eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11.1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
وضعیت فعلی مهسا از اسیب دیدگان حلقه که بارها تحت معاینه تیم های مختلف پزشکی قرار گرفته اما دلیل پزشکی برای بیماری او پیدا نکردند. مهسا از سه سال قبل بعد از اتصال حلقه از گردن فلج کامل شد و قدرت تکلم و بلع را از دست داد. #فرادرمانی_شیطانی #درمان_دروغین #آسیب_های_حلقه
#عمل_معیار_نتیجه_است #قانون_جذب
بر تصور و احساس تأکید می‌کند، و عمل را کنار می‌گذارد. البته برخی از افرادی که این قانون را ترویج می‌کنند، می‌کوشند تا نشان دهند این قانون با عمل در پیوند است. اما به راستی توجه به حقیقت و ماهیت قانون جذب نشان می‌دهد که ربط دادن آن به عمل بی‌معناست و حتی کسانی که به عمل اشاره می‌کنند، عامل موفقیت و رسیدن به آرزوها را همان ذهنیات می‌دانند. جک کنفیلد از تشبیه به آهن‌ربا استفاده کرده و می‌نویسند: «همان‌گونه که عمل جذب آهن‌ربا به آسانی انجام می‌شود؛ قانون جذب درباره‌ی شما نیز بی‌تلاش و تکاپو عمل می‌کند.» توجه به ساختار قانون جذب نشان می‌دهد که تا چه اندازه از عمل فاصله دارد و به احساسات و ذهنیات تکیه می‌کند. قانون جذب تأکید می‌کند که شما با احساسات و تصورات ذهنی می‌توانید همه چیز را به سوی خودتان جذب کنید و اگر چیزی را نمی‌خواهید اصلا به آن فکر نکنید. اگر نمی‌خواهید مشکلات و موانع در زندگی شما پیش بیاید، پس به آن‌ها فکر نکنید و چنان تصور کنید که به موفقیت رسیده‌اید و به سادگی آرزوهای خود را در دست دارید. درحالی‌که یک برنامه عمل‌گرایانه برای دستیابی به موفقیت، تأکید می‌کند که موانع و مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کن و برای رویارویی با آن‌ها آماده باش و راه‌حل‌های ممکن را در نظر بگیر. بنابراین برنامه‌ای که می‌گوید اصلا به موانع فکر نکن، چون فکر کردن به آن‌ها موجب جذب و بروزشان در زندگی می‌شود، عمل‌گرایانه نیست و کاملا ذهنی و احساس محور است. عقل و اندیشه و تجربه به ما نشان می‌دهد که با عمل می‌توان کارها را پیش برد، گره‌ها را گشود و موانع را برداشت و به اهداف بلند دست یافت. در تعالیم قرآنی معیار نهایی دست‌یابی به نتایج و کامیابی، عمل است، نه اندیشه و نه احساس. مهم این است که انسان اندیشه‌ای بلند و گره‌گشا داشته و از آن به خوبی استفاده کند، همچنین انگیزه‌ای قوی و اهدافی ارزشمند که نیروی لازم برای تلاش و کوشش را به شخص بدهد، اما به هر حال میزان موفقیت، و عامل اصلی و کلیدی کامیابی «عمل» است و با عمل می‌توانیم به نتیجه‌ی دلخواه برسیم. اثربخشی اندیشه و احساس، تابع عمل است و به تنهایی هیچ ثمری ندارند. اندیشه، عمل درست را نشان می‌دهد و احساسی که برای عمل برانگیخته شده، نیرودهنده و پیش‌برنده است و اگر عمل نقش کلیدی خود را ایفا نکند، آن‌ها مثل یخ، در زیر آفتاب ذوب می‌شوند و از بین می‌روند؛ نه ذهنیت مثبتی می‌ماند و نه احساس و هیجانی. قانون جذب اگر این‌طور مطرح می‌شد، درست بود که: هر چه بخواهید، به اندازه عملتان به دست می‌آورید نه تصور و نه