مردم تا بیانیه مسئولان را نبینید و نشنوید واکنش نشان ندهید ترامپ از این عملیات روانی ها زیاد انجام میدهد....
سردار جباری:
امشب بسیار سرنوشتساز است.
بسیجیها و نیروهای امنیتیها امشب شهر را کنترل کنند. پایگاهها را پر کنید.
جالبه شبکه خبر از قول نخست وزیر پاکستان خبر توافق رو میده
اخبار رو باید از ترامپ و عاصم و شهبازو شهناز بشنویم
غریبآبادی: فعلا فقط متن یادداشت تفاهم نهایی شده و امضای رسمی یادداشت تفاهم اسلام آباد روز جمعه در سوئیس انجام خواهد شد/ پایان دائمی جنگ باید از بامداد همین امشب اعمال شود
این توافق و امثال اینها همه کوبیدن آب در هاونگه و نبرد اصلی به زودی آغاز خواهد شد
دکتر مرندی:
۱) حماقت نتانیاهو بنبستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانهزنیها، تا پیش از حمله جنایتکارانه او هیچ متن نهاییای وجود نداشت. این حمله بود که ترامپ را وادار کرد خواستههای ایران، بهویژه در مورد لبنان، را بپذیرد.
۲) حماقت نتانیاهو نتیجه معکوس داد. این یک عقبنشینی تاریخی از سوی «امپراتوری شر» است. هرگونه نقض توافق با پاسخی سخت و قاطع از سوی ایران و محور مقاومت مواجه خواهد شد
📣 واکنش مخبر در مورد حملات صهیونیستها به ضاحیه: به متجاوزان درس پشیمان کننده خواهیم داد
مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در صفحه خود در فضای مجازی نوشت:
🔸 تقسیم نقش «تفاهم و تجاوز» میان آمریکا و رژیم اسرائیل، تکراری و غیر قابل پذیرش است.
🔸 نه لبخند دیپلماتیک امریکایی قابل اعتماد است و نه توحش صهیونیستی قابل تحمل!
🔸 در دفاع از لبنان با هیچکس تعارف نداریم و به متجاوزان درس پشیمان کننده خواهیم داد.
🔺نیویورک تایمز: ایران یک حمله برنامهریزیشده به اسرائیل را لغو کرده است.
#نحن_المنتقمون
#انسجام #نمیپذیریم
🔴 احتمال حضور همزمان سگ زرد و ونس در اروپا برای امضا توافق / خبرنگار فاکسنیوز در کاخ سفید:
"معاون رئیس جمهور ونس میگوید که قصد دارد برای مراسم امضا در ژنو باشد، اما میگوید ممکن است رئیس جمهور نیز آنجا باشد. هنوز در حال بررسی تدارکات است."
#نحن_المنتقمون
#انسجام #نمیپذیریم