eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
10هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.3هزار ویدیو
260 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸در سال های اخیر طرحی با عنوان 🔺متاریدینگ (فراخواندن)🔺 مطرح شده که در حال آموزش و برگزاری دوره های متعدد در بین طلاب و دانشجویان و اقشار مختلف جامعه است. این روش توسط فردی به نام «حسن فراهانی» اجرا می شود. ✍ وی مدعی است این روش، شیوه جدیدی در روانشناسی آموزشی و ذهن شناسی و مهارتی برای پرورش ذهن و بالا بردن قدرت یادگیری و افزایش سرعت مطالعه است، بطوریکه فرد می تواند با تمرینات پیشنهادی این شیوه، یک کتاب 300 صفحه ای را در 20 الی 40 دقیقه با فهم کامل محتوا مطالعه کند، حتی اگرکتابی فلسفی، فنی، مهندسی ... باشد.😐😐 🔸بر اساس ادعای فراهانی دوره متاریدینگ بخشی از دوره جامع ⛔️علامه پروری⛔️ است که از دوره جنینی آغاز می شود. 📛در دوره علامه پروری که پانزده سال به طول می انجامد ادعا می شود فرد میتواند تا اجتهاد در علوم حوزوی و دکترا در پنج تا شش رشته و کسب دانش بیش از 14 رشته مختلف تا سطح دکترا و فراگیری زبان انگلیسی و عربی و فرانسوی و اسپانیایی،توان یادگیری خود را بالا ببرد.😳😳 ☄آقای فراهانی با وجود برخورداری از تحصیلات دانشگاهی تا درجه دکترا و تدریس در دانشگاه و اطلاع از روش اثبات یک نظریه علمی، مدعی روشی است که بدون بررسی و تایید مراکز علمی و متخصصان روانشناسی آموزشی و ذهن شناسی و بدون طی مراحل ثبت نظریه که نیاز به تاییدیه های علمی و تخصصی دارد، این روش را به طور عمومی روی افراد و اقشار مختلف جامعه اجرا می کند.❗️❗️ 😱متاسفانه در طی بیش از دو سال فعالیت ایشان، علاوه بر نداشتن نتایج مثبت مورد ادعا، آسیب های ذهنی و روانی در اثر به کارگیری تمرینات این روش به افراد مختلف وارد شده که منجر به مراجعه و شکایت به متخصصان و کارشناسان شده است. 👈جالب اینجاست که ایشان صرفا به نتایج و نمونه هایی اشاره می کنند که با استفاده از این روش سرعت مطالعه شان بالا رفته ( البته تاکنون حافظ قرآن در طی یک تا چهار ماه نداشته اند )، اما آسیب های وارده به افراد را نمی پذیرند. ⛔️وی مدعی است وجود چندین نمونه موفق در این روش برای تایید آن کافی است، حال آنکه تایید و نتیجه دهی یک نظریه باید به روش علمی و آکادمیک اثبات شود، نه فقط تجربی. ✅✅✅✅ سوال مهمی که برای منتقدین ایشان مطرح است این است این که چرا نظریه ای که به روش علمی اثبات نشده به طور عمومی بر روی افراد در حال اجراست❓ چرا آسیب های وارده مورد پذیرش ایشان نیست❓ چرا قبل از اجرای این روش به طور عمومی آسیب ها و عوارض بررسی نشده و برای جلوگیری و کنترل آن پیشگیری صورت نگرفته است❓ ✅ دقیقا همان شیوه ای که فرقه هایی مثل ⛔️عرفان حلقه⛔️ در پیش گرفتند و فرادرمانی را بدون تایید علمی و تخصصی بطور عمومی آموزش می دهند و بر روی مردم اجرا می کنند که آسیب های روحی، روانی، جسمی و... فراوانی به مردم وارد کردند. 👈نکته دیگر که این روش را زیر سوال می برد شباهت بعضی مباحث و تمرین های متاریدینگ با بعضی فرقه ها و تفکرات انحرافی است که باز جای این سوال را باقی می گذارد که چرا دکتر فراهانی با وجود ادعای تسلط بر مباحث عرفان های کاذب و جریانات انحرافی از همان روش ها و تکنیک های فرقه ای بهره می برد؟ آیا مطمئن هستند این نوع شیوه ها آسیبی در پی ندارد؟ 