eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11.1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺سند موافقت مرجع قضایی با تعویق اجرای مجازات بهنام محجوبی در تاریخ ۱۲ بهمن و ابلاغ رسمی به وی https://eitaa.com/antihalghe
💥 یکی از جاهایی که انبیاء آمدند تا اصلاح کنند، همین رغبت‌های ماست. این‌طور نیست که انسان، هر رغبتی که داشته باشد خوب و مطلوب باشد! خیلی از گرفتاری‌های ما بابت رغبت‌ها و خواسته‌هایی است که افق و سقف آنها پایین است. 💠 استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری: ما دو جور رغبت داریم: رغبت‌هایی که مطلوب هستند و رغبت‌هایی که مطلوب نیستند. این‌طور نیست که آدم هر مطلبی را که بخواهد، خوب باشد. خیلی از گرفتاری‌ها برای رغبت‌ها و خواسته‌های ماست. تمام همت ما و تمام امکانات و تمام فرصت‌های ما خرج رغباتمان می‌شود. یکی از جاهایی که انبیاء آمدند و اصلاح کنند، همین رغبت‌های ماست. آنها آمدند در ما رغبت بزرگ درست کنند تا راغب فی الله باشیم (إِلَى اللَّهِ راغِبُون) و راغب در دنیا نباشیم. اصولاً رغبت‌های ما را اولیائمان درست می‌کنند. اگر اولیاء ما اهل دنیا بودند، تمام رغبت‌های ما آرزوهای دنیایی می‌شود و ما راغب فی‌الدنیا می‌شویم. اولیاء طاغوت کارشان همین است که ما را تحریک و تحریص و ترغیب به دنیا می‌کنند و کاری غیر از این، از آنها ساخته نیست. امت خودشان را ترغیب به دنیا می‌کنند و آلهه و بت‌هایی درست می‌کنند و به مردمشان می‌گویند شما رو به اینها بیاورید و رو از اینها برندارید! انسانی که در وادی ولایت ائمۀ جور است، تمام رغباتش رغبات دنیایی است. در آنجا افق رغبات پایین است و سقف رغبات بیش از دنیا و هوس‌های دنیایی و حرص به دنیا و میل به دنیا نیست. این رغبت‌ها برای انسان اسارت ایجاد می کند و آدم را کوچک می‌کند. در‌واقع اینها رغبت نیست، اینها اسارت است. ولی انبیاء الهی سعی می‌کنند سقف رغبت انسان را بالا ببرند. انسان اگر در وادی ولایت امام قرار گرفت، رغبت انسان رفعت پیدا می‌کند و میل و خواسته‌هایش رفعت پیدا می‌کند و خواسته‌هایش در حد دنیا نیست. زاهد فی الدنیا و فارغ از دنیا می‌شود. همه دنیا را هم به او بدهی خوشحال نمی‌شود و اگر همه دنیا را هم از او بگیری غصه نمی‌خورد، چون یک رغبت بالاتری دارد. این [تربیت] را انبیاء درست می‌کنند. محیط ولایت انبیاء و محیط ولایت معصوم، محیطی است که در آن رغبات انسان رفعت پیدا می‌کند و انسان می‌تواند خدا را بخواهد و می‌تواند رغبتِ در عالم آخرت پیدا کند و رغبت های بزرگ در وجودش شکل بگیرد. پس، اولیاء ما هستند که سطح رغبت ما را معین می‌کنند. ‌ •┈┈••✾••┈┈ https://eitaa.com/antihalghe
☑️☑️ تشویق به خودکشی در آثار کوئیلو ▪️ تمامی سران عرفان‌های کاذب در حال مسابقه‌ای نانوشته برای نفی کردن شریعت هستند. پائولو کوئیلو هم از این قاعده مستثنا نیست و بارها در نوشته‌های خود جملاتی را به نگارش درآورده است که نشان می‌دهد وی مخالفت با شریعت و دستور گرفتن از جانب پرودگار عالم است. ▪️ وی با نادیده انگاشتن بعد شرعی دین، مقررات و ضوابط دینی را انکار می‌کند و می‌گوید: مذهب را نحوه گروهی پرستش می‌دانم... آدم می‌تواند بودا، الله