🔥 تصویری از یک پست کانالهای اسلامستیز
شایعیست ها از صحبتهای آقای قرائتی در توصیف پسران خدمتکار بهشتی ( آیه ٢۴ طور) کلیپ جنسی ساختند !!
به متن زیر نویس کلیپ ها دقت کنید، هرزه ها با هر چیزی داستان مستهجن میسازند
به دروغ نوشتند که اقای قرائتی گفت : در بهشت پسران بهشتی به مردان سرویس جنسی میدهند !!
🔚 در پست بعد همان کلیپ را مشاهده کنید، میبینید که آنچه ایشان گفتند، با متن زیرنویس کلیپ کاملا متفاوت است.
⬇️⬇️
💢 t.me/Antikafaar/3177
@Antikafaar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 شایعه کثیف بی دین ها
1⃣ آقای قرائتی در برنامه ای به توصیف پسران خدمتکار بهشتی پرداختند. آیه مورد بحث :
و پيوسته (براى خدمت آنان)، نوجوانانى همچون مرواريد در صدف، بر گرد آنان مىچرخند
📗 طور ـ ٢۴
🌐 jvan.me/1Fsi
2⃣ کافران، در کنار فیلم ایشان، فیلمی دیگر از مسجد وهابی ها که در آن یک همجنس باز در حال لمس کودکی است را قرار داده و در زیر کلیپ به دروغ نوشتند :
بچه بازی در بهشت
قرائتی با رجوع به متون اسلامی میگوید که در بهشت پسربچه های کم سن (غلمان) وجود دارند که به بهشتیان خدمات جنسی میدهند..
🌐 jvan.me/1Fss
3⃣ اما در سخن آقای قرائتی اصلا حرفی از #خدمات_جنسی نیست بلکه میگوید اینها خادم اند
🎙 متن کلام :
دائما برای خدمت بچه هایی دور اینها (= بهشتیان) تاب میخورند
👈🏾 مسئولین پذیرایی، نوجوان هایی هستند که مثل مروارید در صدف، دور انها طواف میکنند، یعنی در اختیارند
حدیث داریم که غلمان بچه های کفار هستند که در بهشتند و #مسئول_پذیرایی اند
چون عمل صالح نکردند بهشتی نیستند
چون بچه بودند و عمل گناهی نکردند جهنمی هم نیستند
غِلْمانٌ لَهُمْ، مثل بیمارانی که پرستار خصوصی برایش می گیرند ...
@Antikafaar
📨 ٢ نکته :
1⃣ مفسران در اینکه غلمان مخلوقاتی بهشتیاند یا انسانهای زمینی که در خلقتی نو در خدمت بهشتیان قرار میگیرند، اختلاف نظر دارند.
برخی معتقدند آنها فرزندان کافران هستند که نه حسناتی برای پاداش دارند و نه گناهی برای کیفر شدن
و برخی نظر دیگری دارند
علامه طباطبایی در المیزان نوشته است :
غلمان نیز مانند حور از مخلوقات بهشتیند، که از شدت زیبایى و صفا و حسن مانند لولواى هستند که از ترس دستبرد اجانب در گنجینه اش جاى مى دهند.
📚 ترجمه تفسیر المیزان، ج ۱۹، ص ۲۰
🌐 jvan.me/1FA8
🌐 jvan.me/1FA9
2⃣ در بهشت، رنج و سختی و نارضایتی و کسالت و فرسودگی تن نیست
شیخ طبرسی در تفسیر آیات مینویسد :
غلامان در خدمت اهل بهشت احساس هيچ نوع رنج و مشقّتی نميكنند، بلكه در خدمت نمودن به اهل بهشت احساس لذّت و شادمانی ميكنند، زيرا آنجا جای درد و رنج نيست.
📚 ترجمه مجمع البیان، ج ۲۳، ص ۳۵۲
🌐 jvan.me/1EH5
@Antikafaar
💥 شرح پذیرایی پسران خدمتکار بهشتی، از بهشتیان
يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدانٌ مُخَلَّدُونَ
نوجوانانی جاودان پیوسته گرداگرد آنان می گردند
📗 واقعه ـ ١٧
🌐 jvan.me/1FAe
بِأَکْوابٍ وَ أَباريقَ وَ کَأْسٍ مِنْ مَعينٍ
با قدحها و کوزه ها و جامهایی از نهرهای جاری بهشتی ( و شراب طهور ) !
📗 واقعه ـ ١٨
🌐 jvan.me/1FAc
لا يُصَدَّعُونَ عَنْها وَ لا يُنْزِفُونَ
که از آن نه سردرد می گیرند و نه عقلشان زایل می گردد.