📛ایشان ادعا می کند مراحل متاریدینگ هنوز به طور کامل اجرا و آموزش داده نشده است و باید مدتها بگذرد تا این شیوه به طور کامل اجرا شود و نتیجه و بازدهی آن مشخص شود. جای تعجب است روشی که به طور علمی بررسی و تایید نشده باید مدت ها بر روی مردم اجرا شود تا نتایج آن اشکار شود. آیا مردم ⛔️موش آزمایشگاهی⛔️ مدعیانی چون ایشان هستند و برای اهداف شخصی این افراد باید سلامت روحی و جسمی آنان به بازی گرفته شود❓❗️ ✳️مهم ترین اشکال این شیوه تایید نشدن علمی و عدم اطمینان از نتیجه مثبت آن و وارد آمدن آسیب به افراد است که هیچ پاسخی ازایشان و همکارانشان دریافت نکردیم. باز هم تکرار می کنیم آقای فراهانی 👇👇👇👇👇👇 مردم موش آزمایشگاهی شما نیستند. این مطلب با توجه به گفتگویی که در مناظره با آقای فراهانی داشتم نوشته شده است.👆 @mirzaeeyan_s https://eitaa.com/antihalghe
در سال 1395 حجت الاسلام مظاهری سیف مناظره ای با حسن فر اهانی داشتند که مطلب زیر درباره مناظره منتشر شد 👇👇👇
بنابر هماهنگی های انجام شده، صبح امروز (چهارشنبه، 30/04/1395) ساعت 9 صبح، در سالن آمفی تئاتر سرای محله بوستان الغدیر تهران، حمیدرضا مظاهری سیف و حسن فراهانی به مناظره پرداختند. موضوع این مناظره اشکالات متعدد علمی و عملی مربوط به "متاریدینگ" بود. در این جلسه مظاهری سیف به تبیین محدودیت آناتومیک چشم و توان بینایی برای ادعای متاریدینگ پرداخت. او با اشاره به مدل های دوبخشی و چهاربخشی تقسیم مغز توضیح داد که هیچ نظریه ای برای ارتباط این مدل های کارکرد مغز و مدعیات متاریدینگ وجود ندارد. در این مناظره حسن فراهانی که در ابتدا سخن گفت، با عبارات نامناسبی منتقدان را تهمت زننده توصیف کرد و به طرح پرسش هایی نظیر اینکه چرا به ما می گویید فرقه و جن گیر پرداخت. و از پاسخ به نقدهای مظاهری سیف خودداری کرد. مظاهری سیف با بیان تعریف فرقه بر اساس نظریات مارگارت سینگر، در کتاب فرقه ها در میان ما، گفت: برخی از شاخص های فعالیت فرقه ای در فعالیت های فراهانی تحت عنوان متاریدینگ وجود دارد. او همچنین در باره ادعای جن گیری گفت برخی از تمرینات چشمی شما بر اساس کتاب السر المستتر اثر شیخ بهایی برای مشاهده و احضار ارواح است، که منظور از ارواح در این متن ارواح ارضی است که مفهومی برای اشاره به جن هاست. در پایان فراهانی با خشم و فریاد شروع به اهانت کرد و از تعابیری نظیر شارلاتانیسم، تهمت و افتراء، من در جبهه بوده ام، قرآن در سینه من است، من مسائلی را به دوستان نشان داده ام و آنها دیده اند که چطور یک دفتر را پر کرده ام، جلسه را به تشنج کشید. نکته مهم در این جلسه مجری برنامه بود که از مریدان و حامیان فراهانی بود و در لابه لای بحث به دفاع از فراهانی سخن می گفت و اهانت های فراهانی به مظاهری سیف و موسسه بهداشت معنوی را تکرار می کرد. فراهانی در بخشی از سخنانش به دفاع از معنویت بدون خدا پرداخت و تأکید کرد غیر از معنویت دینی ، معنویتی بدون خدا که با تأثیرات نورولوژیستی میتواند سلامتی و بهتر بودن را ایجاد کند، وجود دارد. این موضوع از نظر علمی هم ثابت شده است. این مطلب که با اعتراض برخی از حضار مواجهه شد، این پاسخ را از مظاهری سیف دریافت کرد که اکنون در برابر تفکر انقلاب اسلامی که معنویت الهی و دینی را مطرح کرده است، نوعی معنویت بدون خدا و منهای دین که بر اساس شاخص های مادی سنجیده می شود، ارائه شده که در تقابل با معنویت دینی است. این دقیقا وجه مشترک همه شبه جنبش های معنوی یا عرفان های کاذب است که در جهان از سوی قدرت های مادی ترویج می شود. و متأسفانه جناب فراهانی هم چنین معنویتی را می