «از کشتی‌های عبوری هزینه خدمات خواهیم گرفت»! همین؟! آمریکا و متحدانش، رهبر بزرگوار ایران اسلامی و جهان اسلام را به شهادت رسانده‌اند، خون ده‌ها دانشمند هسته‌ای و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، صدها انسان بی‌گناه و دانش‌آموزان مظلوم را بر زمین ریخته‌اند. 🔹حالا قرار است با گشایش تنگه هرمز و دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری، گلوگاه اقتصادی و تجاری آنها را رها کنیم؟! و زمینه را برای حملات و جنایات بعدی آنها فراهم آوریم؟! 🔹محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نه فقط یک اقدام غیرقانونی، بلکه جنایت جنگی است و همان‌طور که ترامپ با صراحت اعتراف کرده است یکی از انواع «دزدی دریایی» است. 🔹دریافت غرامت، یکی از شرایط اعلام شده رهبر معظم انقلاب بوده و هست. حضرت ایشان در پیام ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۴ خود می‌فرمایند: «ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند، به اندازه‌ای که تشخیص بدهیم، از اموالش برخواهیم داشت و اگر آن هم مقدور نباشد، به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد». 🔹این غرامت را قرار است چگونه از آمریکا و شرکایش در جنگ رمضان دریافت کنیم؟ تعهد؟ آمریکا به کدام تعهدش پایبند بوده است؟! از هم‌اکنون پرداخت غرامت را نفی می‌کند. 🔹تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌ها برای دریافت غرامت است.
🚨🚨 در چند ساعت گذشته، ایالات متحده از طریق میانجیگران پاکستانی و قطری به مقامات جمهوری اسلامی ایران گفتند که احتمال دارد در ساعات آینده چندین نقطه از بیروت توسط رژیم‌صهیونیستی بمباران شود، ولی اگر جمهوری اسلامی ایران نیز به سرزمین‌های‌اشغالی حمله موشکی کند، مذاکرات صلح به طور کامل از هم خواهد پاشید و ایالات متحده نیز به جنگ و نابودی زیرساخت‌های ایران باز خواهد گشت/
🚨رسانه های عبری: آیا ایران به حمله ما پاسخ خواهد داد؟
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 فریادهای شهروند آمریکایی: تروریست واقعی خود ما هستیم! 🟡"ما داریم مخازن آب را در ایران منفجر می‌کنیم؛ اوه، بله! ترامپ می‌خواهد مردم را آزاد کند! اما حالا می‌خواهد کاری کند که همان مردم از گرسنگی تلف شوند و از بی‌آبی بمیرند"
🔴🚨گنده گویی کانال 12 اسرائیل به نقل از یک مقام امنیتی: 🔹این بار، ما حتی پرتاب یک موشک از ایران به خاک اسرائیل را تحمل نخواهیم کرد. 🔹اگر چنین اتفاقی بیفتد، اسرائیل آماده است تا یک حمله نظامی گسترده و خردکننده علیه زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی ایران انجام دهد
🚨🚨ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: نباید در محاسبات اشتباه کنیم. ‌ حتی اگر توافق یا تفاهم بخواهیم، راه رسیدن به آن نظم بخشیدن به اسرائیل است. ‌اگر رژیم وحشی اسرائیل مهار نشود، هر توافقی بلافاصله پس از امضای آن به ضرر ما خواهد بود. ‌
🚨🚨🚨فوری ❗️ منابع نظامی: ایران قطعا پاسخ خواهد داد لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
دعای آغاز ورود به ماه محرم
کانال ۱۲ اسرائیل: هدف در حمله به ضاحیه جنوبی نعیم قاسم بوده است