تجسم و نه احساس. «انسان حاصلی جز سعی و تلاش ندارد.» اما این جمله به تنهایی راهنما نیست، هم از این‌رو قرآن کریم در ادامه‌ی این آیه می‌فرماید: «و قطعا تلاشش به زودی نمایان می‌شود.» «یُری» فعل مجهول است و فاعل آن بیان نشده یعنی کسی هست که اعمال انسان و نتیجه‌ی آن‌را به شخص نشان می‌دهد، پس همه‌ی کارها به دست اوست و نتیجه‌ی اعمال را او می‌دهد. مهمترین مروجان قانون جذب در ایران افراد زیر هستند: علیرضا آزمندیان،شاهین فرهنگ،احمد حلت،سید حسین عباس منش،سید محمد عرشیانفر،محمود معظمی،مجتبی حورایی و.... 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TXKisZ0dUm4fQ ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe
🎥 ویدیو 👆 🔴️ بساط شما را جمع می‌کنیم ! ♦️ رسانه های مزدور به روایت تصویر و عاقبت این دروغ پردازی ها
کیست؟ طی سال گذشته کتابی با نام “بازگشت به اسلام” در برخی از مساجد و مراکز علمی و فرهنگی به شکل پخش شده که مطالب مطرح شده در این کتاب دارای تفکرات نادرستی می‌باشد. مولف این کتاب که است هیچ‌گونه تصویری از خود در سایت منسوب به خودش نگذاشته است. این احتمال وجود دارد که نویسنده -یا نویسندگان- از نام استفاده کرده باشد . نویسنده خود را همان می‌داند چنانکه در بخشی از خاتمه کتابش می نویسد: «…شنیدم که ندایی به باطل در غرب بلند شده است، پس خواستم که ندایی به حق در شرق بلند شود… چرا که حکومت تنها برای خداوند است و آن را به هرکس از بندگانش که خواهد، می سپارد و او کسی جز فاطمی را نخواسته» همچنین در طراحی صفحه‌ی سایت وی از پرچم های استفاده شده که بنابر روایات پرچم خراسانی می باشد و در گوشه‌ی سمت راست صفحه نیز شعار (البیعه لله) قرار داده شده که شعار (عج) هنگام ظهور است. اشکالات علمی فراوانی بر این کتاب وارد است، از مباحث و عقاید گرفته تا مباحث مربوط به و همچنین مباحث مربوط به و تشکیل که همه‌ی این‌ها مؤید کذاب بودن این جریان است. هویت واقعی منصور هاشمی خراسانی: علیرضا بابایی آریا، فرزند (تقی-نقی) متولد 1363 شمسی، دانشجوی اخراجی از دانشگاه فردوسی مشهد در مقطع دکتری الهیات است. وی پس از اخراج از دانشگاه، به استان کابل افغانستان رفته و ادعای خود را با نام مستعار «علامه منصور هاشمی خراسانی» آغاز نمود. وی یکی از مدعیان دروغین عصر حاضر است که خود را زمینه ساز ظهور امام مهدی(ع) دانسته و با این عنوان، مردم را به سوی امام مهدی (ع) دعوت می نماید. منصور هاشمی در خصوص نام و تابعیت خود به سخنانی مبهم بسنده کرده و گفته است: «منصور و هاشمی از نام های بسیار رایج در منطقه آسیای میانه خصوصا افغانستان هستند و با این وصف، دلیلی برای مستعار دانستن آنها وجود ندارد. خراسانی نیز لقبی بسیار متعارف برای عالمانی است که در این منطقه جغرافیایی زندگی می کنند». 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TXKisZ0dUm4fQ ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe
ادعای جالب علی یعقوبی یکی از مدعیان دروغین عصر حاضر؛ اگر من دعا کنم.... https://eitaa.com/antihalghe