پذیرند. در این جلسه مظاهری سیف با نشان دادن حسن نیت و همدلی از فراهانی خواست تا ماه آینده با صرف نظر از روش های علمی و آزمودن متاریدینگ روی افراد، در شرایط کنترل شده علمی، همان افرادی که شما فیلم آن ها را در سایت و کانال رسمی آپارات معرفی کردید و گلچین شاگردهای شما هستند، مجددا مصاحبه شوند. اگر نود درصد بلکه هشتاد درصد آنها هنوز نظرات قبلی خود را تکرار کنند، متاریدینگ را خواهم پذیرفت. مظاهری سیف تأکید کرد که متاریدینگ هیچ مبنای علمی ندارد و در عمل هم حتی یک مورد موفق متناسب با ادعاهای اعلام شده وجود نداشته است. و مدعی متاریدینگ به جای پاسخ به اشکالات علمی به حاشیه روی و اهانت پرداخته است. مظاهری سیف تأکید کرد که اجازه نمی دهیم کسی به نام قرآن و سوء استفاده از گرایش های مذهبی و پاک جوانان مؤمن، ادعاهای واهی و افکار انحرافی را رواج دهد و جوانان را از قرآن و دین گریزان و سرخورده کند. این جلسه در حدود چهار ساعت به طول انجامید و در ساعت سیزده و پانزده دقیقه به پایان رسید. 🎬 در ویدئوی زیر قسمتی از بخش پایانی این مناظره را می بینید که در آن حسن فراهانی (مدعی بنیانگذاری متاریدینگ) با عصبانیت تمام، منتقدان خود را مورد حمله قرار می دهد. واکنش های پرخاشگرانه وی به حدی بود که مجری برنامه، که خود از مریدان فراهانی بود، نسبت به رفتار پرتنش وی اعتراض نمود.👇 ▶️@behdashte_manavi
🔺اعتقاد « دئیست ها » به معنویتی ورای ادیان ‼️ ♦️گرایش‌هایی وجود دارد که در آن‌ها اعتقاد به خدا وجود دارد و حتی به خدای واحد اعتقاد دارند، و ممکن است محور گرایش در آن عرفان، خدا باشد (علی الادعا) ولی پایبندی به دین، وحی و کتاب آسمانی وجود ندارد. 🔷 این‌ها را می‌توان عرفان‌های دئیستی نامید. این‌ها درواقع منکر نبوت هستند و عقل خود را کافی می‌دانند. همه‌ی این گرایش‌ها وجود دارند و فقط فرض‌های ذهنی نیستند. 🔶 دئیست، کسی است که به خدا اعتقاد دارد؛ ولی معتقد است که وقتی خداوند این عالم را آفرید، کارش تمام شده و کاری به این عالم ندارد. عالَم خودگردان است؛ مثل ساعتی است که خدا کوکش کرده و خود آن به‌صورت اتوماتیک کار می‌کند. 🔷 این مطلب را با توجه به اصول حکمت متعالیه ملّاصدرا مبنی بر مراتب داشتن وجود و اصل تعلّقی بودن وجود معلول و عدم استقلال آن نسبت به علت هستی بخش، بهتر می‌توان تبیین کرد. 🔶 حاصل آن، این است که همگی علت‌ها و معلول‌ها نسبت به خدای متعال، عین فقر و وابستگی و نیاز هستند و هیچ‌گونه استقلالی ندارند. 🔷 ازاین‌رو، خالقیّت حقیقی و استقلالی، منحصر به خدای متعال است و همه موجودات در همه شئون خودشان و در همه احوال و ازمنه، نیازمند به وی می‌باشند و محال است که موجودی در یکی از شئون هستی‌اش بی‌نیاز از وی گردد. 🔶 بنابراین، آنچه از برخی فلاسفه غربی نقل‌شده که جهان طبیعت مانند ساعتی است که یک‌بار و برای همیشه کوک شده و دیگر کار کردنش نیاز به خدا ندارد، دور از حقیقت است. 🔷 بلکه جهان هستی در همه شئون و اطوارش نیازمند خدای متعال می‌باشد و اگر لحظه‌ای از افاده هستی خودداری کند، هیچ‌چیزی باقی نخواهد ماند.[1] 🔶 به اعتقاد دئیست ها خدا بعد از خلقت، دیگر در عالم دخالتی ندارد؛ نه دخالت تکوینی و نه دخالت تشریعی. منظور از تکوین این است که مسیر و سرنوشت عالم را قوانین طبیعت تأمین می‌کند و منظور از تشریع این است که قانون و وظیفه‌ی انسان نیز به انسان‌ها واگذار شده است. 🔷 پس طبیعت کار خود را انجام می‌دهد و انسان‌ها هم، چون عقل دارند، تکلیف خود را مشخص کنند. به این دئیسم می‌گویند. 