به عنوان یه ایرانی از سردار سرفراز عبداللهی و کل مجموعه معظم و شجاع قرارگاه خاتم عمیقترین تشکر را دارم
با تاکتیکهای بینظیرتون دل امام امت و مردم را شاد کردید
درود به شرفتون
فکر کن سردار عبداللهی ۱۲۰ روزه خونه نرفته تو پیامش میگه ما پیروزی تاریخی داشتیم
طرفی که تو عمرش نارنجک از نزدیک ندیده زیر لحاف داره مینویسه چرا مارو مستعمره کردید کدوم پیروزی...
خود تحقیری نکنیم
شیعیان در همه حال پیروزند
حتی اگر دشمن ب توافق پابند نباشد ما در این وقت خریدن کلی موشک و پهباد خواهیم ساخت
به هر حال اسرائیل و کشورهای وهابی منطقه گوشت زیر دندان ماست نمیتونن قصر در برن
بند دوم این توافق برای ، آزادسازی جزئی از داراییهای مسدود شده ایران است.
از مجموع ۲۸ میلیارد دلار، مبلغی بین ۱۰ تا ۱۴ میلیارد دلار آزاد خواهد شد. اگر مسئله پولهایی که گفته شده کشورکهای خلیج فارس به ایران پرداخت کرده اند را در نظر بگیریم، یعنی ایران حداقل تا کنون از این جنگ حدود ۳۰ میلیارد دلار دریافت کرده است. طبق اخبار، قطر تقریباً ۶ میلیارد دلار پرداخت کرده و امارات متحده عربی به صورت قسطی ۲۰ میلیارد دلار پرداخت کرده یا خواهد کرد و رسانههای غربی این موضوع را تأیید میکنند، در حالی که دولت امارات این موضوع را اجرا میکند. بنابراین، مسئله آزادسازی داراییهای مسدود شده ۲۸ میلیارد دلاری، یک تزریق بسیار بزرگ به اقتصاد ایران خواهد بود