eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.6هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
222 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
🎧بشنویم... 👆👆👆 🎤استاد رحیم پور تبیین می کند: ❇️ ، سیاسی ترین 🔴 اگر نبود، نمی شد. https://eitaa.com/antihalghe
رئیس مؤسسه حضرت ولی عصر(عج): خطر فرقه های انحرافی در راهپیمایی اربعین جدی است ‌ آیت الله  در نشست علمی با موضوع نقد فرقه انحرافی احمدالحسن در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) در قم: ‌ انحرافات فرقه انحرافی احمد الحسن تنها مربوط به این زمان نیست، بلکه به سالهای دور برمی گردد، اما این سالها به دلیل حضورگروهای تروریستی مانند  در منطقه، این نوع تفکرات مانند فرقه منحرف  رنگ و بوی جدیتری به خود گرفته است. ‌ احمدالحسن چند سالی است که وارد صحنه شده و حتی توانسته در  حضور جدی داشته باشد. این گروه و فرقه در سال گذشته در راهپیمایی اربعین در موکب 519 حضور داشت و افکار غلط و بی اساس خود را تبلیغ می کرد و حتی شماره تلفن زیادی برای ارتباط با جوانان گرفتند. ‌ برای مبارزه با این فرقه نیاز به بحث علمی نیست، بلکه نیازمند به ضربه زدن به مبانی فکری آنها هستیم. تلاش شده این مبانی تبدیل به کلیپی شود و دراختیار علاقه مندان علم قرار گیرد. ‌ اولین نکته این است این آقا در عین حال که خود را فرزند حضرت مهدی(ع) می داند، در کتاب خود مدعی کلمات کفر آمیز است، آیا می توان کسی که همچین ادعایی دارد، بگویم او مهدی موعود است. وقتی از او سوال می کنند آیا  جد شما است، پاسخ درستی نمی دهد، بالاخره نفهمیدیم این آقا فرزند حضرت مهدی است یا نه. ‌‌ اینها روایتی را مطرح میکنند و از این روایت به نفع خود استفاده می نمایند، می گویند پیامبر(ص) شب رحلت به حضرت علی گفتند« دواتی را آماده کن و گفت بعد من 12 امام خواهد آمد و بعد از حضرت مهدی، 12 امام دیگر خواهد آمد و اولین امام تو خواهی بود و نام تو مهدی است که بعد امام دوازدهم خواهی آمد.  اگر احمد الحسن معتقد است امام مهدی هست که بعد 12 امام خواهم آمد، سؤال این است اگر تو مهدی هستی پس نام امام دوازدهم چه چیزی است. اگر او هم مهدی باشد پس نام تو نباید مهدی باشد باید علی باشد. ‌ این فرد میگوید: من همان  هستم که پیامبر(ص) بشارت آن را داد؛ این حرف هم درست نیست، چون یمانی از یمن و از شهر صنعا است، بعد کسی که از یمن می آید  است نه یمانی. ‌ اگر تو یمانی هستی، اما روایت داریم که یمانی و دجال در یک روز خروج و ظهور می کنند، اگر تو یمانی و دجال هستی پس سید سفیانی کجا است. باز این یکی ازدروغ های او است. ‌ در رابطه با حضرت ، معتقد است یونس درشکم ماهی مرد و وارد جهنم شد. یونس درآنجا قارون را دید و گفت می خواهم کفریات خود را اعلام کنم.... 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TXKisZ0dUm4fQ ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe
افشای اسرار حق، ممنوع! اسرار حق، است که افشای آنها نقض کننده عدالت و ستارالعیوب بودن اوست که افراد، اجازه واردشدن به حریم آن را ندارند و ورود به آن، فقط با کمک شبکه منفی امکان پذیر است و شبکه مثبت، این اطلاعات را در اختیار کسی قرار نمی‌دهد. منبع؛عرفان کیهانی، ص ۹۷ دیگر با ، خداوند می‌فرماید: «بگو: عمل کنید! خداوند و فرستاده او و مؤمنان، اعمال شما را می‌بینند؛ و به زودی، به سوی دانای نهان و آشکار، بازگردانده می‌شوید؛ و شما را به آنچه عمل می‌کردید، خبر می‌دهد» منبع: توبه/105 در بسیاری آمده است که اعمال ما بر رسول خدا و امامان معصوم(علیهم‌السلام) عرضه می‌شود، آیا امامان معصوم(علیهم‌السلام) با شبکه‌ی منفی به این اسرار دست پیدا می‌کنند؟ 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TXKisZ0dUm4fQ ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe
مستندات توهین؟ توهین و تهدیدها مسترهای حلقه به مخالفین و منتقدین حلقه رو هم دادن؟؟!!!! #وکلای_شیطان #مظلوم_نمایی #دروغ_های_حلقه
⚠️تناقضات آموزه های حلقه با مفاهیم دینی‼️
♻️چهره دنیوی اعمال در دین مبین اسلام برای خودسازی و پیمودن را ه کمال علاوه بر بازسازی اعتقادات و تفکر بر پایه توحید،دستورات و عبادات عملی تشریع شده که انسان برای رسیدن به کمال و جایگاه اصلی خود باید به آن پایبند باشد و بطور مستمر خود را به آن ملزم کند تا به بندگی واقعی برسد و جز در برابر خدا سر تسلیم فرود نیاورد. عمل را نباید به حرکات خارجی که انسان انجام می دهد محدود کرد،چرا که ریشه اعمال،اراده و تصمیم است که آن نیز از یک سلسله عقاید سرچشمه می گیرد و در واقع صورت اصلی عمل ریشه در باطن انسان دارد، همان عقیده و انگیزه ای که موجب اشتیاق شخص در عمل می گردد در برزخ ظاهر می گردد.