🔶 یعنی اعتقاد به خدا بدون اعتقاد به دخالت خداوند در این عالم، چه دخالت تکوینی و چه دخالت تشریعی. یکی از دئیست‌های معروف، ولتر است. می‌توان نظریه‌ی تفویض معتزلی را نوعی دئیسم در تکوین محسوب نمود. 🔻این تفکر در غرب رواج زیادی دارد و یکی از زمینه‌هایی که باعث پیدایش این تفکر شده، ادیان تحریف شده و انحرافی است. 🔷 وقتی به ادیانی مثل مسیحیت، یهود و... برخورد می‌کنند، متوجه می‌شوند که تعالیم آن‌ها منطقی نیست و برخی از آن‌ها خلاف عقل است؛ بنابراین نتیجه می‌گیرند که این سخنان نمی‌تواند سخن خدا باشد. 🔶 از طرفی به خدا اعتقاد داشته، و از طرفی می‌بینند این سخنان نمی‌تواند سخن خدا باشد و خودمان بهتر می‌فهمیم. وقتی عقل خود را کنار چنین دینی می‌گذاریم و می‌بینیم که عقل، بهتر از دین واقعیات را درک می‌کند، دلیلی ندارد از انجیل تبعیت کنیم. 🔷 این خداپرستی بدون دین، مذهب و شریعت است. گاهی با عناوین زیبا و مقدسی از آن تعبیر می‌شود، مانند دین فطری و طبیعی.[2] ♦️ دئیست‌ها عقاید یکسانی ندارند، امروز بسیاری از متفکران در غرب، مسیحیت را نمی‌پذیرند؛ اما به خدا اعتقاد دارند. در کشور ما نیز گاهی چنین سخنانی شنیده می‌شود. آن‌ها در این جهت مشترک‌اند که به دین پایبند نیستند. 🔷 در برخی از نوشته‌ها سخن از معنویت بدون دین گفته می‌شود. از نوعی معنویت سخن گفته می‌شود که در آن دین وجود ندارد. معنویتی ورای ادیان است. عناصری را برای معنویت برمی‌شمارند که پایبندی به دین در آن‌ها وجود ندارد. 🔶 معنویت و عرفان شیعی چنین عرفانی را نمی‌پذیرد. در نگاه قرآنی، خدا همه کاره‌ی این عالم است: «ألاَ لَهُ الخَلقُ وَ الأَمرُ تَبارَکَ اللهُ رَبُّ العَالَمِینَ».[3] پروردگار همه‌ی عالم یکی است، و تدبیر همه امور به دست اوست. ♦️ بنابراین، شکر او و خضوع در برابرش بر همه واجب است و یکی از راه‌های تأکید بر یگانگی خداوند این است که خداوند کسی است که آسمان‌ها و زمین را آفرید و امور آن را به نظام احسنی که جمیع اجزاء و اطراف آن را به هم مرتبط می‌سازد تدبیر می‌نماید، پس او به تنهایی رب‌العالمین است.[4] 🔻پی‌نوشت: [1] . محمدتقی مصباح یزدی، آموزش فلسفه، ۱۳۷۸، ج ۲، ص ۱۹. [2] . فنائی اشکوری، شاخصه‌های عرفان ناب شیعی، انتشارات اسراء، ص ۱۹۱ . [3] . سوره اعراف، آیه ۵۴ . [4] . تفسیر المیزان، مترجم موسوی همدانی، انتشارات اسلامی ۱۳۷۴، ج ۸، ص ۱۸۴ . https://eitaa.com/antihalghe
🔺👹👺« عرفان ساحری » آئینی شیطان گرایانه قسمت(اول) ♦️ 🔷 نشان دادن راه دشوار و عرضه دستورالعمل‌های ناکارآمد، یکی از خصیصه‌های این آیین است. 🔶 در عرفان ساحری، از یک‌ طرف مسیر را خطرناک و هدف را دشوار و دست نایافتنی معرفی ‌می‌کنند؛ به گونه‌ای که این طریق ممکن است به دیوانگی سالک مبارز هم منجر گردد.[۱] 🔷 دستورات غیرقابل‌تحمل دون‌خوان و دنیای افسارگسیختهٔ اوهام، ممکن است تعادل روانی سالک را به هم بزند و این مسیر بلای جان او گردد. 🔶 تمرین‌های دشواری که دون‌خوان ارائه می‌دهد، مانند گرفتن روغن خوک و ترکیب آن با چند گیاه نایاب در چند مرحله و خوردن آن‌که به اعتراف خود وی تأثیرات جنون‌آور و درهم‌شکننده‌ای دارد و باعث فراموشی و از دست دادن قوه حافظه می‌شود ـ با هر نامی که تبلیغ شود، جز رسوایی چیزی نخواهد بود. 🔷 کاستاندا در تجربهٔ شخصی خود بعد از مصرف پیوته، از ۳۰ بار تهوع و استفراغ نام می‌برد که حالتی روانی به وی دست می‌دهد، به طوری که بارها سرش را به دیوار می‌کوبد؛ ساعت‌ها لرزش بدن می‌گیرد؛ به هوا می‌پرد؛ فریاد می‌کشد؛ بعد از بالا و پایین پریدن‌های مکرر، لباس‌هایش را کامل درمی‌آورد. 