به عنوان یه ایرانی از سردار سرفراز عبداللهی و کل مجموعه معظم و شجاع قرارگاه خاتم عمیقترین تشکر را دارم
با تاکتیکهای بینظیرتون دل امام امت و مردم را شاد کردید
درود به شرفتون
فکر کن سردار عبداللهی ۱۲۰ روزه خونه نرفته تو پیامش میگه ما پیروزی تاریخی داشتیم
طرفی که تو عمرش نارنجک از نزدیک ندیده زیر لحاف داره مینویسه چرا مارو مستعمره کردید کدوم پیروزی...
خود تحقیری نکنیم
شیعیان در همه حال پیروزند
حتی اگر دشمن ب توافق پابند نباشد ما در این وقت خریدن کلی موشک و پهباد خواهیم ساخت
به هر حال اسرائیل و کشورهای وهابی منطقه گوشت زیر دندان ماست نمیتونن قصر در برن