📗 واقعه ـ ١٩
🌐 jvan.me/1FAh
وَ فاکِهَةٍ مِمَّا يَتَخَيَّرُونَ
و میوه هایی از هر نوع که انتخاب کنند
📗 واقعه ـ ٢٠
وَ لَحْمِ طَيْرٍ مِمَّا يَشْتَهُونَ
و گوشت پرنده از هر نوع که مایل باشند
📗 واقعه ـ ٢١
🛎 پیام ها :
📦 مسئولين پذيرايى و شيوه پذيرايى بهشتيان، خصوصياتى دارد :
الف : هر لحظه در دسترس مىباشند. «يَطُوفُ»
ب : نوجوانانى با قيافهاى زيبا و دلپذيرند. «وِلْدانٌ»
ج : دلپذيرى آنان موسمى و لحظهاى نيست. «مُخَلَّدُونَ»
د : انواع وسايل پذيرايى را در دست دارند. «أكواب، أَبارِيقَ، كَأْسٍ»
ه : پذيرايى ابتدا با مايعات و نوشيدنىهاست. «كَأْسٍ مِنْ مَعِينٍ»
و : آنچه عرضه مىشود، آفاتى ندارد. «لا يُصَدَّعُونَ ... لا يُنْزِفُونَ»
ز : مواد پذيرايى، متعدّد و متنوّع و به انتخاب مهمان است. «فاكِهَةٍ مِمَّ»
📚 تفسير نور (قرائتی)، ج ٩، ص ۴٢٣
🌐 jvan.me/1FzU
@Antikafaar
💥 آیاتی از نعمت های بهشت
إِنَّ الْمُتَّقِينَ فِي جَنَّاتٍ وَنَعِيمٍ
پرهیزگاران هم در باغهای بهشت پر نعمتند.
📗 طور ـ ١٧
🌐 jvan.me/1FBv
فَاكِهِينَ بِمَا آتَاهُمْ رَبُّهُمْ وَوَقَاهُمْ رَبُّهُمْ عَذَابَ الْجَحِيمِ
آنان به نعمتی که خدایشان نصیبشان فرموده مسرور و دلشادند و خدایشان از عذاب دوزخ محفوظشان داشته است.
📗 طور ـ ١٨
🌐 jvan.me/1FBw
كُلُوا وَاشْرَبُوا هَنِيئًا بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ
بخورید و بیاشامید شما را گوارا باد به پاداش اعمال نیکی که انجام میدادید.
📗 طور ـ ١٩
🌐 jvan.me/1FBx
مُتَّكِئِينَ عَلَىٰ سُرُرٍ مَصْفُوفَةٍ ۖ وَزَوَّجْنَاهُمْ بِحُورٍ عِينٍ
در حالی که نزدیک هم بر تختها (ی عزّت) تکیه زدهاند و ما حور العین را به همسری آنان در می آوریم
📗 طور ـ ٢٠
🌐 jvan.me/1FBy
وَالَّذِينَ آمَنُوا وَاتَّبَعَتْهُمْ ذُرِّيَّتُهُمْ بِإِيمَانٍ أَلْحَقْنَا بِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ وَمَا أَلَتْنَاهُمْ مِنْ عَمَلِهِمْ مِنْ شَيْءٍ ۚ كُلُّ امْرِئٍ بِمَا كَسَبَ رَهِينٌ
و آنان که ایمان آوردند و فرزندانشان هم در ایمان پیرو ایشان شدند ما آن فرزندان را به آنها برسانیم و از پاداش عمل آنان هیچ نکاهیم. هر نفسی در گرو عملی است که اندوخته است.
📗 طور ـ ٢١
🌐 jvan.me/1FBA
@Antikafaar
💥 نعمت های بهشتی، [ پسران خدمتکار ]
💠 وَأَمْدَدْنَاهُمْ بِفَاكِهَةٍ وَلَحْمٍ مِمَّا يَشْتَهُونَ
و بر آن بهشتیان از هر نوع میوه و گوشتهای لذیذ که مایل باشند فراوان بیفزاییم.
📗 طور ـ ٢٢
🌐 jvan.me/1FBt
💠 يَتَنازَعُونَ فِيها كَأْساً لا لَغْوٌ فِيها وَ لا تَأْثِيمٌ
آنان در بهشت، جامى پر شراب را دست به دست دهند كه در (نوشيدن) آن نه بيهودهگويى است و نه گنهكارى
📗 طور ـ ٢٣
🌐 jvan.me/1FBl
💠 وَ يَطُوفُ عَلَيْهِمْ غِلْمانٌ لَهُمْ كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَكْنُونٌ
و پيوسته (براى خدمت آنان)، نوجوانانى همچون مرواريد در صدف، بر گرد آنان مىچرخند.