🔶 بعد شروع می‌کند به زوزه کشیدن، شبیه سگ و دنبال یک سگ راه می‌افتد؛ به گونه‌ای که سگ می‌ترسد و فرار می‌کند؛ و بیست بار دور خانه دور می‌زند؛ چنان شبیه سگ عوعو می‌کند که صدایش از چند مایلی شنیده می‌شود. 🔷 با سگ کشتی می‌گیرد و همدیگر را گاز می‌گیرند؛ به سرتاپای سگ ادرار می‌کند و سگ هم متقابلاً همین کار را با کاستاندا می‌کند.[۲] 🔶 از طرف دیگر، گاهی دستوراتی را پیشنهاد می‌کنند که اگر از یک جهت باعث تغییرشود، پاره‌ای دیگر از فضایل اخلاقی را لگدمال می‌کند. 🔷 چنان‌که در دستورات زیر کرامت انسانی و بزرگ‌منشی در فرد نادیده گرفته می‌شود و با این توجیه که این کارها فایده‌ای جادویی در بر دارد، پیامدهای منفیِ اجتماعی و روانی آن فراموش می‌شود: 🔶 آگاهانه به خود دروغ بگویید و علیه منفی‌ترین ویژگی‌های فکری (دروغ‌هایی) بنویسید… نخستین وظیفه در صبح و آخر شب، باید تکرار این دروغ‌ها با صدای بلند و در جلو آیینه برای خودتان باشد. 🔷 اصلاً مهم نیست که می‌دانید این‌ها دروغ هستند… تمرین بیش‌تر، در این مورد است که توجه به عملی معطوف شده که از عمل عادی متفاوت می‌باشد.[۳] 🔻 در جای دیگر آمده است: 🔷 این تمرین، به دلیل بی‌همتایی‌اش، لازم است مستقل ذکر شود؛ یک مرد فقط در لباس زنانه می‌تواند هنر کمین و شکار کردن (یکی از مراتب سیر باطنی در عرفان ساحری) را بیاموزد. 🔶 تمرین متشکل از این است که مرد خود را مثل زن چنان تغییر شکل دهد که برای هر ناظری متقاعد کننده باشد. برای آن که مثل زنی رفتار کنید، باید بی‌رحم، حیله‌گر، صبور و ملایم باشید که خصوصیات طبیعی زن است. 🔷 وقتی زنی می‌خواهد این تمرین را اجرا کند، به نحوی مشابه باید مانند مردی تغییر شکل دهد و بنا بر آن عمل کند. این تمرین، اگر در میان دوستانتان انجام شود تأثیرگذار است. ♦️ برای این‌که این تمرین ارزشمند باشد، باید در میان بیگانگانی انجام شود که به خاطر تغییر شکل واقعاً فکر کنند با زنی سروکار دارند. این تمرین بدون استثنا موجب حرکت پیوندگاه می‌شود.[۴] 🔻 پی نوشت: [۱] ـ آموزش‌های دون‌کارلوس، ص ۱۴۰ [۲] ـ آموزش‌های دون‌خوان، ص ۴۲ [۳] ـ آموزش‌های دون‌کارلوس، ص ۱۵۶ [۴] ـ همان، ص ۱۳۱ https://eitaa.com/antihalghe
✨✨✨✨✨✨ گفتگوی زنده 🔹موضوع: پیشینه شناسی فرقه های انحرافی 🔸کارشناس: جناب آقای دکتر یعقوب توکلی 🔸مجری کارشناس: امیرحسین کامل نواب ▪️زمان سه شنبه 2 آذر 1400 ساعت 21 لینک صفحه: https://instagram.com/moghadas_nama?utm_medium=copy_link @moghadas_nama Www.moghadas-nama.com
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
🔴 گروه موسیقی کره ای (بی تی اس) که پرطرفدار هم شده است، جوانان را به سمت #همجنسگرایی می کشد ❌ نوج
❌بی تی اس چیست؟ 📌بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از هفت نفر است که خود را به مدل های مختلف آرایش کرده و نوعی رفتار هنجار گریزانه ای را ترویج می دهند. بی تی اس در اصل مخفف نام کره ای این گروه یعنی Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضدگلوله است ، به گفته جی هوپ این نام اشاره به مقاومت در برابر انتقادات و انتظارات بی جا از نوجوانان دارد. ⭕️بی‌تی‌اس در ابتدا به‌عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است. بی‌تی‌اس تاکنون چندین آلبوم منتشر و چند تور جهانی برگزار کرده‌است. ♨️این گروه در ایران توانسته جوان های زیادی را به سمت خود بکشاند در حدی که برخی افراد نام خود را تغییر داده و عاشق کره جنوبی شده اند. این گروه نوعی سبک زندگی خاص را ترویج می دهند و از آن جهت که شهرت جهانی دارند، مدل ها و روشهای زندگی متفاوت را تبلیغ می کنند. https://eitaa.com/antihalghe