بینش فکری جریان نسبت به مخالفین یکی از مهمترین چالشهای پیش روی تشیع، برخورداری جریان انحرافی احمدالحسن از بینش تکفیری درباره تمامی مسلمانانی است که این دعوت انحرافی را نپذیرفته و یا با آن مخالفت کردهاند، بطوری که احمدالحسن در بیانیهای اعلام کرد: هر کس تا تاریخ ۱۳ رجب (۱۴۲۵ هـ. ق) به من ایمان نیاورد از (ع) خارج شده و تمامی اعمالش باطل شده و است. منبع؛ بروج، 9/11/1395 آیا امام معصوم در صورتی که دلیل مستحکمی بر دعوت خود ارائه نکرده باشد و به این دلیل، دعوت او مورد پذیرش واقع نشود، به کفر افراد رد کننده‌ی دعوت می‌کند؟ حاشا و کلّا، این امر با و مقام شامخ به هیچ وجه سازگاری ندارد. اما مدعی مزبور و اتباع او را ببینید که همانند چگونه حکم به تکفیر افراد داخل در دین را می‌کنند. 🌐 پایگاه تخصصی مقابله با عرفان حلقه و عرفان های کاذب و دشمن شناسی ✅تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAD1Z4TXKisZ0dUm4fQ ✅ ایتا: https://eitaa.com/antihalghe
شهادت امام حسن عسگری علیه السلام تسلیت
🔴 یکی از سوالات مطروحه در این ایام در مورد جواز مراسمی جعلی با عنوان عمرکشون است،آیا این مراسم پایه و اساس شرعی دارد؟آیا برگزاری چنین مراسمی در این برهه از زمان که نیاز به وحدت مسلمین در برابر دشمنان قسم خورده اسلام داریم شرعا و عقلا جایز است؟آیا اگر به بهانه محبت اهل بیت برگزاری چنین مراسم جعلی و خرافی موجب ریخته شدن خون شیعه ای در هر نقطه جهان شود برگزار کنندگان عمرکشون در این جنایت شریک هستند؟
🔴 پاسخ: 💢یکی از منابع و ادله برگزاری مراسم عمرکشان، حدیث می باشد در این حدیث آماده است که در این روز گناهی برای بندگان ثبت نمیشود!!😳 👇👇 ✅اولا این حدیث در منابع اولیه نیامده، و با توجه به محتوای آن که در صدد ایجاد و تبیین یکی از اعیاد بزرگ شیعیان بوده، بسیار بعید است که در هیچ کدام از کتاب های روایی نیامده باشد و بزرگانی مانند شیخ کلینی، شیخ صدوق و شیخ طوسی از آن غافل باشند. ✅ثانیا بنابر نقل علامه مجلسی؛ سید بن طاوس از شخصی به نام " ابْنُ أَبِی الْعَلَاءِ الْهَمْدَانِیُّ الْوَاسِطِیُّ"  وَ " یَحْیَى بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حُوَیْجٍ الْبَغْدَادِیُّ"  این جریان را نقل می کند در حالی که همین جریان را شیخ حسن بن سلیمان از مُحَمَّدِ بْنِ الْعَلَاءِ الْهَمْدَانِیِّ الْوَاسِطِیِّ ( ونه ابن ابی العلاء) وَ یَحْیَى بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ جَرِیحٍ‏ ( ونه حویج) الْبَغْدَادِیِّ، نقل می کند که بنابراین در مشخصات هر دو راوی این حدیث در این دو کتاب اختلاف وجود دارد. ✅ثالثا عبارت "یوم رفع القلم"، اگر به معنای روزی است که گناهان در آن روز نوشته نمی شود و مردم در انجام هر گناهی آزادند؟! چنین مطلبی با اصول اعتقادات و مسلمات قرآنی و روایی در تعارض است علاوه بر این که چنین تفسیری از "یوم رفع القلم" با دیگر قسمت های این روایت طولانی ناساز گار است. در این روایت، روز نهم ربیع الاول را روز زهد، روز توبه، روز انابه و بازگشت به سوی خداوند، و روز تزکیۀ نفس