یا خدای مسیح را پرستش کند. فرقی نمی‌کند... برای من مذهب یعنی این، نه مجموعه‌ای از قراردادها و دستوراتی که به دیگران تحمیل شود. ▪️ وی به خوانندگان آثار خود توصیه می‌کند که سخن هیچ‌کسی برای شما حجیت ندارد. به سخنان بنیادگراهای دینی که بر اصول ثابتی تأکید می‌کنند، هرگز گوش نسپارید. حتی اگر به قیمت اشتباه کردن و گم کردن راه باشد؛ چراکه گم کردن راه و اشتباه رفتن، به‌مراتب بهتر از بنیادگرایی دینی است. اعتراف یک سالک. ص33 و 34 ▪️ او یک شگرد دیگر نیز دارد که درگذشته به آن اشاره‌شده است. کوئیلو در مبارزه با شریعت، به گونه‌های مختلفی سعی می‌کند قبح گناه را از میان بردارد و خوانندگان خود را به انجام آن تشویق کند. وی نه‌تنها خودکشی را مذمت نمی‌کند که آن را موجب افتخار شخص و نشانه قدرت و شهامت او می‌داند و می‌کوشد با زیرکی خاصی راه‌ها و روش‌های مختلفی برای خودکشی در اختیار خوانندگان خود قرار دهد. ورنیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد ص 47 تا 49 ▪️ حقیقت آن است که اگر عرفان، راهی برای رسیدن به خدا و تقرب به او است، باید دانست که دستیابی به چنین هدفی جز با عمل به دستورات خداوند، امکان ندارد. بنابراین راهی برای وصول به هدف جز پیروی از دستورات فقهی اسلامی که از ناحیه خداوند برای بشر ارسال‌شده‌اند، وجود ندارد. ضمن آنکه کوئیلو خود در مکتوباتش به دیگران دستوراتی را می‌دهد که کاملاً در تضاد با دیدگاه‌های مطرح‌شده برای نفی شریعت است. https://eitaa.com/antihalghe
13.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥هشدار درباره شبکه‌ی پنهان علیه رهبری🔺شبکه‌ی پنهانی که در پازل شروع به زدن رهبری کرده است... بصیرت داشته باشید،انقلابیها در زمین دشمن بازی نکنند... https://eitaa.com/antihalghe
🔴دبیر اجرایی اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب، خبر از برگزاری اختتامیه این جشنواره در شهر مقدس قم و در تاریخ سه‌شنبه 5 اسفند ماه 1399 داد. 🔻حجت الاسلام دکتر محمد اصغریان در این‌باره فرمودند: مقدمات اجرایی برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب کشور، فراهم شده و آئین اختتامیه این جشنواره به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها با حضور برگزیدگان محترم، تعدادی از مسئولین عزیز و میهمانانی از جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و به صورت زنده نیز از پیج mafam_book@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش خواهد شد. 🔷موضوعات فراخوان این همایش در گروه های فرق و نحله های انحرافی، ادیان، اقوام، مذاهب(با بخش ویژه وحدت اسلامی) بوده است و تا پایان مهلت فراخوان آثار(31 خرداد ماه 1399) تعداد 242 اثر به دبیرخانه همایش ارسال گردید؛ از این تعداد، 37 اثر در ارزیابی اولیه حائز شرایط برای ارزیابی تفصیلی تشخیص داده شد و نهایتا هیئت داوران که متشکل از 28 تن از اساتید سطوح عالی حوزه و دانشگاه بودند، 4 اثر را به عنوان اثر برتر انتخاب و 7 اثر را نیز شایسته تقدیر تشخیص دادند. 🔹لازم به ذکر است بنیان این همایش دو سالانه به همت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب(مفام) گذاشته شده است.