ضیافت شام یکی از مشهورترین ترانه های این گروه است که دارای معانی و مضامین خاصی است. https://eitaa.com/antihalghe
❌بی تی اس فقط یک گروه کی پاپ از پسران دخترنمای شیک‌پوش که اشعار رمانتیک با ریتم‌های تند و ملغمه‌ای کره‌ای و انگلیسی محاوره‌ای می خوانند، نیست. از قضاء، متن ترانه‌ها، صحنه‌پردازی، نمادها و داستان‌های به‌هم پیوسته موزیک ویدیوهای این گروه، کاملا هدفمند و دارای لایه‌های پنهان طراحی‌شده است. پیام‌های «زیرآستانه‌ای» که بی تی اس سعی دارد به مخاطبان عمدتا نوجوان خود القاء کند، برآمده از دنیای «تاریکی» است. ⭕️این گروه در مدت کوتاهی توانستند تمامی رکوردهای جهانی را جابجا کنند، و در سراسر جهان مشهور شوند. این شهرت اتفاقی نیست، این شهرت به علت کیفیت کار این گروه نیست، بلکه ماجراهای پیچیده پشت پرده وجود دارد. نماد سازی و فرهنگ سازی یکی از اهداف شهرت این گروه است. جریان فراماسون تلاش کرده است بتواند با مشهور کردن این گروه، فرهنگ جادو را از طریق موسیقی بر جامعه جهانی حاکم کند، که البته این اولین کار آنها نیست و بارها و بارها این رفتار را در سبک های مختلف موسیقی تکرار کرده است. روزی موسیقی هِویمتال بود و امروز کی پاپ و فردا چیز دیگری. ♨️اکثر ترجیع بند ترانه های این گروه مضامین شیطانی و خواهش های نفسانی است یکی از آن ترجیع ها این است: «از آن بیشتر و بیشتر می خواهم" است. یکی از اصول و مبانی کلیسای شیطان این است که برای راضی کردن نفس یا «ایگو»، هر کاری انجام دهی، کم است و همیشه باید بیشتر بخواهی. این درست در نقطه مقابل تعالیم اخلاقی ادیان ابراهیمی مبنی بر کفّ نفس و کنترل شهوات و تمنیات نفسانی است. جالب این‌جاست که وقتی اولین بار این جمله را در ترانه می شنویم، در موزیک ویدیو ضیافت شامی «آیینی» می بینیم که اعضای گروه در لباس سفید دور میزی نشسته‌اند(طعنه به شام آخر مسیح) و در بشقاب هر عضو گروه، یک «سیب سرخ» است 📌«سیب سرخ»، نماد مقدس شیطان‌پرستان، در سنت مسیحی همان میوه‌ای است که شیطان یا لوسیفر به آدم و حوّا تعارف کرد و با خوردن آن، حس عریانی پیدا کردند و از بهشت رانده شدند. در روایت کابالیستی، سیب سرخ، میوه «درخت زندگی»(مفهوم محوری در کیهان شناسی کابالیستی) بود که لوسیفر برای دانایی به آدم و حوا داد، اما چون خدا نمی خواست بشر به دانایی برسد، بر آدم و حوا خشم گرفت و ایشان را از بهشت راند! ادامه دارد.... https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️خشونت علیه زنان در غرب را متوقف کنید. قابل توجه کسانی که غرب را مهد آزادی می دانند و مدعی آزادی بیان و اندیشه در قبله آمالشان هستند. غرب گدایان ببینند با زنان مسلمان محجبه فقط به جرم حجاب چه برخوردی می کنند... فمینیست ها و مصیح پولی نژاد ها که حجاب را نفی آزادی زنان میدانند، در برابر این رفتارها چه نظری دارند؟ https://eitaa.com/antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
🔺👹👺« عرفان ساحری » آئینی شیطان گرایانه قسمت(اول) ♦️ 🔷 نشان دادن راه دشوار و عرضه دستورالعمل‌های
