سلام عزیزان این کانال باشید اگر به هر دلیلی ارتباط مون اونجا قطع شد اینجا ادامه میدیم..
فعلا هرازگاهی مطالبی ارسال میکنیم هم کانال کاملا خالی نمونه هم اینکه تعداد پست های کانال اول کمتر بشه تا مطالب مهم و مطالب تبیینی دیده بشه
ممنون از همراهی شما🌹
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥روایت پیروزی را از خود آمریکایی ها بشنوید...
گوشیتونو با خودتون ببرید کف خیابون به نفوذی های موساد فعال با ظاهر انقلابی که القای شکست ایران و سازش میکنند نشان بدهید
🔺شعام در مملکت سایه مگر چگونه است؟!
🔹طوری میگویند شورای عالی امنیت ملی همان دولت است که انگار دولت جمهوری اسلامی دولت اسرائیل است؛ یادشان رفته دولت ها منتخب اکثریت مردم هستند. اینکه دولتی نتیجه آرای شما نیست مشکل خودتان است، ایراد از مردم سالاری دینی نیست.
🔹اکثریت مردم ایران رئیس جمهوری را انتخاب کرده اند و آن رئیس جمهور مطابق قانون اساسی رئیس شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. اگر میخواهید منتخب اکثریت ملت رئیس شورا نباشد، و اگر چون منتخب شما نیست آن را علیه منافع ملت میدانید، باید با خود اندیشه کنید چه باعث شده است تا مسیر دیکتاتوری را برگزینید!
🔹اما ترکیب شورای عالی امنیت ملی:
رئیس جمهور - رئیس شورا
رئیس مجلس
رئیس دستگاه قضا
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
فرمانده ارتش
فرمانده سپاه
نماینده رهبری(۱) - دبیر شورا
نماینده رهبری(۲)
وزیر اطلاعات
وزیر خارجه
وزیر کشور
وزیر موضوع مورد بحث(در جنگ وزیر دفاع)
مسئول برنامه و بودجه
🔹هرچند شورا اگر بنام دولت جمهوری اسلامی هم باشد عیبی ندارد، اما با این وجود سوال بنده این است دوستان هوادار دکتر جلیلی چطور حساب کرده اند که میگویند شعام همان دولت است؟ موارد رنگ سبز که اساسا دولتی نیستند؛ موارد رنگ زرد نیز که همیشه یا با پیشنهاد رهبری یا با مشورت و تایید رهبری [و در دولت پزشکیان مواردی با تاکید رهبری] وزیر شده و میشوند!
🔹هر مصوبه ای هم که در نهایت باید به تایید مقام معظم رهبری برسد تا قابلیت اجرا داشته باشد. شخص پزشکیان هم که بعنوان رئیس جمهور بیشترین تایید رهبر شهید و رهبر حاضر را نسبت به روسای جمهور دیگر داشته و همه نیز به تبعیت وی از امام امت، مردمی بودن و پای کار بودنش اذعان دارند! هواداران جلیلی دقیقا به چه چیز شعام انتقاد دارند؟ شعام در مملکت سایه مگر چگونه است؟
عبدالرحیم_ نصاری
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ایرانی که از آمریکا برگشته:
توی ساختمانهای آمریکا همچین حرکتی ممنوعه!
🔻 این روایت درست نیست
از چندین ماه قبل، برآوردهای امنیتی و نظامی تأیید میکرد که حضرت آقا در بانک اهداف دشمن هست و با شروع جنگ، در همان مرحله اول، دشمن تلاش میکند ایشون رو ترور کند. (حتی اسرائیلی ها در جنگ ۱۲ روزه هم تلاش کردن رهبری رو ترور کنن اما نتونستن)
در خصوص حمله هم، تمام برآوردهای امنیتی و نظامی گواه حمله قطعی بود، فقط ساعت صفر حمله مشخص نبود (دقیقا مانند شرایط فعلی که برآوردها گواه حمله قطعی هست اما ساعت صفرش مشخص نیست)
لذا اساسا این سخن دقیق و صحیح نیست
🔻 شواهد و قرائن گواه اینه که حضرت آقا از زمان و کیفیت شهادت شون با خبر بودن
لذا اطمینان به وعده دشمن، گزاره ای هست که در سیره حضرت آقا به هیچ عنوان جایی نداره
الان اصلا زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست. باید صبور باشیم، اجازه بدیم جنگ تموم بشه، مراسم تشییع و تدفین انجام بشه، مقداری زمان بگذره تا بشه در این خصوص صحبت کرد.
الان باید تمام تمرکز ما بر مختصات جنگ (خیابان، میدان، دیپلماسی) باشه...
از ابتدا معتقد بودم باید هرکسی در محدوده تخصص و فهم علمی مربوط به حوزه مطالعاتی خودش ورود کند و نظر بدهد.
اینکه باب شده افراد به اعتبار شناس بودنشان و یا صاحب تریبون دار بودنشان در هر موضوعی ورود می کنند برایمان دردسر و چالش فکری_معرفتی شده است.
اول جناب رفیعی مگر نقل قولتان از حداد معتبر است و به یقین از مراجع امنیتی رسیده اید که بازگو می کنید
دوم اساسا چه لزومی دارد در این شرایط جنگی و وضعیت امنیتی، این چنین سخنی را مطرح کنید. هرچند این چندمین باری است که در حوزه غیر تخصصی بدون سوال از کارشناس خودش، ورود کرده اید
سوم اینکه با گفتن چنین سخنان تایید نشده ای خواسته یا ناخواسته به اعتبار سیستم امنیتی_نظامی_سیاسی آسیب زده اید و مسیر را برای لقمه گیران سفره اختلاف و تحقیر بازکرده اید، چه دستاوردی برای جمهوری اسلامی بدست آورده اید.