🔴 تهدید مردم دنیا که عضو فرقه حلقه نشدند توسط طاهری😂 🆘در جنگ تشعشعاتی بدون سرپناه می مانید... بزودی وارد مراحلی خواهیم شد که فقط کسانی که در شبکه مثبت حلقه کار می‌کنند ایمنی خواهند داشت، بقیه از هر دو طرف ضربه خواهند خورد‼️😳😄😝🤣 https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اسعدالله ایامکم 🔸میلاد جوادالائمه امام محمد تقی علیه‌السلام مبارک باد 🔹الْمُؤمِنُ يَحْتاجُ إلى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفيقٍ مِنَ الله عَزَّوَجَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُولٍ مِمَّنْ يَنْصَحُهُ. 🔸مؤمن در هر حال نيازمند به سه خصلت است: توفيق از طرف خداوند متعال، و واعظى از درون خود، و پذيرش نصيحت كسى كه او را نصيحت نمايد. 📚 بحار‌الانوار، ج۷۵، ص۳۵۸
شباهت های فرقه های مدعی مهدویت ۱ ✅پنهان بودن سر کرده فرقه از دید مردم 💢معمولاً سران فرقه های مدعی مهدویت از دید عموم مردم پنهان‌اند، چون اگر در انظار عمومی باشند نقاط ضعفشان بر همگان روشن می‌شود. 🔴 نمونه آشکار این بحث، علی محمد باب شیرازی است که مدعی بابیت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود. او در ابتدا توسط حاکم شیراز، دستگیر شد و به انظار عمومی آمد و در حبس خانگی قرار گرفت تا در میان مردم باشد. مردم رفتار وی را دیدند و گفتارش را شنیدند و بررسی کردند و در مدت کوتاهی، همه به کذب ادعای او پی بردند؛ ♦️ اما با مرگ حاکم شیراز، فرار کرد و به اصفهان آمد، و مجددا از دید مردم مخفی شد. پیروان و انصار او، چنان برای وی، تبلیغ کردند که هر آن کس او را نمی‌شناخت، گمان می‌کرد امام زمان ظهور کرده است. از این‌رو به سویش آمدند و در راهش جان دادند. ‼️جالب است، بدانید پس از اعدام باب، سفیر روس با یک نقاش سر جنازه او حاضر شد و از جسد بی‌جان او تصویری تهیه کرد و به گونه‌ای وانمود شد که او مهدی موعود بوده و شهیدی مقدس است. 💻احمد الحسن نیز از دید مردم پنهان شده و از راه فیس بوک با مردم در ارتباط است. https://eitaa.com/antihalghe
⚠️⛔️شگردهای فرقه ها برای تکرار انقلاب جنسی در ایران‼️
⚠️⛔️شگردهای فرقه ها برای تکرار انقلاب جنسی در ایران‼️ ♦️ یکی از شگردهای تکرار انقلاب جنسی در ایران، فرقه ها و جریانات معنوی و عرفان های نوظهور است. 🔷 بسیاری از این فرقه ها با هماهنگی کامل، دست به تخریب مفاهیمی از قبیل: خانواده، حق طلاق، اجازه شوهر، حقوق زنان، حجاب، روابط نامشروع و ... 🔶 شهوت و مباحث شهوانی و ارتباط خارج از چهارچوب و قاعده زن و مرد در طول تاریخ همواره مورد توجه جریان شیطان بوده و هست. این مسیر بسیار جذاب و لغزنده است و افراد بسیاری گرفتار آن می شوند. 🔷 از این رو رهبران فرقه های انحرافی برای جذب مخاطب از این شگرد استفاده زیادی می کنند. راجنیش اوشو به عنوان رهبر فرقه معنوی هندی، یکی از سردمداران این تفکر است. 🔶 او کتابی با عنوان از سکس تا فرا آگاهی می نویسد و روابط نا مشروع زن و مرد را تئوریزه کرده آن را تنها راه رسیدن به قدرت معنوی می داند. 