: 🔺👹👺« عرفان ساحری » آئینی شیطان گرایانه قسمت( دوم) ♦️ در عرفان ساحری خدا وجود ندارد. 🔷 در عرفان ساحری، «خدا» یا وجود ندارد و یا دارای چنان نقش ضعیفی در نظام اعتقادی این مکتب است که سالک به خدا و نیروهای او و قدرت او کم‌ترین توجهی نمی‌کند. 🔶 در کتاب‌های کاستاندا، به ندرت به نام خدا برمی‌خوریم. از پیامبران الهی هیچ یادی نمی‌شود و طبعاً و تبعا، برای ادیان الهی و برنامه وحیانی اداره زندگی بشر سهمی لحاظ نمی‌گردد. 🔷 در نگاه دون‌خوان، خدا در حوزهٔ تونال قرار می‌گیرد، نه در حوزه ناوال. حوزه تونال همان بخشی از هستی است که ناشی از خیال‌پردازی‌های ماست و از حقیقت بهره‌ای ندارد: خداوند بخشی از تونال ماست. تونال همه چیزهایی است که فکر می‌کنیم دنیا از آن چیزها تشکیل شده است، از جمله خداوند.[۵] 🔻کاستاندا به صراحت می‌گوید: 🔷 تونال نمی‌تواند چیزی را خلق کند. ناوال خدا نیست؛ چون خداوند بخشی از تونال شخصی و تونال زمان‌هاست. خدا، بخشی از تونال عصر ماست و بیش از این مفهومی ندارد.[۶] 🔶 دون‌خوان ترجیح می‌دهد ریشهٔ نیروهای عالم را موجودی نمادین به نام عقاب معرفی کند؛ اما اسمی از خدا نبرد. وی و شاگردش از این‌که برای خدا در تأثیر و تأثرات طبیعت سهمی قائل شوند، به شدت اجتناب می‌کنند. 🔷 علت روشن است؛ منجی در عرفان ساحری، ساحر و جادوگر است؛ نه رسولان الهی. نمایندگان خدا جای خود را به شمن‌ها می‌دهند و جادوگر بر مسند نبوت تکیه می‌زند و تمام کارکردهای رسالت، که همان قدرت نجات انسان‌ها و وعدهٔ فلاح و رستگاری به آدمیان است، به ساحران نسبت داده می‌شود. 🔶 مرام ساحری از این جهت نه تنها به آیین شیطان‌گرایی بسیار شییه است، که مکمل و یا مقدمهٔ آن است؛ چرا که در هر دو، تصویری دوقطبی از هستی نشان داده ‌می‌شود، نه تک‌قطبی و توحیدی. 🔷 در این نظام دوقطبی، قوای شر در عرض خدا ظاهر شده و حتی شکست نیروهای خیر به تصویر کشیده می‌شود و غلبه با نیروهای شر و قدرت‌های شیطانی است؛ به‌گونه‌ای که جهان مملو از نیروهایی معرفی می‌شود که قادرند بدون تبعیت از اراده خداوندی، به تصرف در تاروپود هستی اقدام کنند. 🔶 یکه‌تازی و خودمختاری این قدرت‌ها چنان است که گویا خدا هم به گوشه‌ای خزیده و به تماشای هنرنمایی این قدرت‌ها بسنده نموده است! کوتاه‌سخن آن که عرفان ساحری را باید عرفان ضد خدا دانست، یا دست‌کم عرفان بی‌خدا. 🔻 کوتاه‌ سخن آن‌که به صحنه آوردن عرفان ساحری، حرکتی است نامیمون و البته تلاشی است نافرجام؛ برای زنده نمودن سنت‌های جادویی؛ جهت تکمیل پازلی که شیطان‌گرایان برای برگرداندن آیین‌های ضد توحیدی شروع نموده‌اند. ♦️ عرفان ساحری فریبی است که با نام عرفان و معنویت آغاز گردیده، بلکه پیامبر درونی انسان‌ها (عقل) را از عرصهٔ تدبیر حیات معنوی بشر کنار بزنند تا سرانجام بتوانند آیین‌های شیطانی را به‌جای ادیان الهی به عنوان دین واحد دهکده جهانی، بر جهان حاکم کنند. 🔻 پی نوشت: [۵] ـ کاستاندا، قدرت سکوت، ص ۲۱۳ [۶] ـ همان، ص ۱۳۴ https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشرف گروهی به اسلام در کشور نیجریه و انتخاب مذهب تشیع گرایش به مذهب شیعه در نیجریه نتیجه مجاهدت های شیخ زکزاکی معروف به خمینی آفریقا است، به همین دلیل حکومت قصد کشتن شیخ را داشت اما به لطف الهی با وجود شکنجه های بسیار در زندان زنده ماند و آزاد شد. https://eitaa.com/antihalghe