📗 طور ـ ٢۴
🌐 jvan.me/1FBm
💠 وَ أَقْبَلَ بَعْضُهُمْ عَلى بَعْضٍ يَتَساءَلُونَ
و بعضى بهشتيان رو به ديگرى نموده و از يكديگر سؤال مىكنند (كه رمز اين همه كاميابى در اينجا چيست)؟
📗 طور ـ ٢۵
🌐 jvan.me/1FBn
💠 قالُوا إِنَّا كُنَّا قَبْلُ فِي أَهْلِنا مُشْفِقِينَ
گويند: ما پيش از اين (در دنيا) نسبت به خانواده خويش خيرخواه بوديم (و آنان را از عذاب الهى هشدار مىداديم)
📗 طور ـ ٢۶
🌐 jvan.me/1FBp
🎙 پیام ها
١ - تفريحى رواست كه به دور از لغو وگناه باشد. يَتَنازَعُونَ ... لا لَغْوٌ ... وَ لا تَأْثِيمٌ
٢ ـ با اينكه در بهشت، نهرها از شير و عسل و شراب و آب جارى است، بهشتيان با ظروف خاصى پذيرايى مىشوند، زيرا ظروف مناسب، لذّت نوشيدن را زياد مىكند. «كَأْساً»
٣ ـ در بهشت هيچ امر بيهوده، لهو و گناهى راه ندارد. «لا لَغْوٌ فِيها وَ لا تَأْثِيمٌ»
۴ ـ هر حركتى كه در آن بيهودگى و گناه نباشد، جايز است. «لا لَغْوٌ فِيها وَ لا تَأْثِيمٌ»
۵ ـ خادمان بهشتى، عاشقانه و پروانهوار پذيرايى مىكنند. يَطُوفُ ...
۶ ـ خدمتكاران بهشتى، عاريه و قرضى نيستند، خادمان ويژهاند. «غِلْمانٌ لَهُمْ»
٧ ـ زيبايى مسئولان پذيرايى بهشت، خود نعمتى ديگر است. «كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَكْنُونٌ»
٨ ـ پوشش براى چيزهاى زيبا و قيمتى، يك ارزش است. «لُؤْلُؤٌ مَكْنُونٌ»
٩ ـ از لذّتهاى بهشت، گفتگوى بهشتيان با يكديگر است. «وَ أَقْبَلَ بَعْضُهُمْ عَلى بَعْضٍ يَتَساءَلُونَ»
١٠ ـ كليد بهشت را بايد در دنيا جست. «كُنَّا قَبْلُ فِي أَهْلِنا»
١١ ـ دلسوزى و شفقت به خصوص در مورد خانواده، كليد بهشت است. «فِي أَهْلِنا مُشْفِقِينَ»
١٢ ـ انسان بايد نسبت به خانواده خود، توجّه و تعهّد و دغدغه و سوز داشته باشد. «فِي أَهْلِنا مُشْفِقِينَ»
١٣ ـ بهشتيان، بهشت را امتنان الهى مىدانند، نه پاداش عمل خود. «فَمَنَّ اللَّهُ عَلَيْنا»
١۴ ـ به سراغ كسى بايد رفت و كسى را بايد خواند كه سرچشمه نيكى و رحمت است. «نَدْعُوهُ إِنَّهُ هُوَ الْبَرُّ الرَّحِيمُ»
📚 تفسیر نور، (قرائتی) ج ٩، ص ٢٨٩
🌐 jvan.me/1FBi
@Antikafaar
💥 حرمت لواط ــ تقبیح گرایش به همجنس
💠 وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّن الْعَالَمِين
و (به خاطر آورید) لوط را، هنگامی که به قوم خود گفت: آیا عمل بسیار زشتی را انجام میدهید که 👈🏾 هیچیک از جهانیان، پیش از شما انجام نداده است ؟!
📗 اعراف ـ ٨٠
jvan.me/1FyU
💠 إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِّن دُونِ النِّسَاء بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ
آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان میروید، نه زنان؟! شما گروه اسرافکار (و منحرفی) هستید!»
📗 اعراف ـ ٨١
✍🏽 علامه طباطبایی :
در آیه مراد از، فاحشه، عمل لواط است ، به دلیل اینکه در آیه بعد مى فرماید: لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً ( = آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان میروید )
یعنى هیچ یک از امم و اقوام روى زمین مرتکب چنین گناهى نشدند. و این جمله، دلالت دارد بر اینکه تاریخ پیدایش این عمل منتهى به همین قوم مى شود.
(اتیان الرجال) به قرینه کلمه (شهوه) و همچنین به قرینه (مِّن دُونِ النِّسَاء) کنایه است از عمل نامشروع با مردان، و این دو قرینه، علاوه بر اینکه (اتیان الرجال) را معنا مى کند، این معنا را نیز مى رساند که قوم لوط عمل زناشویى با زنان را ترک گفته و به مردان اکتفاء مى کردند، و این عمل را از آنجایى که تجاوز و انحراف از قانون فطرت است، (اسراف) نامیده و فرموده : (( بل انتم قوم مسرفون ))
جمله مورد بحث جمله اى است استفهامى و تقدیر آن (ءانکم) است، از آنجایى که عمل مزبور، فاحشه بى سابقه اى بوده از در تعجب و استبعاد مى پرسد: (( آیا شما چنین کارى را مرتکب مى شوید؟
📚 ترجمه تفسیر المیزان، ج ٨، ص ٢٣٢
🌐 jvan.me/1FC0
🔚 لِواط در فقه اسلام و قوانین جزایی، اصطلاحی است که برای عمل شنیع هم بستری مرد با مرد و جمع شدن آن دو با یکدیگر برای اطفای غریزه جنسی به کار میرود. و دارای احکامی است که در قرآن به پرداخته شده است.
🌐 jvan.me/1Fpw
@Antikafaar