🔷 انقلاب جنسی ابتدا در آمریکا شکل گرفت و البته علل و عوامل متعددی داشت، اما اگر این انقلاب بخواهد در سایر نقاط جهان تکرار شود نیاز به مولفه های متفاوتی است، باید بر اساس فرهنگ و آداب رسوم هر منطقه و کشور، متفاوت باشد. 🔶 کشور ایران یکی از معدود کشورهایی است که از معنویت راستین و زلال برخوردار است، مردم ایران، با قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اهل بیت علیهم السلام، سعدی، حافظ، مولوی، حشر و نشر دارند. 🔷 از این رو یکی از شگردهای تکرار انقلاب جنسی در ایران، فرقه ها و جریانات معنوی و عرفان های نوظهور است. 🔶 بسیاری از این فرقه ها با هماهنگی کامل، دست به تخریب مفاهیمی از قبیل: خانواده، حق طلاق، اجازه شوهر، حقوق زنان، حجاب، روابط نامشروع و ... زده اند . 🔷 این فرقه ها هر روز با برگذاری کلاس های زیر زمینی، ایجاد کانال های مجازی، تألیف کتاب، ساخت انیمیشن، فیلم و... اندیشه ها و افکار خود را به خورد مردم می دهند. 🔶 یکی از راهکارهای فرقه ها برای رسیدن به اهدافشان، تولید و انتشار آمار غلط و نادرست از نابسامانی های اجتماعی در ایران است. 🔷 پایین آمدن سن طلاق، ارتباطات نامشروع فراوان، فراگیر شدن فساد، دین گریزی، ناکارآمدی دین اسلام، از مواردی است که همواره فرقه ها آمارهای غلط درباره آنها منتشر می کنند. 🔶 بر اساس گزارشات مردمی، دوره ها و کلاس های معنوی با عنوان، راهکارهای شاد زیستن، زندگی روئیایی، موفقیت های زود بازده، اسرار کوانتومی در زندگی افراد، قانون راز، چگونه دیگران را به خود جذب کنیم، روابط عمومی موفق، و... در جاهای مختلف به صورت مخفیانه برگزار می شود . 🔷 در این جلسات از موضوعاتی سخن گفته می شود که مخاطب بعد از مدتی نسبت به برخی آموزه های دینی بی اعتماد شده و آنها را کنار گذاشته مطیع رهبر و لیدر گروه می گردد. 🔶 این فرقه ها تا جایی پیش می روند که نهاد خانواده را از هم می پاشند و روابط نامشروع را به بهانه رسیدن به معنویت جایگزین آن می کنند. 🔷 فرقه ها به مخاطبانشان به نوعی القا می کنند که خانواده مانع راه کمال است و تا زمانی که گرفتار چهارچوب های دینی و خانوادگی باشید، نخواهید توانست به معنویت برسید. ♦️ این فرقه ها خارج شدن زن از زیر سلطه مرد را تبلیغ می کنند و در نهایت می خواهند به انقلاب جنسی مد نظر خودشان برسند. https://eitaa.com/antihalghe
شباهت های فرقه های مدعی مهدویت ۲ ادعاهای پلکانی و صعودی در عقاید ⭕️معمولاً سران فرقه های انحرافی به یک عنوان اکتفا نمی کنند و هر روز ادعای جدیدی مطرح می کنند. ♦️برای نمونه علی محمد باب از ادعای ذکریت به بابیت و از بابیت به مهدویت و نبوت و الوهیت رسید. او در سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۲۶۴ تنها ادعای ذکریت و بابیت دارد، لیکن از سال ۱۲۶۴ تا ۱۲۶۶ که به چهریق و ماکو، منتقل می‌شود، از امامت و نبوت و الوهیت دم می‌زند.‼️ ❎این وجه اشتراک در مدعیان امروز نیز وجود دارد. احمد الحسن ابتدا دم از یمانی بودن و فرزند امام زمانی می‌زد، سپس به یکباره جانشینی امام عصر، را برای خویش، مصادره کرد. ❌بعد تمام صفات و ویژگی های امام عصر را برای خویش ادعا و خود را منجی موعود معرفی کرد. https://eitaa.com/antihalghe