💢 معنویت‌های نوظهور و تسخیر ذهن ◾️معنویت های ایجاد شده در غرب واکنشی جدی در برابر دین به شمار می آیند، یک آسیب جدی در تمدن مدرن به شمار هستند چرا که عرصه دین داری و فرهنگ اجتماعی تمدن غرب را خدشه دار کرده است. 🔺به تبع زمینه پر از خشونتی که عرفان های نوظهور در آن شکل گرفته اند، مبانی لذت در این عرفان ها مورد توجه قرار می گیرند، لذت نامحدود آسیب های متعددی را به همراه دارد.لذت نامحدود همیشه به دنبال خود موضوعاتی مانند روابط و نامحدود را یدک می کشد. ◽️در عرفان های نوظهور نگاه هایی سیاسی و امنیتی وجود دارد که ابتدای امر با تسخیر ذهن پیروان، دستور دادن به ذهن تسخیر شده انجام می شوند. افسون گری و سِحرهای قدیمی امروزه به شکل دیگری در جامعه نمود پیدا می کنند، شکل جدید افسون گری ها امروزه با تکنیک های برجسته و پیچیده تحت دانش سایکوترونیک شناخته می شود.بسیاری از در حال حاضر سعی می کنند به واسطه سلاح های انرژی زایی روانی و ماده و دستگاه هایی که دارند ذهن و جسم انسان را تسخیر کرده و به زنجیر بکشند. 🔸موضوع تسخیر ذهن انسان ها یک تهدید جدی برای جامعه بشری است وبا افزایش سرعت انتقال اطلاعات بین مغز و ماشین و همچنین افزایش توان و تقویت نیروی دستگاه های مختلف، هر چیزی که دیروز بعید به نظر می رسید، امروزه امکان پذیر شده است./ روشنگر https://eitaa.com/antihalghe
⛔️ آیا جامعه باوجود شبه معنویت‌ها، معنوی‌تر شده و آسایش روانی برقرار است؟! ▫️ با بررسی فرقه‌های انحرافیِ ظاهراً معنویت‌گرا از بدو شکل‌گیری تا زمان بسط و گسترش آن در حال حاضر که دوران اوج عرفان‌های کاذب و بدلی است می‌توان به این مهم رسید که آیا حضور شبه معنویت‌ها در زندگی مردم آنان را به رشد و تعالی بیشتر، آسایش و آرامش، رضایت از زندگی و... رسانیده است یا خیر. ▫️ ابتدا باید گفت به‌طورمعمول عمده افرادی که در فرقه‌های انحرافی برآمده از ظاهری معنوی حضور می‌یابند افرادی هستند که یا به دنبال معنویت بوده‌اند یا رنج‌دیده و دچار آسیب و شکست شده‌اند. ▫️ این دسته افراد که عمده مخاطبین عرفان‌های کاذب را تشکیل می‌دهند برای دستیابی به معنویت و یا رهایی از مشکلات به دلیل شکل و سیاق جذاب عرفان‌های بدلی سراغ این فرقه‌ها می‌روند. 👈 حال باید پرسید آنچه در کلاس‌ها و کتب سران این معنویت‌سازان معنویت ستیز وجود دارد؛ بی‌خدایی و بی‌قیدی، ترویج روابط نامشروع، رواج ابتذال، احضار ارواح، تسخیر اجنه، انرژی‌درمانی‌ها، فنگ شویی و ... توانسته است زندگی افراد را نجات دهد و آنان را از مشکلات رهایی دهد؟! قطعاً جواب منفی است و بررسی رفتار افراد حاضر در این فرقه‌ها بیانگر این حقیقت است. 🔻 اما این حجم گسترده از نشان دادن موفقیت دروغین، کامیابی معنوی کاذب و... با حضور در روش‌های تقلبی عرفان کاذب محاسبات افراد را تغییر داده و آنان را گرفتار می‌کند که بدون شک خطا و جرمی انکار ناپذیر است. 👈 عرفان‌های بدلی و شبه معنویت‌ها علاوه بر سراب و دروغ بودن، امنیت فکری و روانی جامعه را نیز بر هم می‌زنند و ایجاد اختلال روحی روانی، تشویش اذهان عمومی، کسب مال از راه نامشروع و کلاه‌برداری جرمی است که یقیناً سران شبه معنویت‌ها مرتکب می‌شوند و روزگاری باید حساب پس بدهند. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمر بنداتونو بچه ها محکم ببندید چون اقا فرمود 🌹نماز به زودی در بیت المقدس ان شاءالله🌹 بچه ها دلهاتونو تنظیم کنید .رفقا آماده کنین خودتون رو آنچه که عالم داره نشون میده واتفاقهایی که ....سال 1400مابه سمت ظهورامام نزدیک میشیم ... اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر 🙏 https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊جدیدترین جنگ *جنگ شناختی* با دقت ببینید ما هم درگیر این موضوع شده ایم😔 https://eitaa.com/antihalghe