چرا عادت نمی کنیم کم سخن بگوییم تا اول درست فکر کنیم و سپس درست موضع بگیریم. وقتی کارمان سخنرانی بشود، مخاطب انتظار دارد مطلب جذاب غیرتکراری بشنود و از اینجا مشکل جمهوری اسلامی شروع می شود...
پوریا طیبی
تا حالا در دلمنگه داشتم ولی این صوت باعث شد بگم👇🏻
آقای رفیعی متأسفانه چه در دعوت از حسن آقامیری به مناظره در امری ورود کردند که تخصص نداشتند (یعنی علم پاسخگوی و مناظره نه صرفا سواد علمی) حاج آقای رفیعی خطاب به حسن آقامیری گفت اگر راست میگید بیاید مناظره کنیم که مناظره توسط حاج آقا سرلک عزیز برگزار شد اما آقامیری خیلی بهتر از ایشان ادله (هرچند غلط) رو با شیوه و استدلال جذاب مطرح کرد نهایتا ایشان با چندتا پاسخ که با جواب آقامیری خنثی شد فرمودن خب اختلاف نظر داریم دیگه و تمام...
آن هم با آن هم مخاطب در یک لایو حتی مخاطبان خود آقامیری که یک فرصت طلایی محسوب میشد
بعد هم در دوره شهید رئیسی ایشان به شهید اعتراض کردند به علت اوضاع اقتصادی حال اینکه در اون اوضاع ما نیاز به تبیین شرایط و زحمات ایشان داشتیم نه انتقاد و این بی یا کم صبری هم اتفاق افتاد...
حالا که این صوت رو دیدم بازهم تأییدی بود بر اینکه ایشان انسان عالم ولی بی دقتی هستند
📌فرقه های فعال در ایران؛
۱. بهاییت
۲. آتئیسم(الحاد)
۳.زرتشتی گری
۴. باستان گرایی
۵. سلطنت طلب
۶.شیخیه
۷.دراویش گنابادی
۸. دراویش خاکساریه
۹. ذهبیه
۱۰. نوربخشیه
۱۱. احمدیه
۱۲.یمانی
۱۳. مدعی یمانی
۱۴.خراسانی
۱۵. انجمن حجتیه
۱۶.تشیع انگلیسی
۱۷. اسلام رحمانی
۱۸.قرآنیون
۱۹. وهابیت
۲۰.جنبش های سلفی
۲۱. جماعت تبلیغ
۲۲.نقشبندیه
۲۳. قادریه
۲۴. اهل حق (یارسان)
۲۵. نزاریه
۲۶.یوگا
۲۷. اوشو
۲۸.خرافه چاکراها
۳۰. فنگ شویی
۳۱. نورخواری
۳۲. گیاه خواری
۳۳. مسیحیت
۳۴. تبشیری
۳۵. انجمن دوازده قدمی
۳۶. شکرگذاری
۳۷. قانون جذب
۳۸. کدهای کیهانی
۳۹. مراقبه با فرشتگان
۴۰. شیطان پرستی
۴۱. اکنکار
۴۲. حلقه کیهانی
۴۳.کی پاپ
۴۴. شیفتینگ
۴۵.دیتینگ و پارتنر
۴۶. جنبش برهنه گرایی
۴۷. پویش های سگ فرزندی
۴۸. منافقین
🔴 فرقه های فعال شناسایی شده در ایران وحشتناک است. این مقدار فرقه فقط کار فرهنگی نمی کنند. تمامی این ها با بودجه سرویس های امنیتی و توسط متخصصین ادیان و روانشناسی و جامعه شناسی، بر اساس بافت فرهنگی هر کشور ساخته می شوند.
داستان هر کدام به اندازه یک کتاب قطور درخود مسایل هویتی، امنیتی، فکری مخالف مبانی دین اسلام و شیعه و اسلام سیاسی یا همان گفتمان ولایت فقیه دارد.
در این اوضاع بلبشوی هویتی و معرفتی، روا نیست جبهه انقلاب و جامعه ایرانی درگیر خود شوند...
طیبی
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌نظر پرفسور جیانگ در گفتوگو با پیرز مورگان، در مورد ادامه جنگ و خطرات حمله زمینی☝️
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻الجزیره: جنگ علیه ایران احتمالاً با عقبنشینی آمریکا پایان مییابد
ساکس و فارس چهار دلیل اصلی برای شکست محاسبات آمریکا در جنگ با ایران مطرح میکنند:
▪️شناخت نادرست رهبران آمریکا از ایران است
▪️دستکم گرفتن توان فناوری ایران
▪️تغییر ماهیت فناوری جنگ زیرا توازن هزینهها اکنون به سود ایران تغییر کرده است.
▪️غیرعقلانی شدن روند تصمیمگیری در آمریکا
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 بی بی سی فارسی از نقشه شوم گروهکهای تروریست تجزیه طلب و ضد انقلاب کُردی برای حمله به ایران میگوید/ قرار بود روز سوم جنگ چه اتفاقی بیفتد؟
🔹 بی بی سی فارسی در گزارشی به صراحت تایید کرد که گروهک های تروریست تجزیه طلب و ضد انقلاب کُردی قصد حمله به ایران را داشتند.
🔹بی بی سی فارسی اعلام کرد: تحقیقات ما (بی بی سی) نشان میدهد که قرار بوده احزاب (جدایی طلب) کُرد سه روز پس از آغازجنگ ۳۹ روزه (ایران و آمریکا)، وارد ایران شوند و به آنها (از جانب آمریکا) کمک مالی شده بود.
بخش هایی از این گزارش را ملاحظه می کنید.