خوانده است. چنین صفاتی چگونه با روزی به این عنوان که هر گناهی در آن آزاد است، قابل جمع است؟! ✅رابعا در کتاب عیون اخبار الرضا (ع)  و در کتاب فضائل الشیعه شیخ صدوق، دو روایت به این مضمون آمده است که از شیعیان اهل بیت (ع) قلم برداشته شده است. این دو روایت به طور مطلق آمده و محدود به نهم ربیع الاول هم نشده است. بحار الأنوار، ج ‏31، ص 128. صدوق، محمد بن علی، عیون أخبار الرضا ع، ترجمه غفارى و مستفید، ج‏2، ص 575 ☑️☑️مهم👇👇👇👇👇 ✅✅منبع شناسي روايت نهم ربيع مرحوم مجلسي اين روايت را به نقل از دو منبع در كتاب بحار آورده است: يكي زوائد الفوائد، نوشته فرزند سيد بن طاووس (قرن هفتم) و ديگر كتاب المحتضر نوشته حسن بن سليمان حلي (قرن هشتم). در پاورقي بحارالانوار دو منبع ديگر براي اين روايت ذكر شده است: يكي مصباح الانوار از هاشم بن محمد، عالم قرن ششم و ديگر دلائل الامامه طبري. اما در كتاب دلائل الامامه كه نوشته محمد بن جرير طبري شيعي، عالم قرن چهارم است چنين روايت يا اشاره اي به آن يافت نشد و معلوم نيست چگونه آن را به طبري نسبت داده اند. عجيب اينكه غروي در پاورقي المحتضر مي گويد: «طبري اين روايت را در بخش زندگي امير مؤمنان عليه السلام آورده است.» در حالي كه كتاب دلائل الامامه اصلاً چنين بخشي ندارد. البته طبري شيعي كتاب ديگري به نام المسترشد درباره امام علي عليه السلام دارد ليكن چنين مطلبي در آن كتاب هم نيست. از طرفي راويان خبر رفع القلم با اسناد دلائل الامامه تناسبي ندارد و طبري هيچ گاه از چنين افرادي نقل روايت نمي كند. بنابراين استناد اين خبر به كتاب دلائل درست نيست و به نظر مي رسد منشأ اين اشتباه، خلط كردن نام طبري نويسنده كامل بهائي با طبري صاحب دلائل است. عمادالدين ابوجعفر محمد بن ابي القاسم طبري نويسنده كامل بهائي كه از علماي شيعي قرن هفتم است، كتابي به نام «يوم وفات عمر» داشته و در آن قول نهم ربيع را صحيح دانسته است. منبع ديگر روايت يعني مصباح الانوار هم اكنون موجود نيست و در نسخه خطي باقي مانده از اين كتاب سخني از اين خبر يافت نشد؛ البته نسخه خطي مربوط به جلد اول است و احتمال دارد جزائري ـ صاحب انوار النعمانيه ـ روايت را در جلد دوم ديده كه در دست نيست. پس آنچه درباره مستند نظريه قتل خليفه دوم در روز نهم ربيع الاول وجود دارد تنها دو مصدر بحارالانوار است كه عبارتند از: كتاب زوائد الفوائد نوشته فرزند سيد بن طاووس و به نقلي نوشته خود سيد ـ كه اعمال و آداب مستحبي را بيان مي كند ـ اين كتاب چاپ نشده ولي نسخه اي از آن در كتابخانه دانشگاه تهران موجود است. كتاب محتضر نوشته حسن بن سليمان حلي، شاگرد شهيد اول است ـ كه در موضوع احتضار و روايات حضور ائمه بر بالين شخص محتضر سخن مي گويد ـ در مجموع روشن شد كه منابع روايت رفع القلم كه قتل خليفه دوم را در نهم ربيع مي داند از قرن ششم عقب تر نمي رود و آنچه امروزه موجود است مربوط به قرن هفتم و هشتم است. 🔺نشر حداکثری برای خنثی سازی توطءه تشیع انگلیسی و دفاع از اسلام ناب محمدی ص🙏 🔺مطالب با لینک فوروارد شود. https://eitaa.com/antihalghe