پس در واقع وقتی ما عملی را در بیرون انجام می دهیم،عملا در درون خود حرکت می کنیم و مطلوب ما در انجام آن عمل،رسیدن به آن هدف درونی است و صورت دنیوی عمل همان حالتی است که در درون انسان در دنیا موجب انجام عمل شده است. از طرفی هر عمل همچنان که ظاهرش با عمل دیگر متفاوت است ،صورت درونی آن نیز با عمل دیگر متفاوت است و به همین جهت برای هر عملِ عبادی، ظاهر خاصی توسط شریعت توصیه می شود تا حرکت باطنی و صورت باطنیِ مخصوص به خود را در درون انسان ایجاد نماید و همچنان که روح انسان بدون بدن مادی تکوّن و تحقق خارجی نمی یابد،و لذا کسی که صورت نماز را انجام نمی دهد،حرکت درونی نماز را در خود ایجاد نخواهد کرد و نماز در شخصیّت او تحقق نمی یابد،و از طرف دیگر به اندازه ای که در نمازش حضور قلب داشته باشد صورت آن نماز را به عنوان سرمایه در درون خود دارد و برایش به عنوان صورت معنوی باقی می ماند و در قیامت با آن روبه رو می شود و از آن کمک می گیرد،و چه بسا که انسان نصف یاکمتر از نصف عباداتش برایش می ماند، چرا که به همان اندازه حضور قلب داشته است.
امام باقرعلیه السلام میفرماید: اِنَّ العَبدَ لَیَرفَعُ لَهُ صَلَواتُهُ نِصفُها،وَ ثُلثُها،وَ خُمسُها، وَ ربعُها،فَما یَرفَعُ لَهُ اِلّا ما اَقبَل عَلَیها بِقَلبِه،وَ اِنَّما اُمِروُا بِالنَّوافِلِ لِیُتِمَّ لَهُم ما نَقَصُوا مِنَ الفَریضَهِ (1) از نماز انسان،نصف یا یک سوم،یا یک پنجم،یا یک چهارم آن به سوی خدای متعال بالا برده می شود،و این که به نوافل دستور داده شده،برای این است که از آن مقدار از فریضه که در انجام حضور قلب کوتاهی شده،تکمیل گردد.
وظیفه هر مسلمانی است که برای حضور قلب در عبادات عوامل ایجاد خواطر(افکار مزاحم) را بشناسد و در دفع آن ها کوشا باشد تا از عبادات خود نور لازم را کسب نماید و در دنیا و آخرت از آن نور بهره گیرد.ابتدا باید در کسب معارف حقه دینی تلاش لازم را انجام داد،اعم از خداشناسی(آن طور که حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه معرفی می کنند) معاد شناسی،نبوت و امامت، سپس باید قلب را از حب دنیا و کینه و خشم به خلق پاک نمود و در زهد از دنیا و خوش بینی نسبت به خلق کوشش کرد و با توجه دائمی به جمال حضرت علی علیه السلام و سایر ائمه معصومین علیهم السلام در سیره و سنت آن عزیزان،از نور آن ذوات مقدس کمک گرفت تا آرام آرام خواطر فرو نشیند.
نکاتی که در بالابه طور خلاصه بیان شد نظر اسلام درباره ظاهر و باطن نماز و عبادات است و روش ایجاد حضور قلب در نماز،اما متاسفانه در عرفان حلقه برخلاف روش اسلام برای ایجاد حضور قلب در نماز یا کیفیت دستور به ترک نماز داده میشود و با توجیهات بی اساس ادعا میشود شبکه شعور کیهانی نماز بی کیفیت شما را نمی پسندد و با کشیدن ترمز دستی عبادات شما،از شما انتظار کسب کیفیت دارد!!با این عمل ضد دینی شخص را از نماز که پایه و اساس دین و ستون خیمه ایمان اوست جدا می کند تا کم کم بتواند با توجیهات فریبنده دیگر اعتقادات را بطور کامل از او بگیرد.